Gå till innehåll

BetDirectPoker.com - Signup, 200% upp till $100, 6x


FraXioN

Recommended Posts

http://www.betdirectpoker.com har en signup-bonus som ser lockande ut.

 

$100 Welcome Bonus

As a new player at BetDirect Poker you will automatically receive an invite to the $2000 Monthly New Player Freeroll. In addition, you will receive a 200% match on your first deposit of $50.

 

To receive your free $100, please just follow these easy instructions:

 

Download the BetDirect Poker software.

Make an initial deposit of at least $50.

Accumulate 300 Rake Hands within the Welcome Bonus period and you will receive $50

Accumulate a further 300 Raked Hands within the Welcome bonus period and you will receive another $50.

You can keep an eye on how many Raked Hands you have accumulated at any time by looking under the Menu tab in the BetDirect Poker software and selecting Raked Hands from the options given.

 

Please note the Welcome Bonus Period is 60 days long and starts the moment you open a real money account at BetDirect Poker.

 

http://www.betdirectpoker.com/promotions/betdirect_poker_welcomeBonus.php

 

Det är ett prima-skin så en raked hand är:

A hand counts as a Raked Hand if the player is dealt cards and the pot is raked at a minimum of $0.25.

 

 

De har samtidigt en RAF-promotion, den ska gå att använda tillsammans med sign-up bonusen.

 

 

To invite your friends to join you at the tables, and earn you $50, all you need to do is select the Refer a Friend option from the Menu within the BetDirect Poker software. Then enter your friends' email addresses (up to 5 at a time).

 

Once they have opened an account and played 350 raked hands, $50 will automatically be added to your account, and $25 to theirs, for each friend who qualifies. Make sure they include your Poker Alias when prompted so we know who's referred them.

 

http://www.betdirectpoker.com/promotions/betdirect_poker_referFriend.php

 

 

Någon som clearat denna bonus? Fungerat bra? Någon som spelat på sidan öht? Erfarenheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inget för Bonushoror. Tar inte Neteller :(

Går ju dock att överföra från annat microgaming konto

 

kan man göra så med flera primaskin ? och brukar bonusar funka då? Det vore ganska najs för mej, jag råkade göra mitt netellerkonto i €, och skulle verkligen vilja slippa överföringsavgifterna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget för Bonushoror. Tar inte Neteller :(

Går ju dock att överföra från annat microgaming konto

 

kan man göra så med flera primaskin ? och brukar bonusar funka då? Det vore ganska najs för mej, jag råkade göra mitt netellerkonto i €, och skulle verkligen vilja slippa överföringsavgifterna...

 

Skicka ett e-mail till siten och fråga om det är möjligt. Du kanske ska kontakta Neteller också om ett byte av valuta om du inte önskar använda dig av euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dem verkligen bytt till Prima än? Ser absolut inte ut som dem andra prima rummen utan fortfarande som Boss-media och man kan fortfarande spela på $,€ och TRY som valuta.

 

Pröva att ladda ner nya klienten. ;)

 

 

Så om man inte laddar ner den nya klienten kan man spela kvar på den gamla klienten på Boss media? Verkar skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Tiltande sajt, låste kontot och ville ha bilder på pass, VISA, nått med min adress. Ok sure kan jag väl skicka men dom kan väl i alla fall bara stoppa uttag och inte låsa hela jävla kontot.

 

Fick också ett liknande mail:

 

Dear ***,

 

Thank you for your email.

 

 

In order for us to validate your account will you now please forward to us

appropriate identification.

 

 

We will require:

 

 

1. Photo ID ( Passport or drivers license)

 

2. A copy of a recent utility bill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De låser inte kontot. De gör bara så du inte kommer åt att göra överföringar och se personal details.

 

När mitt konto var spärrat så spelade jag klart bonusen och skickade sedan in foto på körkort och kontoutdrag.

 

Nah kan inte logga in i klienten. Aja får väl dega in lite på nån annan sajt medans man väntar 8-)

 

Körde RAF doningen på dig också trots att du advertisade i tråden -_- så du får väl tacka och ta emot :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De låser inte kontot. De gör bara så du inte kommer åt att göra överföringar och se personal details.

 

När mitt konto var spärrat så spelade jag klart bonusen och skickade sedan in foto på körkort och kontoutdrag.

 

Nah kan inte logga in i klienten. Aja får väl dega in lite på nån annan sajt medans man väntar 8-)

 

Körde RAF doningen på dig också trots att du advertisade i tråden -_- så du får väl tacka och ta emot :P

 

Aha det var konstigt. Undrar varför jag kunde spela samtidigt medan kontot var låst.

 

Det var snällt. Tack så mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...