Gå till innehåll

Intervju med Jamie Gold

AG

Recommended Posts

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Just nu känner jag mig väldigt onormal. När hela posset skriker samstämmigt är det väldigt lätt att haka på, att tycka som gänget. Alla hatar Gold, klart att han är fet ful och äcklig, alla säger ju det. Jag höll på att ställa mig i första ledet och mobba den satans råttan, dålig hy har han också!!

Men, så lyssnar jag på intervjun, läser igenom vad ni har skrivit och jag fattar inte riktigt. Visst, den det där försöket att glida ur sin deal är löjligt ful. För det förtjänar han en bra dos mobbing. Men ta tex intervjun, vad är det för fel med den?! Han säger inget som stör mig. Visst han älskar sig själv, men det är ju bara bra, det ska man göra! Han talar gott om sig själv, men det ska man ju göra!

Som sagt, jag känner mig trög och utanför för jag retar mig inte på honom... Vill dock poängtera att jag absolut inte gillar honom heller, men jag har helt enkelt ett välidt neutralt förhållande till honom.

Berätta, vad är det jag inte fattar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett par frågor!

1. Hur skulle ni bete er om ni vann WSOP?

2. Skulle ni ta ett erbjudande om sponsring? Ngn som vet vilka pengar det rör sig om? Hur värderar ni er framtida anonymitet?

Tänk på att ni vunnit 7,5 M$ (?) innan ni svarar på sponsringsfrågan.

Själv skulle jag troligen inte ta ngn deal utan försvinna in i anonymitetens sköna mörker...

Länk till kommentar

Ett par frågor!

1. Hur skulle ni bete er om ni vann WSOP?

2. Skulle ni ta ett erbjudande om sponsring? Ngn som vet vilka pengar det rör sig om? Hur värderar ni er framtida anonymitet?

Tänk på att ni vunnit 7,5 M$ (?) innan ni svarar på sponsringsfrågan.

Själv skulle jag troligen inte ta ngn deal utan försvinna in i anonymitetens sköna mörker...

Länk till kommentar