Loveless Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Jaha, vad gör man med 8 kr på kontot? Gul antar jag, tills Berra startar mikrolimit bingo. Citera
NeoSlayer Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Det sjuka är ju avgiften.. tjejen lirade och det var typ 40st brickor sålda, bingopris: 217kr lr ngt sånt.. bertil drar nog in sjuka cash.. Citera
Barry Seven Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 galet riggat 4 bollar som ger BINGO utan en FI i närheten så klonkar något as två i rad. nån som kan göra en inter-account transfer på några tior??? :cry: Citera
Loveless Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Du kan få 8 kr av mig. Om man nu kan göra sånt. Citera
Skanke Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Caliberbingo 30sek gratis Citera
Skanke Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2007 Har ingen koll om det funkar, men prova den som vill... Citera
loka2 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Jaha, vad gör man med 8 kr på kontot? Gul antar jag, tills Berra startar mikrolimit bingo. Man spelar små spelen. Jag hade på 5 minuter spelat upp mina 100 genom att bara trycka på en knapp. Men sedan så var ju inte riggen på bingot med mig. GUL Citera
tamtaram Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Nuttansnuttan verkar ju multitabla typ 20 samtidigt Gul! Citera
bjornufknu Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 vilket totalt värdelöst spel Citera
tamtaram Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 En liten varning: De tycker tydligen att det är okej att spamma dig förevigt fram till att du sätter in pengar om man utnyttjar gratispengarna. Tur att man har mailfilter. Från kundtjänst: Hej, de mail som du får nu ingår i vår informations och välkomstprocess och går ut till alla. Detta för att ingen som registrerar sig hos oss ska gå miste om de chanser och möjligheter som vi erbjuder till våra användare. Det är viktigt, känner vi, att alla har samma information i början och att de får veta vad de kan vänta sig från vår tjänst. När du väl har kommit igång och börjat spela samt satt in pengar kommer du inte att få några fler mail från oss. Dvs du kommer inte att få erbjudanden om förmåner för våra kunder, tävlingar som pågår etc. Du kan dock alltid välja att gå in under "På gång" så ser du vad som händer hos bertil.com. Jag hoppas att detta givit dig en förklaring till det mail du har fått och att du framöver kommer att få en trivsam tid hos bertil.com och jag önskar dig lycka till i bingohallen. Hälsningar Natalia hos bertil Citera
sallor Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 för cirka 3 månader sen så fick man 40 kr gratis hos bertil. En månad senare fick jag ett mail om att jag ver en av 10 som hade vunnit resecheck på 5k. 3 veckor senare hade jag en check på posten med 5 k från ticket Citera
Dionysos Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 Finns ganska många som erbjuder gratis bingo bland bingosajterna. Utopia Bingo ger 100 kr gratis 50 kr gratis bingo hos MamaMia Maria Bingo 50 kr gratis Karamba ger 50 kr gratis på spelautomater Bingo är långtråkigt men avtiltande Citera
Dionysos Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 snygg bump haha, hittade tråden när jag googlade gratis bingosajt Citera
Recommended Posts