Gå till innehåll

Uppdateringen den 14/11 - Nyheter i pokerrummet


ParadiseOscar

Recommended Posts

Nyheter och förbättringar i pokerrummet

 

Förbättrad Hand History-funktion

HH-funktionen har förbättrats på många sätt. Informationen sparas nu direkt på din dator och dessutom i ett ”exportvänligt” format. Det finns inte längre några gränser för hur många händer som sparas och handhistorierna redovisar hur samtliga spelare agerat, även de gånger du lagt din hand.

 

Information gällande raked hands och bonusar

Du kan nu se information kring dina pågående pending bonuses inkl. hur många raked hands som krävs för att få bonusen utbetald.,

 

Folded Hand Value

En text visar vilken hand du foldat och du kan se hur mycket du faktiskt skulle ha vunnit om inte 73 off suit åkt i mucken före floppen.

 

Privata turneringar och cashgames

Möjligheten skapa egna turneringar (flerbords- och enbordsturneringar) samt cashgames.

 

Snabbhet och stabilitet

Minskade laddningstider och en ny funktion som gör att ett bord som stängts pga tillfälliga uppkoppingsproblem (på spelarens sida) öppnas igen per automatik så snart uppkopplingen återfåtts.

 

Mycket nöje! :D

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kö funktionen till borden verkar ha gett upp efter uppgraderingen, fast det är ni säkert medvetna om redan...

 

De problem som vi hade under gårdagen berodde enligt teknikerna till mångt och mycket på felaktigheter i just våra waiting lists.

 

Vi arbetar nu får fullt för att rätta till det problem som uppstod igår och en del av detta arbete innebär att kölistorna tillfälligt kommer att vara ur funktion.

 

Vi beklagar det inträffade och hoppas att detta inte ställer till alldeles för stora problem för er.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många dagar kommer det ta att fixa köfunktionen?

 

Boss Media har idag meddelat att detta tyvärr kommer att ta lite längre tid än vad man tidigare räknat med. Först den 29 november återkommer waiting list-funktionen.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

HAHA , De kan ju inte mena allvar?!!!!!!!!!!

Gillar ni inte pengar eller??????

LOLLLA MIG LÅNGSAMT!!!

Ska det ta 3 veckor att göra en enkel ändring i ett skript!!!??

 

Detta kommer ju göra att det inte går att spela så mycket som man vill, (iaf. på boss media)!

 

Detta var synd för det verkade som ni hade fått igång spelet hyfsat igen efter en downperiod efter bwins flytt.

 

Kan man betta på att det inte är igång den 29 nov, i så fall vad är oddsen???

 

 

mvh/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Köfunktionen som inte funkar är riktigt jobbig!

 

2. Allvarligt hur svårt kan det vara att ta fram en raked hands räknare? Det finns ju tydligen nån sorts räknare nånstans eftersom man kan få de siffrorna av supporten. Alla vill ju ha denna funktion och har velat detta i över ett år!

 

3. Bugg i cashiern då man spelar fler bord. Available balance skiljer sig från bord till bord.

 

4. Ingen kan se var jag kommer ifrån längre vilket är positivt men fortfarande en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Köfunktionen som inte funkar är riktigt jobbig!

 

Håller med och jag hoppas verkligen att den kommer igång som lovat 29 november vilket är alldeles för sent det med.

 

2. Allvarligt hur svårt kan det vara att ta fram en raked hands räknare? Det finns ju tydligen nån sorts räknare nånstans eftersom man kan få de siffrorna av supporten. Alla vill ju ha denna funktion och har velat detta i över ett år!

 

Vi har nu ett system som kan mäta raked hands efter en viss bonus som vi sätter upp. Vi kommer att använda denna för nästa reloadbonus.

 

3. Bugg i cashiern då man spelar fler bord. Available balance skiljer sig från bord till bord.

 

Låter märkligt och inget jag hört eller sett förut. Har även haft ett ord med teknikerna och de har inte hört talas om problemet heller. Kan du ge mig screenshot på det?

 

4. Ingen kan se var jag kommer ifrån längre vilket är positivt men fortfarande en bugg.

 

Av någon anledning syns inte länderna Sverige, Tjeckien och Bulgarien i lobbyn längre efter uppdateringen. Detta kommer att ordnas så att det blir som förr igen, återkommer när det sker.

 

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Bugg i cashiern då man spelar fler bord. Available balance skiljer sig från bord till bord.

 

Låter märkligt och inget jag hört eller sett förut. Har även haft ett ord med teknikerna och de har inte hört talas om problemet heller. Kan du ge mig screenshot på det?

 

Mvh SportingbetEric

 

Har sett samma sak jag, men har tyvärr ingen screenshot på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Bugg i cashiern då man spelar fler bord. Available balance skiljer sig från bord till bord.

 

Låter märkligt och inget jag hört eller sett förut. Har även haft ett ord med teknikerna och de har inte hört talas om problemet heller. Kan du ge mig screenshot på det?

 

Mvh SportingbetEric

 

Har sett samma sak jag, men har tyvärr ingen screenshot på det.

 

Sett samma, inte alls ovanligt

+borden kan krasha lite på måfå ibland, med ett felmeddelande som jag nu inte kommer ihåg. ska försöka ta en screenshot vid nästa tillfälle.

 

Många gånger går det inte att fylla på cash borden med deffault summan, man får minska lite innan påfyllningen godkänns. +på vissa bord lite random, går det överhuvudtaget inte att trycka på chipslådan för att fylla på stacken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Privata turneringar och cashgames

Möjligheten skapa egna turneringar (flerbords- och enbordsturneringar) samt cashgames.

 

Hur går man tillväga för att skapa egen turnering? Hittar ingen sådan funktion.

 

Det gör man genom att begära den direkt av oss.

 

Du kan maila vår kundtjänst med vilka som vill vara med och vilken typ av spel ni vill spela så sätter vi upp det åt er.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbättrad Hand History-funktion

HH-funktionen har förbättrats på många sätt. Informationen sparas nu direkt på din dator och dessutom i ett ”exportvänligt” format. Det finns inte längre några gränser för hur många händer som sparas och handhistorierna redovisar hur samtliga spelare agerat, även de gånger du lagt din hand.

 

I min handhistorik kan jag inte se alla händer från PF-turneringen igår. Jag kan bara se händerna fram tills jag bytte bord. Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...