Gå till innehåll

SAJT: PokerPanthers.net


Erixon_PP

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjenare Teddan, eran sida verkar grym och väldigt aktiv..

 

Har inte spelat b2b poker på dem senaste månaderna.

 

Jag regga mig nyss , och har användernamn LatvianFan. ses på Rullen ikväll..

 

 

Men jag kanske skulle petat in någon signup code speciellt för forumets medlemmer isåfall missade jag det:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare Teddan, eran sida verkar grym och väldigt aktiv..

 

Har inte spelat b2b poker på dem senaste månaderna.

 

Jag regga mig nyss , och har användernamn LatvianFan. ses på Rullen ikväll..

 

 

Men jag kanske skulle petat in någon signup code speciellt för forumets medlemmer isåfall missade jag det:(

 

Det var riktigt gött och höra,

 

Jag var snabb som bara den (Lucky Luke, vettu) och dunkade in dig på bonusen ovan. Så då ses vi under kvällen här, notera att du måste generera 1 vip gubben...

 

Lycka till, så ses vi vid borden!

 

PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e ingen gubbe snarare en pojke:mrgreen:

 

 

Jo tänkte på en sak, ni har inga direkt överföring via bank till er sida som tar några timmar bara eller, det vet jag att redbet har dem har jag spelat på hos innan men dem har aldrig något kul för sina medlemmar dock så tänkte det var dags o prova på en ny sida..

 

Annars har jag ju kreditkort, men senast jag använde mitt kort på nätet försvann det stora summor ifrån mitt kreditkort och jag fick spärra det via banken polisanmälde det och allt men inget hände efter det. Så undrar hur säkert det egentligen är att använda mitt kort isåfall på er sida.. Och vad har ni för limits mm och hur lång tid brukar uttag ta, kör ni också med uttag till samma kort man satte in med eller behöver man knappa inte krångliga iban mm..

Kanske lite mycket frågor i ett ursäkta.. men är ju nyfiken. inte oftam an får chans o snacka med en representant från en pokersida såhär på ett forum, brukar oftast bli en massa random svar när man frågar något liknande till sidors supprt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e ingen gubbe snarare en pojke:mrgreen:

 

 

Jo tänkte på en sak, ni har inga direkt överföring via bank till er sida som tar några timmar bara eller, det vet jag att redbet har dem har jag spelat på hos innan men dem har aldrig något kul för sina medlemmar dock så tänkte det var dags o prova på en ny sida..

 

Annars har jag ju kreditkort, men senast jag använde mitt kort på nätet försvann det stora summor ifrån mitt kreditkort och jag fick spärra det via banken polisanmälde det och allt men inget hände efter det. Så undrar hur säkert det egentligen är att använda mitt kort isåfall på er sida.. Och vad har ni för limits mm och hur lång tid brukar uttag ta, kör ni också med uttag till samma kort man satte in med eller behöver man knappa inte krångliga iban mm..

Kanske lite mycket frågor i ett ursäkta.. men är ju nyfiken. inte oftam an får chans o snacka med en representant från en pokersida såhär på ett forum, brukar oftast bli en massa random svar när man frågar något liknande till sidors supprt..

 

Då ber jag om ursäkt pöjken! :-D

 

Banköverföringar:

Det är möjligt att göra banköverföringar, dock så tar detta oftast vanliga bankdagar. Om du vill sätta in pengar idag och spela några timmar senare är det inget att rekommendera. Mer information om banköverföringar, logga in på Pokerpanthers.net och klicka sedan på "cashier" och sen "Payment".

 

Kreditkort:

Det var mycket tråkigt att höra med ditt kreditkort. Det uppstår alltid bedrägerier men vi är mycket snabba på att följa upp dessa idag, och det var väldigt längesedan något sådant inträffade hos oss. Jag vill säga att det är mycket säkert att använda kreditkort hos oss.

 

Ett uttag tar allt emellan ett par timmar upp till ett dygn. Om du gör ett uttag innan klockan 12.00 på dagen erhåller du pengarna samma dag.

 

Vi har höjt dina limits, du kan göra en insättning upp till 5000 €/dag genom ditt kreditkort.

 

Du kan ta ut lika mycket pengar som du har satt in med ditt kreditkort. Om du skulle vinna en del pengar så plockar du ut insättningssumman till ditt kreditkort, sen behöver du ta ut ovanstående summa till ditt bankkonto genom en bank transfer. Då behöver du fylla i följande information:

 

* Kontonr

* Bank

* Swiftcode

 

Något krångligt Iban nr behövs alltså inte!

 

Hoppas detta gav någon klarhet i dina frågor. Skulle jag ha missat något eller varit otydlig, skicka gärna ett pm!

 

Mvh PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mycket för dessa svar, skall på bilbesiktning om ett tag nu men spel blire garanterat senare idag:-P

 

Jag tänkte lite på bonusen också det är alltså 1€ i bonus per 10 inspelade vip och man kan nöta upp det till maximum 800€ och måste man då isåfall ha gjort insättning på 800€ eller är det en så kallad procentuell bonus t.ex 100€ deposit och jag kan tjäna in 50% av det jag satte in alltså €50 ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mycket för dessa svar, skall på bilbesiktning om ett tag nu men spel blire garanterat senare idag:-P

 

Jag tänkte lite på bonusen också det är alltså 1€ i bonus per 10 inspelade vip och man kan nöta upp det till maximum 800€ och måste man då isåfall ha gjort insättning på 800€ eller är det en så kallad procentuell bonus t.ex 100€ deposit och jag kan tjäna in 50% av det jag satte in alltså €50 ..

 

Tjenare,

 

Alltid nervös inför dessa besiktningar, lurar alltid någon annan stackare att göra dem.

 

Om biljäkeln skulle gå igenom utan en enda 2:a så bjuder vi på besiktningen. Vi skickar dig då 30 € till ditt konto. Scanna in besiktningspapperen och dunka in till manager@pokerpanthers.net som bevis! :-D

 

Bonusen är 100 % oavsett var du sätter in, dvs du kan erhålla hela bonusen även om du bara sätter in 100 €.

 

Lycka till!

 

PantherTeddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare,

 

Alltid nervös inför dessa besiktningar, lurar alltid någon annan stackare att göra dem.

 

Om biljäkeln skulle gå igenom utan en enda 2:a så bjuder vi på besiktningen. Vi skickar dig då 30 € till ditt konto. Scanna in besiktningspapperen och dunka in till manager@pokerpanthers.net som bevis! :-D

 

Bonusen är 100 % oavsett var du sätter in, dvs du kan erhålla hela bonusen även om du bara sätter in 100 €.

 

Lycka till!

 

PantherTeddan

 

Väldigt generösa!

Skulle jag inte varit alergisk mot B2B skulle signat upp mig direkt hos er.

 

/Babyboi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt generösa!

Skulle jag inte varit alergisk mot B2B skulle signat upp mig direkt hos er.

 

/Babyboi

 

Kanske om du snackar med poker pantrarna om dem kanske kan tänka sig inom snar framtid att köra dubbelt nätverk Bossmedia eller PN eller va de kallas som endel andra b2b skin gör:P

 

Så slipper du iaf b2b riggen hihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PantherTeddan, du som svarar så hurtigt på allt: Menar du att jag ljuger om dessa siffror? Entraction network ( b2b) har i snitt runt 650 spelare per dag, fördelat på ca. 120 sajter. Om man fördelar det jämt så skulle varje sajt alltså ha 5-6 spelare per dag... allt enligt pokerscout.

 

Det är fakta. 8-)

 

Det kan nog inte stämma då jag räknade alla cash game spelare till 382 + ett 4o tal i wait list till cash game borden, och det var på morgonen.. Och de flesta lirar efter 17.00 så det är nog uppskattningsvis minst det dubbla skulle jag tro dessutom är det säkert ett tiotal sidor som inte ens är aktiva längre..

Hade dock inte tackat nej till att äga dem^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Hur många händer måste spelas för att cleara 800€ bonusen på .5/1 resp 1/2 nlh nivån?

 

Hej LuckyStar!

 

Vi har haft ett pilotfall som spelade in bonusen på ca 40,000 händer. Du erhåller då 800 € bonusen samt en rakeback på 35 % (1120 €).

 

Har du några andra funderingar, tveka inte att höra av dig!

 

Mvh Teddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
De fick väl slut på pengar till spam-databaser och mut-ipods. Även listiga marknadsföringsstrategier kan tydligen misslyckas.

 

Nej vi har inte lagt ner vår verksamhet =)

 

Som jag skrevi PM till dig så erkänner jag att vi inte är så värst aktiva på detta forum och att den person du har vart i kontakt med inte jobbar kvar hos oss, vilket gjort att din beställning och dina förfrågningar tyvärr inte nått fram dit dem skulle.

 

Vi ber självklart väldigt mycket om ursäkt för detta!

 

För övrigt

 

Ha en fin jul på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ja du den där VIP shopen känns ju ganska fejk om jag får säga mitt.

Beställde en vara den 29/8 och har inte kommit än. Tog kontakt med dom i september och sedan i oktober. Ingenting händer...

Beställde en annan vara 29/12 den har jag inte sett röken av såklart.

Undrar om det är någon som fått en vara överhuvudtaget eller om det bara är ett sätt att locka fler spelare på.

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...