AG Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Poker.se kommer inom kort att göra en intervju med WSOP-vinnaren 2006, Jamie Gold. Mata på i denna tråd med intressanta frågor. Gärna direkt på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 How does it feel to be an asshole? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Which phonecall do you regret the most in your life? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hoit Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 What's your opinion on collusion in big tournaments ex WSOP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Do you make 75 milljon $ deals and forget it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 How many badbeats did you put on your opponents during WSOP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Do you have any friends? Why not? Would you sell your sister to win the Main Event? Is cheating normal in the WSOP? What does chop-chop and top-top mean? How much did you pay Prahlad to fold the best hand? Do you have a memory problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 huuuuuuuumor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Grabben (till sinnet)/Gubben(till åldern) verkar ju uppenbart ha djupa psykopatiska drag och sakna all typ av sympatiförmåga. Det här är en sjuk människa, hjälper det att en hel grupp börjar sparka på honom då, tror ni inte han blir stördare än vad han redan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Grabben (till sinnet)/Gubben(till åldern) verkar ju uppenbart ha djupa psykopatiska drag och sakna all typ av sympatiförmåga. Det här är en sjuk människa, hjälper det att en hel grupp börjar sparka på honom då, tror ni inte han blir stördare än vad han redan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 What does chop-chop and top-top mean? How much did you pay Prahlad to fold the best hand? hahaha rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zandt Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag undrar om det någonsin kommer att koras en main-event vinnare som 99% av pokervärlden inte tycker är kass, mentalt sjuk, fet och ful? (av det lilla jag har sett och hört av karln så kan jag erkänna att jag tillhör dessa 99%) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Hej! I happened to came across a rather strange site: http://www.ihatejamiegold.com/ It would be interesting to hear what mr. Gold has to say about it. TerribleTurk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Grabben (till sinnet)/Gubben(till åldern) verkar ju uppenbart ha djupa psykopatiska drag och sakna all typ av sympatiförmåga. Det här är en sjuk människa, hjälper det att en hel grupp börjar sparka på honom då, tror ni inte han blir stördare än vad han redan är? Om vi inte prövar får vi aldrig veta. Det är mao ett måste för vetenskapens skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Vad är det för snack om fusk och varför hatar alla honom. Snälla, ge mig en förklaring!! Punktform duger gott, låt oss säga de fem främsta punkterna!!! 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Vad är det för snack om fusk och varför hatar alla honom. Snälla, ge mig en förklaring!! Punktform duger gott, låt oss säga de fem främsta punkterna!!! 1 - Det handlar inte om fusk. 2 - Han lovade sin kompis halften av ev. vinstpengar. 3 - Nar han vann ville han inte kannas vid dealen. 4 - Man har dock inspelat pa en tefnsvarare nar han erkanner dealen. 5 - Nu tycker alla att han ar ett svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Grabben (till sinnet)/Gubben(till åldern) verkar ju uppenbart ha djupa psykopatiska drag och sakna all typ av sympatiförmåga. Det här är en sjuk människa, hjälper det att en hel grupp börjar sparka på honom då, tror ni inte han blir stördare än vad han redan är? Om vi inte prövar får vi aldrig veta. Det är mao ett måste för vetenskapens skull! Haha, det förstås. Nerå, det finns nog tillräckligt med underlag för att stärka min teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErikJ Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Om man har hört hans intervju i rounders så kan man inte annat än o hata honom:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Sluta. Ställ en (vettig) fråga eller håll tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 e han bög med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 hur fan kan han tänka sig o lira $1M headsuper mot proffsen? verkar ju va helt slut i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Har lyssnat på intervjun nu och säger bara HERREGUD !! Han är ju helt skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 När jag hör intevjun tänker jag bara: Tänk om Erik Friberg vunnit istället. Då hade nog den intervjun blivit 100 gånger kortare. Shit vad han snackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Kan ingen vara snäll och länka något rolig intervju med killen då han uppenbarligen inte verkar så populär? Det enda jag vet är att killen kvalade via Bodog som också är ett retard room så jag blir inte förvånad om det är ett asshole. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts