Gå till innehåll

SAJT: SimbaPoker.com


johan_gr

Recommended Posts

Hej Jeppee och El_Fishko,

 

Tack för era ideer, vi ska köra mer erbjudande i veckan och framöver.

 

Vi har fått in ca 2500 som signat upp sig på 5 dagar, och vi hoppas det kommer att växa och växa ;)

 

Vi öppnar snart fler länder också och det kommer att öka antalet spelare.

 

Ge oss ett tag att sätta rutinerna och ge er ännu mer fördelar så ska vi ta väl hand om er även framöver!!

 

Be well

Simba Poker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Garanterad plats till SM idag Torsdag 8/3 kl.20.00 på SimbaPoker!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hej alla PF:are!,

 

Idag Torsdag 8/3 är det dax för ett nytt garanterat säte Till SM i Tallin. Kl 20.00, kör vi en 100 dollars Texas NL Direkt kvalturnering med en biljett garanterad till SM i Tallin inkl. Hotell och flygpengar värt 23.000 kr !!

 

Dessutom har vi "Get Rich" Turneringen på Söndag 11/3 18.00 ($20 buyin) där du kan vinna 10% av Martin "Mister" Cedercrantz eller Peter "PeGe" Gunnarsons ev. vinster på SM i Tallin den 11 -14 April som added value i den turneringen, dvs prispotten rörs inte, utan vinsterna på Mister och Pege är extra bonus!!

 

Ha en trevlig dag!!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Freeroll om SM paket på SimbaPoker.com

 

Imorgon Lördag kl 15:00 kommer vi köra en Texas NL Freeroll med ett VIP-paket(värde 23000sek ) till vinnaren. Denna turnering är öppen för alla som har ett real money account på SimbaPoker.com

 

Lyckas ni inte vinna ett paket i frirullen på Lördagen, får ni en ny chans nu på Söndag kl 14:00, då vi kör en supersatellit som är en $100 Texas NL freeze out med ett garanterat VIP-paket till Poker SM i Tallinn.

 

Ni kan kvalificera er till Supersatelliten via någon av våra dagliga $5 rebuy Texas NL subsatelliter.

 

Du måste vara 21 år gammal och svensk medborgare för att kunna spela poker SM i Tallinn

 

Bli rik i Tallinn utan att lämna Sverige!

SimbaPoker.com vill ge er som inte har möjligeten att åka till Tallinn en chans att vinna stort ändå.

Nu på Söndag klockan 18:00 kommer det spelas en $20 Texas NL Freeze out, med en garanterad prispott på $1000, samt ett speciellt extrapris till vinnaren och andrapristagaren. Vinnare kommer vinna 10% av Martin “mister” Cedercrantz och andrapristagaren kommer vinna 10% av Peter “pege” Gunnarsons vinster i main event i Poker SM Tallinn

 

Trevlig Helg

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla PF:are,

Tack för alla inlägg och synpunkter, de flesta mycket bra synpunkter!

Jag ska försöka förklara vilka fördelar/bra funktioner vi har gentemot andra pokersajter. Vissa av nedanstående saker finns naturligtvis även hos andra pokersajter, men många är unika!...

 

1) Eget nätverk/fristående sajt. I SimbaPoker/Garcio mjukvaran är vi FÖRST I VÄRLDEN med att spelare som har Linux kan spela poker i en säker klient. Naturligtvis funkar Simbas mjukvara på Windows och Mac också.

 

Att ha vårt eget utvecklingsteam gör också att vi kan åtgärda saker som kunderna saknar etc fort! Garcio ABs programmerare, som bygger mjukvaran sitter i Sverige, och jobbar bara med pokerklienten.

 

Ett exempel: När vi öppnade så sa spelare att det inte fanns nån bra pokersajt som har Dealers choice spel (Texas/Omaha just nu, kan utökas med fler spel), varken som cashgame eller turnerings spel och att dom ville ha det.

Då fick teknikerna reda på det, och nu har vi Dealers Choice fullt fungerande, ca 1 vecka senare! Så vi är mycket lyhörda och vill ha idéer och uppslag från er pokerspelare på hur vi kan bli bättre!

 

Alla vinster på SimbaPoker är SKATTEFRIA för spelare inom EU. Vi har vår pokerlicens (Klass 3) och vårt kontor på Malta, dvs inom EU.

 

2) Vi har en av internet pokerns "snällaste" rakebackuträkningar, dvs hur många Vip poäng du behöver för en viss rakeback. Då kan man tro att eftersom den är snällare så är det svårare att få VIP poäng hos Simba...Men NEJ, det är det inte snarare lättare!

Vi kommer dessutom i veckan att sänka lägsta nivån i rakebackstegen.

Utbetalningar av rakeback. Du har möjlighet att plocka ut din rakeback när du vill. Du har 4 gånger i månaden som du kan använda för att plocka ut din rakeback!

 

3) Bonusar. Det har ju alla, eller hur? MEN igen så behöver du prestera mindre hos SimbaPoker än hos de flesta andra för att få ut din bonus! En liten kul grej är att i Lobbyn i klienten så har du vår logo ett"S", där du kan följa hur långt du nått på bonusen. Ju gulare "S" blir ju närmre bonus är du! När "S" är helt gult, så är det bonus tajm! Du hittar några riktigt bra bonusar här på PF!

 

4) Video repriser på alla dina spelade händer. I lobbyn kan du välja Hand Historia och i den kan du klicka på vilken hand du vill som du spelat och se den som på video igen! DVS inte bara en text med hur det gick till, utan med full grafik och allt...

 

5) Kundsupport i klienten/Mjukvaran. Hos många pokersajter är pokerspelare som har frågor, vill anmäla fusk, frga om bonusar och annat, tvingade att gå ut från poker klienten till sin email, eller pokersajtens hemsida för att kunna maila till dom?

Det behöver du aldrig göra på SimbaPoker! Alla våra funktioner och kundservice finns i klienten.

 

Så om du vill fråga kundtjänst något, skriver du ett meddelande i klienten och får svar inom ca 1 timme, utom nattetid mellan 02.00 - 08.00 då det kan ta lite längre tid.

 

Du kan dessutom följa din bonus, din rakeback, om dina kompisar är inne och spelar samt vilka bord dom är på och mycket annat DIREKT i SimbaPoker klienten! Om du fått ett nytt meddelande från kundtjänst eller om du väntar på en insättning, så blinkar ett frågetecken på det lilla kuvertet i vänster hörna i lobbyn och på borden, klicka på kuvertet så kan du direkt kolla meddelandet.

 

Inställningar. Du kan ställa in vilka färger du vill ha på bord, bakgrund m.m. i pokerrummen. Du kan också välja om du vill ha vissa ljud på och vissa av, t.ex du vill höra pling när det är din tur att agera men inte ljudet när korten delas ut. då kan du enkelt ställa in det i klienten! Och naturligtvis kan du välja att använda 4 färgs kortlek.

 

Du kan också förminska och förstora borden genom att ta tag i höger nedre hörna på borden och dra in eller ut bordet...

 

6)Säkerhet. Vi anlitar Protego och Defensor, båda mycket välrenomerade bolag i säkerhetsbranchen som konsulter för att hjälpa oss se till att säkerheten är mycket hög på SimbaPoker. Vi har dessutom låtit Protego skriva vår kortblandningsgenerator, så att ingen ska kunna manipulera detta. Dessutom så Har Lotteri and Gaming Commission på Malta, där vi har vår licens sedan plomberat kortblandar modulen. Alla våra moduler ligger under ett säkerhets skal som gör det svårare att ta sig in i våra system.

