Stinkbock Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Vilken äckligt självgod pundare som låter käften gå för högvarv. Verkar inte vara i närheten så tjock och sympatisk som Fossilman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heddy Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Vilken äckligt självgod pundare som låter käften gå för högvarv. Verkligen... patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spydah Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Blev illamående av att se och höra honom redan på livesändningen från finalbordet... nu kräktes jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aleone Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 var kan man hitta den här intervjun. länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MannenMedH Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 här har du intervjun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Just nu känner jag mig väldigt onormal. När hela posset skriker samstämmigt är det väldigt lätt att haka på, att tycka som gänget. Alla hatar Gold, klart att han är fet ful och äcklig, alla säger ju det. Jag höll på att ställa mig i första ledet och mobba den satans råttan, dålig hy har han också!! Men, så lyssnar jag på intervjun, läser igenom vad ni har skrivit och jag fattar inte riktigt. Visst, den det där försöket att glida ur sin deal är löjligt ful. För det förtjänar han en bra dos mobbing. Men ta tex intervjun, vad är det för fel med den?! Han säger inget som stör mig. Visst han älskar sig själv, men det är ju bara bra, det ska man göra! Han talar gott om sig själv, men det ska man ju göra! Som sagt, jag känner mig trög och utanför för jag retar mig inte på honom... Vill dock poängtera att jag absolut inte gillar honom heller, men jag har helt enkelt ett välidt neutralt förhållande till honom. Berätta, vad är det jag inte fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Hur fan får du det till någonting annat än tur som överlägset största faktor att han går långt i en turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ett par frågor! 1. Hur skulle ni bete er om ni vann WSOP? 2. Skulle ni ta ett erbjudande om sponsring? Ngn som vet vilka pengar det rör sig om? Hur värderar ni er framtida anonymitet? Tänk på att ni vunnit 7,5 M$ (?) innan ni svarar på sponsringsfrågan. Själv skulle jag troligen inte ta ngn deal utan försvinna in i anonymitetens sköna mörker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ett par frågor! 1. Hur skulle ni bete er om ni vann WSOP? 2. Skulle ni ta ett erbjudande om sponsring? Ngn som vet vilka pengar det rör sig om? Hur värderar ni er framtida anonymitet? Tänk på att ni vunnit 7,5 M$ (?) innan ni svarar på sponsringsfrågan. Själv skulle jag troligen inte ta ngn deal utan försvinna in i anonymitetens sköna mörker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Hur fan får du det till någonting annat än tur som överlägset största faktor att han går långt i en turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Patetiskt. Nytt försök: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=36010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts