perK69 Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Har dumheten ingen gräns? Det var mycket enkelt att från början förstå att Pokerpanthers var ett sjunkande skepp. Men ni blev väl förblindade av alla gratis Ipods..? Citera
PantherSupport Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Hej, Vi flyter på måste jag säga! Sjunkande skepp är lite väl hårt tycker jag =( De få personer som känner sig träffade när det gäller vipshoppen får gärna skriva ett mail till manager@pokerpanthers.net. Vi kommer att agera på alla eventuella mail omgående. Har dumheten ingen gräns? Det var mycket enkelt att från början förstå att Pokerpanthers var ett sjunkande skepp. Men ni blev väl förblindade av alla gratis Ipods..? Citera
Qvister Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 PantherSupport <--- You´ve got mail. Ska bli mycket intressant att se hur detta hanteras. Ser nu på deras hemsida att VIP shopen för närvarande ligger nere men att den ska upp igen. Hoppas verkligen att man tar tag i detta för jag verkar inte vara den enda som inte fått det jag beställt. Citera
stiefen Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 PantherSupport <--- You´ve got mail. Ska bli mycket intressant att se hur detta hanteras. Ser nu på deras hemsida att VIP shopen för närvarande ligger nere men att den ska upp igen. Hoppas verkligen att man tar tag i detta för jag verkar inte vara den enda som inte fått det jag beställt. Två är vi ju iaf. Skickade ett nytt mail till dom nu, får se vad som händer. Beställningen fyller halvåret den 15:e feb. Citera
Recommended Posts