Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo hej, en liten fråga då. Jag har nyligen utvecklat mitt spel och känner att jag kommit upp en hel del i min förståelse för NLT. Spelar normalt på $0.25/05 el $0.5/1. Mitt spel och strategi är i eget tycke stabilt och borgar mer för en långsam stigning i pengarna än att köra en massa allins.

En "normal" dag utan varken flyt eller oflyt så vet jag att jag vinner så att säga. Jag litar på min strategi.

Men men, frågan i sig är vad faaan skall man göra de dagarna då inte ett kort träffar? Eller då oavsett vad jag träffar så finns där en bättre hand? Jag har haft "förmånen" att torska mot ett bättre fyrtal. Åka på en färgstege när jag sitter på flush med A hög. Så vad gör man när det bara rakt av är omöjligt att vinna?!? Hur skall man tackla det?? Och hur länge kan en sådan badstreak hålla på?!?!? (Nu uppe i två veckor av sinnessjukt oflyt)

Vänligen,

Stefan

PS: Nej jag tror inte att jag är guds gåva till poker eller att min strategi är bäst... Men av kontinuiteten så funkar den iaf för mig... Alla svar här är mycket välkomna!!