 

Dessutom har vi ett SÄKERHETSKORT, som ni spelare kan få gratis hos SimbaPoker. Detta är ett externt fysiskt kort som det finns koder på som du om du valt denna lösning måste fylla i innan du kan göra transaktioner på ditt konto i bankvalvet. Det gör att även om du varit slarvig och på något sätt vidarbefodrat ditt login och lösen till SimbaPoker, kan den personen inte komma åt dina pengar.

 

7) Spelberoende. All vår personal är utbildad i att upptäcka och hjälpa spelare som visar tendenser till att inte kunna hantera sitt spelande. VI är certifierade av Gx4.com, detta ör ett bevis på att vi tar spelmissbruk på största allvar. Vi har dessutom bra kontakt med spelberoendes föring i ett antal länder, samt de behandlingshem som finns för spelmissbrukare i de länder vi är aktiva.

 

8) Pausreklam i turneringar. Vi är först i världen med detta, och de ev intäkter vi får av sponsorer går oavbrutet till prispengar och andra kundfrämjande åtgärder som gynnar er spelare. Det fungerar som så att det är 5 minuters paus varje timme i turneringar, i dessa pauser visar vi reklam på borden.

 

 

Det var det mesta just nu, det kommer fler funktioner och erbjudande framöver;) ! Tack för att ni orkade läsa, men vi tror att ni har nytta av att veta ovanstående när ni väljer var ni ska spela poker på internet i framtiden! ;) Jämnför oss gärna med andra!

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså simbapoker är en jättebra site, ingen tvekan om det.

 

 

hade det funnits mycket spelare hade jag spelat där...

 

Hej mgps,

 

Vi kör hårt med reklam nu, bland annat i Metro, Flashback,Pokerforum m.m.

 

Vi har 2500 spelare registrerade efter att ha haft öppet i 7 dagar och nu verkar det som vi hamnar på ca 100 - 200 nya registrerade om dagen, vilket vi tycker är ok. Men jag förstår vad du menar, det ska in mer folk som faktiskt spelar större delar av dygnet, och det jobbar vi stenhårt p

 

Vi kommer också att lansera vårt affiliate program om ca 4 veckor, det har vi förstått att det är en viktig del i det hela.

 

Sedan kommer vi att koppla på fler marknader under April, vilka kan jag tyvärr inte berätta än.

 

Vi har bra bonus/rakeback/förmåner m.m. för lojala kunder och fler kommer det att bli när vi öppnar VIP-shoppen och kör igång våra VIP poäng turneringar m.m. om ett tag, troligen i April.

 

Så ge oss lite tid att jobba vidare för att få spelare att komma/hitta till oss, och kom och spela hos SimbaPoker, så det blir mer action. Vi glömmer inte vilka som varit med i början och stöttat oss!

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

 

PS. Missa inte frirullen om ett SM paket idag lördag 10/3 kl.15.00. Öppen bara för spelare med konto dom satt in pengar på hos SimbaPoker.com ;) DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplevde en lite konstig sak igår då jag satt på ett NL200 bord. Satt först själv och väntade på motstånd och då en annan lirare satte sig började spelet, jag blev lottad till button och fick således posta sb, men när han postat bb fick jag posta sb igen. En utav mina dollares hamnade då som död peng i potten och min sb låg fortfarande framför mig.

 

Sen är det det där med ljudet, vet ej om jag svarade förut men jag kör XP media center edition på en HP DV9091. Problemet var alltså att volymen inte gick att ändra när man hade ett av borden "längst fram".

 

Jobba på med trafiken, för klienten å allt älskar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplevde en lite konstig sak igår då jag satt på ett NL200 bord. Satt först själv och väntade på motstånd och då en annan lirare satte sig började spelet, jag blev lottad till button och fick således posta sb, men när han postat bb fick jag posta sb igen. En utav mina dollares hamnade då som död peng i potten och min sb låg fortfarande framför mig.

