Opteron Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Tänkte försöka få ihop nån liten lista över hur lite olika pokersidor är att spela texas limit på. tänkte i huvudsak på nivåer runt 2-4$. Var lite intresserad av bl.a Pokerstars och Full Tilt. Hur är spelarna? Går det att datamina? På vilket sätt är spelarna kassa? Någon annan favvo-sida? Citera
elvisero Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Prima är bra att lira 3-6 till 5-10, viktigast är väl att få tillbaka så mycket som möjligt av sin rake, lowlimit FL är sjukt dyrt annars. Och igen, "Niceast"? Citera
fredyr Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Han menar ju förstås "najsigast" Citera
zinna Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Snälla sluta misshandla mitt modersmål... Spelarna på pokerstars är överlag ganska dåliga. Primärt för att dom spelar för mycket skit typ 95s och coldcallar alldeles för mycket. Citera
striker Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Pokerstars och FullTilt för hela slanten tycker jag Citera
Opteron Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 så det kan vara värt att testa om pokerstars med datamine (?) och PAhud kan vara mer lönsamt än WPX med hälften aggro pokerpro-wannabees? Citera
KungXerxes Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Snackar vi FR är Prima knappast ett alternativ då det är extremt dålig action. När det däremot är ett bord är det en guldgruva att spela mot alla weaktighta grinders. Citera
norrlands Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Har själv kikat runt lite, FTP är nog den tajtaste sidan jag spelat på, pokerstars är ok och Ongame har ganska goa 3/6 bord när de är igång! Detta gäller bara fullring! Citera
MacDaddy Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Att spela utan rakeback ä ju dårskap. Det finns väl inte på pokerstars? Citera
Weedobooty Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Att spela utan rakeback ä ju dårskap. Det finns väl inte på pokerstars? Var får man rakeback kombinerat med actionnivån på 5-10 limit på FT (4-8 FR-bord att välja mellan)? Citera
Miami Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Jag kör oftast: ett £ Cryptobord, några FTP-bord och ett HU bord på en sida där man kan få full återbetalnig av rake. Det är inte optimalt men funkar. Citera
hajen Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 vad är datamina samla in information. Att typ öppna upp ett fönster och låta en tracker samla in allt spel i en databas. Citera
Santa_Bege Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Han menar ju förstås "najsigast" Nu är det förstås aldrig säkert att bilden på alias och person stämmer överens men jag hade nog chansat först med "hon". I övrigt är SS den enda siten jag lyckats spela limit på och plussa. Fast det säger säkert mer om mig än siten... Citera
Recommended Posts