Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När jag spelar no limit (NL100) har jag haft en bb/100händer på ca 15/100, detta är efter bara ca 4k händer.

Och när jag spelar fixed (3/6) har jag en BB/100 på 2.1/100 efter 5k händer.

Men detta är såklart för lite händer för att kunna säga något exakt men jag tror iaf att jag plussar på pokern.

Postad

Normalt?? Hur bra är en normal fotbollspelare? Finns såklart mer riktmärken i poker, men att definiera vad som är normalt?? Bra spelare plussar mer än dåliga..

Postad

har 28bb/100hd på 10 000 spelade händer på 50 nl . Ju högre man sen spelar så borde ju bb/100 sänkas. 10k hd e ju inte mkt så antar att en rättvis siffra nog är ca 20bb/100 hd vilket blir ungefär 25 dollar/h i snitt när jag spelar 3 bord samtidigt sh.

• 2 weeks later...
Postad

okej.. nu blev det lite missförstånd här men jag tror alla förstår..:P

lirar mest på svenska spel mest på 1/2 . Börja med ett kapital på 300 sek

har nu spelat ca 26000 händer totalt. har ca 6000. ingen bra timlön men plus iaf. :lol:

Postad
har 28bb/100hd på 10 000 spelade händer på 50 nl . Ju högre man sen spelar så borde ju bb/100 sänkas. 10k hd e ju inte mkt så antar att en rättvis siffra nog är ca 20bb/100 hd vilket blir ungefär 25 dollar/h i snitt när jag spelar 3 bord samtidigt sh.

Har svårt att se hur man kan snitta 20bb/100 men kanske bara jag som är dålig. :cry:

Postad

Har svårt att se hur man kan snitta 20bb/100 men kanske bara jag som är dålig. :cry:

Säger det samma.. Hade typ 20bb/100 nån gång över typ 3000-4000 händer, men över senaste 35k händerna ligger det snarare på 4bb/100.. :(

Postad

Man kan inte veta hur mycket man plussar per 100 hender om man kollar po 10 000. gor inte ens att hofta. Man moste rekna med dom riktigt kalla perioderna ockso for att fo ett hyffsat realistiskt snitt.

Postad
Man kan inte veta hur mycket man plussar per 100 hender om man kollar po 10 000. gor inte ens att hofta. Man moste rekna med dom riktigt kalla perioderna ockso for att fo ett hyffsat realistiskt snitt.

Hahaha... man verkar mindre dum om man ersätter å och ä med a istället för o och e. :)