 

Sen är det det där med ljudet, vet ej om jag svarade förut men jag kör XP media center edition på en HP DV9091. Problemet var alltså att volymen inte gick att ändra när man hade ett av borden "längst fram".

 

Jobba på med trafiken, för klienten å allt älskar jag!

 

Hej Snusaren,

 

Tack för all feedback efter spel i klienten.

 

Om ni kommer ihåg handen kan ni alltid skicka ett meddelande till supporten i klienten så tittar vi på den.

Vi håller på att rätta till ljuden och dem småproblem som har uppstått hos vissa användare. Håll ut, det håller på att fixas!

Trafiken på sajten jobbas det med hela tiden. Reklam, happenings och vi försöker synas överallt!

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

 

Mvh,

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Vill bara passa på att berätta vi kör en $1000 guaranteed nu 1545 som det ligger bra övervärde i nu!! Deepstacks körs denna givetvis i, och den som skickar Tomtarnas Konung till de sälla jaktmarkerna får sina $50 tillbaka som också är inköpet.

 

Väl mött!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Har ni något Freerollschema?

 

Klienten verkar mycket lovande!

 

Hej Jinoker,

 

Tack för berömmet!

 

Nej vi har inget bestämt frirulle schema, kanske det kan vara en bra idé att göra det?

 

Ska fundera på saken och höra med marknads avdelningen.

 

He en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa inte "Get Rich" Turneringen idag Söndagen 11/3 18.00 ($20 buyin) där du kan vinna 10% av Martin "Mister" Cedercrantz eller Peter "PeGe" Gunnarsons ev. vinster på SM i Tallin den 11 -14 April som added value i den turneringen, dvs prispotten rörs inte, utan vinsterna på Mister och Pege är extra bonus!!

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SHeRIIIIFIFIFIEN vann det 5:e Simba Vip paketet till SM i Tallin värt 23.000 kr för 100 dollar buyin i en turnering med 22 startande! (bra övervärde!)

 

I veckan kör vi satelliter till SM i Tallin dagligen med Supersatellite på Torsdag och Söndag med garanterat vip paket i pris!

 

Ha en trevlig vecka!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad ska man göra med vip poängen? kmr där upp nåt så man kan använda dem snart eller?

 

Hej JensNi,

Tack för din fråga!

 

Vi kommer att ha följande från slutet av April:

-VIP Shop med diverse prylar

-Speciella turneringar för VIP poäng

 

 

Vi ber om ursäkt för att vi inte hunnit få klart dessa funktioner samtidigt som vi öppnade SimbaPoker.

 

Har du eller någon annan några bra förslag vad vi mera skulle kunna hitta på för er spelare för era VIP poäng, hör gärna av er..

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JensNi,

Tack för din fråga!

 

Vi kommer att ha följande från slutet av April:

-VIP Shop med diverse prylar

-Speciella turneringar för VIP poäng

 

 

Vi ber om ursäkt för att vi inte hunnit få klart dessa funktioner samtidigt som vi öppnade SimbaPoker.

 

Har du eller någon annan några bra förslag vad vi mera skulle kunna hitta på för er spelare för era VIP poäng, hör gärna av er..

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

 

 

Neh de alternativen är bra. Men inte för dyrt nu i vip shoppen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har första gången spelat "på riktigt" på simbapoker ikväll, mkt trevligt klient måste jag säga. Dock har jag ett stort problem, 3 el 4 ggr har jag klienten helt plötsligt stängts ner och jag har fått detta meddelande

"SimbaPoker har stött på ett problem och måste avslutas", är det något ni hört något om, eller har ni någon ide på hur jag kan undvika det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har första gången spelat "på riktigt" på simbapoker ikväll, mkt trevligt klient måste jag säga. Dock har jag ett stort problem, 3 el 4 ggr har jag klienten helt plötsligt stängts ner och jag har fått detta meddelande

"SimbaPoker har stött på ett problem och måste avslutas", är det något ni hört något om, eller har ni någon ide på hur jag kan undvika det ?

 

Hej Ponttuss,

Tack för ditt inlägg.

 

Vi har hört några som har upplevt samma som dig. I de fall vi kollat så har spelarna haft igång många program samtidgit med Simbapoker och minnet i datorn har tagit slut och då kan det du beskriver hända.

 

Vi vet till exempel att vissa stora tidnings siter har stora flashfiler som reklam och det drar massor av minne i datorn.

 

Vi släpper en ganska stor uppdatering på Fredag, och då bör det upphöra. Om du skulle uppleva samma problem efter fredag, hör av dig igen så får vi titta på ditt unika fall speciellt.

 

Ha en bra dag!

 

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SimbaPoker Super Weekend

Nu till helgen är det stor fest på SimbaPoker.com. Då ska upp till 4 SM paket delas ut på ett eller annat sätt! 3 av dessa chanser är helt GRATIS!

 

Lördagen den 17/3 kör vi följande:

”Team SimbaPoker Trainee”

Det första VIP-paketet kan du vinna redan på lördag den 17/3, kl 16:00. Då kan du nämligen bli ”Team SimbaPoker Trainee” Helt Gratis! Turneringen är en Texas NL Freezeout.

OBS! Denna turnering, dvs. ”Team SimbaPoker Trainee” är bara öppen för spelare som har ett ”real money account” på SimbaPoker.

 

Vinnaren blir "Team SimbaPoker Trainee" och får följande:

-Inköp till Poker SM i Tallinn

-Hotell I Tallinn mellan den 10:e och 15:e April 2007

-Pengar till resan

-Pokerlektion med valfri Team Simbapoker spelare som spelar i SM

-VIP Konto på SimbaPoker, samt $300 direkt insatt på kontot

-SimbaPoker kläder med ditt eget namn broderat på dem.

-Profil upplagd på SimbaPokers Hemsida under Poker SM

-Och sist men inte minst, en chans att vinna nästan 1 miljon kronor i Poker SM I Tallinn

 

Så passa på att ta chansen att vinna stort i Tallinn som SimbaPokers Trainee!

 

Söndagen den 18/3:

Spela mot Poker Världsmästare och Tv-pokerlegend på SimbaPoker!

Nu ska du slå ett av våra proffs Heads Up och biljetten till SM är din.

För att utse utmanarna kommer det att spelas 2 stycken gratis turneringar där vinnarna får möta en av våra kända TeamSimba spelare i en Man-mot-Man match.

 

Söndag 18/3 kl 14:00

14.00 kör vi en Texas NL freezeout turnering där den som vinner denna direkt efter att turneringen är slutspelad får möta Världsmästaren i heads-up poker 2005, Peter "Pege" Gunnarson, Man-mot-Man om en SM biljett värd 23.000 Kr! Om du förlorar Man-mot-Man matchen mot ”PeGe” så får du $500 dollar som plåster på såret!

 

Söndag 18/3 kl 16:00

16.00 kör vi en Texas NL freezeout turnering där den som vinner denna direkt efter att turneringen är slutspelad får möta TV legenden som kom från ingenstans och spöade poker eliten, Karl "all-in" Möller heads-up om SM biljett. OBS! Karl måste gå all-in minst var 5:e hand i denna matchen. Om du förlorar Man-mot-Man matchen mot Karl ”all-in” Möller så får du $500 dollar som plåster på såret!

 

 

Direkt kval till SM i Tallin!

Vår vanliga SM supersatellit går kl 19:00 på söndag 18/3 och är en $100 Texas NL Freezeout med ett paket värt 23.000 kr, till SM garanterat i 1:a pris.

 

Registrering för dessa turneringar börjar onsdag 14/3 Kl.15.00.

 

Lycka till vid borden!

 

Erik Hedberg

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...