fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Lämnar idag ut mig som frivillig häst i vilken turnering som helst, har väldigt bra resultat på MTTs det sista +3k$ på 5 dagar. Om någon har en slant över och vill köra en stejknings deal, kontakta mig via PM! Detta är en bra investering Citera
der_ko Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Du menar att det finns ofrivilliga "hästar" som under pistolhot tvingas spela turneringar? Jag kan förövrigt stejka dig i valfri freeroll vill dock plocka 80% av vinsten eftersom jag står för all risk Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 haha, väldigt sant, kanske skulle stå framgångsrik istället! Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Naturligtvis är de med en väldigt bra och förmånlig deal, där stejkaren får flest procent, mer kan vi diskutera via PM.. Citera
fl0w Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Hahaha... lås tråden. Vilken framgångsrik spelare skulle tigga om stejkning på ett forum? Citera
cOP Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Hahaha... lås tråden. Vilken framgångsrik spelare skulle tigga om stejkning på ett forum? Du tog orden ur munnen på mig Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 du tror inte att framgångsrika spelare blir stejkade? Det är nog snarare tvärtom, tyvärr så har jag inga direkta bevis, kan ju läsa veckan railbird tråd där jag senast skrev igår och var framgångsrik, men blev bad beatad. Men om det är någon som inte är pessimistisk till erbjudandet, så var vänlig kontakta mig! EDIT: Varför? Jo, därför att jag spelar så många gånger bättre när jag spelar för andras pengar, gör inga dumma beslut! Citera
fl0w Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Nej, men jag tror inte de skaffar sina stejkningsdealar genom att lägga ut ett offentligt "erbjudande" på ett öppet forum. Luktar mest pengafiske. Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Tack för att du ger dig min åsikt! Men alla kanske inte tycker som dig, du skall nog få se vem som vinner något stort denna helg.. Citera
fl0w Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Tack för att du ger dig min åsikt!Men alla kanske inte tycker som dig, du skall nog få se vem som vinner något stort denna helg.. A ja gör som du vill, jag hoppas bara moderatorerna ser det som jag. Höjer ju inte direkt kvaliteten på forumet. Citera
der_ko Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Tack för att du ger dig min åsikt!Men alla kanske inte tycker som dig, du skall nog få se vem som vinner något stort denna helg.. Men lol om du är så het på poker är det bara att ta ett finax lån så slipper du ge bort så stor del av alla dina framtida vinster till en stejkare. Citera
Cyntax Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jag hade den här snubben på MSN ett tag. Han var schysst och trevlig i början. Men efter en vecka eller så började han tigga pengar. Han var så fattig typ och jävligt sugen på poker. Man skulle få tillbaka med ränta osv. Han drog en story om att han skulle få $700 ett visst datum, som affiliate. Men sajten betalde alltså inte ut ännu, men om man lånade ut så skulle man få mera tillbaka + % på hans spel. Gissa om jag blockerade han ganska snart. Sen hade han problem att ta ut pengar från party för att hans neteller inte var verifierat. Man skulle låna han $50, men snart få igen dem med ränta. Citera
fl0w Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 De där $3000 han "vunnit" de senaste dagarna ingår väl i hela planen isf. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Samma kille som inte fick ut sina pengar från en pokersida för att han inte hadde gjort en deposit och ville då ha pengar till sin neteller så han kunde deposita..... Om du är så bra som du säger borde du klara dina depositar utan problem, inte behöva tigga pengar så ofta som du gör osv osv...antingen vinner du inget eller så vinner du facktiskt men är en sån jävla speltorsk så du spelar bort allt nästa dag på cg Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Cyntax, är besviken på dig. Allt de där du skrev är sant, har fått ut alla de pengarna nu. Och pokern går mycket bra, varför jag tiggde pengar från dig var därför att, du skrev att pengar som jag vinner ska gå till railbirds, stejkaren och spelaren själv. Med detta trodde jag du menade att railbirds skulle få cash, men kom senare på att det var ju railbirds.com som skulle få pengarna så det var ett stort missförstånd. Vill gärna prata med dig på MSN hade uppskattat om du blockera upp mig. Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jimmy, jag använder forumet som ett hjälpmedel till mitt pokerspel, och de där problemet löste sig med att få pengar till netellern så jag sedan kunde få ut pengarna. Vet att ingen kommer stejka mig efter alla pessimistiska tankar som kommit in här, säger som Kishti SHAPE UP! Forumet börjar bli som den där gamla IRC kanalen pokersnack där man bara ber om något så huggs de direkt! Citera
Cyntax Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Cyntax, är besviken på dig. Allt de där du skrev är sant, har fått ut alla de pengarna nu. Och pokern går mycket bra, varför jag tiggde pengar från dig var därför att, du skrev att pengar som jag vinner ska gå till railbirds, stejkaren och spelaren själv. Med detta trodde jag du menade att railbirds skulle få cash, men kom senare på att det var ju railbirds.com som skulle få pengarna så det var ett stort missförstånd. Vill gärna prata med dig på MSN hade uppskattat om du blockera upp mig.Haha, den var faktiskt kul! Om pokern går bra behöver du inte tigga pengar va? Varför dela med sig av sina vinster? Bli lite girig nu för tusan... oh ja, det är det du är som tigger då? Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jag vet inte om stejka är att tigga pengar? Jag såg de här som en kul grej, men ni beter er som barnungar, är det för att alla amerikanska fiskar är borta så ingen vinner längre? Citera
fl0w Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 är det för att alla amerikanska fiskar är borta så ingen vinner längre? Precis... Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Nu tänker jag vända på det här, är det någon som vill bli stejkad av mig? Jag är en snäll och generös man, men det är de ingen som förstår, så jag ställer upp som stejkare! Skicka förslag på PM! Citera
fetcharn Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Hitils ingen intresserad Trodde de skulle komma en drös, kom igen nu! De kan bli kul de här! Citera
DrRoland Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Hahaha... lås tråden. Vilken framgångsrik spelare skulle tigga om stejkning på ett forum? Citera
emilio_15 Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Precis samma sak har hänt mig som för Cyntax, dock skyllde han på andra grejer. Dum som jag är lånade jag ut och har självklart inte fått tillbaka pengarna. Citera
Recommended Posts