dannnne88 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Läste om den här bonusen på bonuswhores, är den någonting att ha. Hur bra är den ungefär ifall du jämför med en 10x på prima på nl50 och kanske lite nl100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 ingen som ens vill kommentera om den här bonusen, är den nåt att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Jag har inte börjat på den ännu men har precis gjort/håller på med 3 av Eurolinx bonusarna* sign up 250$ + october reload 200$ + nov reload 100$* och dessa är 4FPP för $1 och jämför jag dessa 4x bonusar med primas 10x känns dessa lite lättare. Jag har testat lite olika nivåer för att se hur mycket FPP man får in per timme på 4 bord samtidigt och NL20 ger ca 15, NL50 ca 35 och NL100 ca 80. Har mest spelat NL50 där dock så lita inte på mina siffror helt och hållet men hittills på NL 50 för mig ger ju 4x bonusen ca $9 per timme/4 bord eller ca $2,5/timme per bord vilket jag tror är bättre än primas 10x. Mycket beror på hur löst & galet spelet är dock, dagtid är det ganska tight för att senare på kvällen ofta vara ganska galet=mycket mer poäng. En heldel galningar finns det blandat med bra spelare och en heldel grinders(många svenskar). Prima har mer bord att spela på dock. Är du FL spelare så kan du glömma den då det nästan aldrig är några FL bord uppe. NL50 brukar ha 4-8 bord uppe på kvällstid. Men som sagt, dessa siffror kanske inte stämmer helt men på ett ungefär, har spelat in totalt 1700FPP av de 2200 jag behöver för de 3 bonusarna hittills. Spelar du inte NL100 eller en hiskelig massa på NL50 lär det nog bli ganska tight om tid att köra denna 6x $1000 bonusen på 42dagar eftersom den inte släpps i etapper utan allt på engång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bongo Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Kan verkligen rekommendera Eurolinx, helt klart bästa stället att spela på. Bästa featuren är % vid all in situationer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Beror helt på vilken nivå man spelar denna. efter som man kan få 0,25 för en raked hand. då blir det 6 x 4 = 24x. Däremot om potten är större kan man få 1x. Så spelar du högt är den bra, spelar du low stakes är det ingen höjdare med tanke på spelarutbudet. En helt annan grej är att du borde byta avatar om du vill att folk ska svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiskNils Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Går dom stackade bonusarna igång automatiskt eller måste man aktivera dom på nåt sätt innan FPP börjar räknas på dom? Jag har spelat klart sign up-bonusen på $250 nu och har samlat 1010 FPP och 1000 krävdes för den bonusen. Har inte fått den utbetald än dock. October-reloaden ligger efter i kön, men FPP har inte börjat räknas mot den ännu och den ligger fortfarande i kö. Nån som vet nåt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Mina bonusar *2st reload* hoppade igång när pengarna för sign up kommit in på kontot så lirar du enbart för bonusens skull vänta tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Går dom stackade bonusarna igång automatiskt eller måste man aktivera dom på nåt sätt innan FPP börjar räknas på dom? Jag har spelat klart sign up-bonusen på $250 nu och har samlat 1010 FPP och 1000 krävdes för den bonusen. Har inte fått den utbetald än dock. October-reloaden ligger efter i kön, men FPP har inte börjat räknas mot den ännu och den ligger fortfarande i kö. Nån som vet nåt om detta? Det verkar vara problem med både utbetalning av bonusar och aktivering av nästa. Prata med livesupporten så löser dom det på 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Kan verkligen rekommendera Eurolinx, helt klart bästa stället att spela på. Bästa featuren är % vid all in situationer Vad är det för bra med det då? Det är ju sånt man ska kunna utantill. Hjälper bara fisken att lära sig oddsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staz Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 kan man ta denna genom SNG's ? isåfall hur räknas FPP's ut? och vilket nätverk ligger sidan på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 du får 5 FPP för varje 1$ i turneringsavgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 precis kört klart bonusen, och fick den in på kontot riktigt snabbt. Gjorde sen uttag till neteller som gick på 12 minuter Så jag kan rekomendera den här bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2006 precis kört klart bonusen, och fick den in på kontot riktigt snabbt. Gjorde sen uttag till neteller som gick på 12 minuter Så jag kan rekomendera den här bonusen. vad spelar du för blinds, hur många bord och ungefär hur länge tog de att spela den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 jag lirar i normala fall NL100. Men finns oftas bara ett eller två Nl100 fullring igång. Så lirade en till två sånna och sen fyllde jag på med Nl50. Tycker det gick ganska snabbt, snittade nog runt 90 FFP i timmen på fem bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Clearade precis $250-signupen (4x). 1000 FPP tog mig ungefär 3050 händer på NL100-6max. Så inte såååå snabbt ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 du får 5 FPP för varje 1$ i turneringsavgift. Om man får 1$ i bonus för 4st FPP så är det ju 125% rakeback detta lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 jepps, det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Prata med supporten Tydligen är signup bonusen på 10x och reload på 4x. Men du behöver inte köra signup bonusen först utan kan starta med november bonusen faktiskt. Man har 42 dagar på sig. Jag antar att det betyder 2 mån om man signar upp tidigt i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2006 Prata med supportenTydligen är signup bonusen på 10x och reload på 4x. Men du behöver inte köra signup bonusen först utan kan starta med november bonusen faktiskt. Man har 42 dagar på sig. Jag antar att det betyder 2 mån om man signar upp tidigt i månaden. finns en 250$ 4x signup via bonuswhores Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PoL0 Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Hur lång tid kan det tänkas ta på FL 1/2? Någon som klarat denna på FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Hur lång tid kan det tänkas ta på FL 1/2?Någon som klarat denna på FL? Finns knappt några bord att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2006 Det är no limit som gäller på den här sidan, finns ganska gott om bord på nl50 och nl100 högre blinds har jag ingen aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 usch värsta bad beat klienten =) senaste 5 sngs jag varit all-in på bubblan har jag loosat mot 2-3 outare på rivern. Nä, välj ngt annat om ni värdehåller era nerver o värdesaker för de ryker efter rullbandet av beats sätts igång. Spela absolut inte där under några som helst omständigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DejnyRich Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 usch värsta bad beat klienten =)senaste 5 sngs jag varit all-in på bubblan har jag loosat mot 2-3 outare på rivern. Nä, välj ngt annat om ni värdehåller era nerver o värdesaker för de ryker efter rullbandet av beats sätts igång. Vilka klienter skulle du föreslå? Jag hatar bad beat klienter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Hur mycket tror ni man har rejkat efter man clearat 1000$ bonusen? Spelar NL100 och har gjort 1/6 av den nu ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts