ffredd Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jag har haft stora problem med att mejla adresser i domänerna partypoker.com och pay-pro.com (som båda hanteras av samma SMTP-server) från min Com Hem-adress den senaste veckan. Det går däremot bra att mejla dem från min Hotmail. Därför tror jag att Com Hem klantade till något när de bytte ut sina SMTP-servrar nyligen. Jag undrar om någon annan har haft samma problem. Har någon här försökt mejla till Party Poker från Com Hem de senaste dagarna? Gick det bra, eller studsade mejlet tillbaka? Citera
ffredd Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det ingen som har försökt mejla Party från Com Hem den senaste veckan?! Citera
PartyPoker Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag kan be ett par polare som är bosatta i Sverige att skicka ett par test-mail eftersom de har Comhem. Vi måste ju VETA om det är där felet ligger. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Sterre Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Jag har Comhem, och nu när jag tänker efter så har jag inte fått ett mail från Partypoker på över ett år. Och då har jag spelat där rätt så frekvent varje månad under detta år. Så nått fel är det. Citera
ffredd Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Sterre: Du kan ganska lätt testa om du kan ta emot mejl från dem, genom att öppna hand history-fönstret och begära att de skickar de senaste händerna du har spelat till dig. Du kan också kolla i klienten att den adress som de har till dig är den du förväntar dig. Men mitt problem är som sagt inte att ta emot mejl från dem, utan att skicka mejl till dem. Sajtrepresentanten: Tack. Det skulle jag uppskatta. Jag tjatar på Com Hem om det här varje dag nu, men jag har inte fått något vettigt svar ännu. Edit: Jag skickade just ett testmejl själv, och den här gången kom det fram. Jag fick ett svar som bekräftade det. Hoppas bara att det inte är en tillfällig grej som i tisdags (eller var det i onsdags?), då det funkade ett tag. Citera
Recommended Posts