Pepperpum Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Idag fick man ju sova en extra timme, men det verkar som att pf inte upptäckt det... Citera
Ost Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Fixa själv, vettja. Ställ om tidsvisningen till GMT +1. Citera
Goose_strike Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 jag hade inen anning om det. skulle traffa en tjej klockan 10:30 i sondags, klockan stod pa 9:30 hyffsat gott om tid. jag lag kvar i 10 min for att sen ta en dusch precis innan jag skulle satta pa vattnet sa ringer mobilen och hon undrar var fan jag haller hus. lite panik men det gick bra anda Citera
kydyl Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 jag hade inen anning om det.skulle traffa en tjej klockan 10:30 i sondags, klockan stod pa 9:30 hyffsat gott om tid. jag lag kvar i 10 min for att sen ta en dusch precis innan jag skulle satta pa vattnet sa ringer mobilen och hon undrar var fan jag haller hus. lite panik men det gick bra anda Det låter snarare som att det var hon som inte kunde klockan. Vi vred ju tillbaka tiden en timme så den som inte ställt om klockan kommer en timme för tidigt, inte en timme för sent Citera
Bein Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 skulle just skriva som min föregående talare, jävla mytoman. Citera
Goose_strike Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Sorry Kannske skulle ha sagt att jag ar i Australien Citera
Recommended Posts