Gå till innehåll

Hej och välkomna alla nybörjare!


Ector

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
  • 9 months later...
  • 5 months later...

Trevligt forum det här, för jag har minsann insett vilken fisk jag är...

undrar om jag någonsin kommer att bli så duktig som jag önskar...?!!

 

Jag skulle vilja hitta en pokersajt där man kunde leka med vännerna utan riktiga pengar. Öva med låtsaspengar utan att behöva dela korten själv.

 

Man kunde ju ändå betala en slant för den servicen, att ingen kommit på

det för oss nybörjare ännu, synd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt forum det här, för jag har minsann insett vilken fisk jag är...

undrar om jag någonsin kommer att bli så duktig som jag önskar...?!!

 

Jag skulle vilja hitta en pokersajt där man kunde leka med vännerna utan riktiga pengar. Öva med låtsaspengar utan att behöva dela korten själv.

 

Man kunde ju ändå betala en slant för den servicen, att ingen kommit på

det för oss nybörjare ännu, synd

 

På i stort sett alla sidor har du ju playmoney som du kan lira med.

 

Vet dock inte om man kan skapa privata bort med Play Money, på någon sida går det säkert!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Jag är ny här på Forumet och vet inte riktigt var jag ska skriva det här inlägget, så jag skriver här under "nybörjarfrågor". Om jag gör något fel får ni slå mig på fingrarna. :-)

 

Jag har en bekännelse att göra. Jag anmälde mig till Forumet för några månader sedan för att kunna spela forumtävlingar lite då och då. Är jag en jättedålig människa nu?? Jag får skylla på min man, som brukar vara här ibland och skriva lite inlägg. Han tyckte att jag skulle anmäla mig och spela lite turneringar. Han sa också att det är bra om jag skriver några inlägg så att jag visar mig lite aktiv, så då får jag väl börja lite smått nu. Min man kallar sig förresten Colderose här på forumet, om nu någon undrar.

 

Nåväl, den fråga jag har är denna: Jag har sett att det finns en sorts ranking här men jag är inte med på den. Vad ska jag göra för att hamna där? Vore ju lite kul att komma högre på rankingen än min man! :-)

 

En av de första forumturneringarna vann jag. Det var kval till Sunday Warmup, som går på Pokerstars. Det gick inte så bra där, blev cirka 190 men fick en slant för besväret i alla fall.

 

Nu ska jag försöka skriva en rad ibland. Ha det gott, tills vi höres igen!

 

 

PS. Jag heter Thelema eller Gemla på de sajter jag spelar på. Det är mest Pokerstars, Pacificpoker och Svenska Spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nicket får mig att revidera min mentala bild av Colderose från stadgad advokat i övre medelåldern, till stadgad advokat i övre medelåldern med satanistiska tendenser.

 

Hi hi, jag föredrar det som står i första stycket på Wikipedia: "Early Christian writings use the word to refer to the will of God."

 

Dessutom kan jag lägga till att Thelema är en av mina (våra) favoritvingårdar i Sydafrika. :-)

 

"Över medelåldern?" Hmmm.... undrar vad min käre make säger om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi hi, jag föredrar det som står i första stycket på Wikipedia: "Early Christian writings use the word to refer to the will of God."

 

Dessutom kan jag lägga till att Thelema är en av mina (våra) favoritvingårdar i Sydafrika. :-)

 

"Över medelåldern?" Hmmm.... undrar vad min käre make säger om det?

 

Thelema, din rackare. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...