Gå till innehåll

Fiksigaste sajten just nu?


CatEatDog

Recommended Posts

Hej.

Efter att PP skickade ut jänkarna bytte jag konto till pokerstars. Satte in 300 och spelade upp rullen till 2500 ganska snabbt på .25/0.5 och .5/1, dessa nivåer var ganska sköna..... men nu ville jag snabba upp byggandet och körde 1/2 och 2/4 ( vet at rullen är sjukt vek för detta men mina nivåer vanligtvis) P A N G ! super tight.... och ja, visst va det några bad beats som denna veka rullen inte fixade men över lag så fick jag en inblick om att det va svårare än vad jag är van vid.

 

Ahhhh... testar lite fiskigt Parbet.... tankade in nya friska 1000 där.... Men fyyyyyyy fan va tight ALLA nivåer va...

 

Näe... jag loosade endel tog igen det med några sköna händer och drog... spelade så mycke att jag fick känslan att det va mycke bra spelare och enbart skaninavier där inne.

 

 

Så till frågan:

Vilken sajt ÄR den fiskigaste sajten/nätverket just nu?

 

Och du som svarar får gärna ha spelat på mer än ett nätverk/sajt senaste månaderna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tycker party fortfarande är fiskigt, även om det är fler multis per bord än tidigare

 

Jo, änns lite surt när ma vet att ett par-3 grinders sitter vid varge bord... har ju absolut mindre motstånd och mycket svårare att sno blindsen. Tror problemet är att man klart underskattar spelare när man suttit för mycke på PP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker party fortfarande är fiskigt, även om det är fler multis per bord än tidigare

 

Jo, änns lite surt när ma vet att ett par-3 grinders sitter vid varge bord... har ju absolut mindre motstånd och mycket svårare att sno blindsen. Tror problemet är att man klart underskattar spelare när man suttit för mycke på PP.

 

Era svar blir inte särskilt intressanta om ni inte uppger vad ni spelar och på vilken nivå. Jag hoppas att alla som svarar i den här tråden inkluderar detta i sina svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju rätt skönt när det är tight. Där finns mkt "säkra" pengar att tjäna. Man kör över borden och vinner massa småpotter hela tiden plus att man slipper riskera hela stacken alltför ofta mot massa fiskar som kliver in på vad som möjligt.

 

Sitter det bara massa tighta grinders är bara att spela tok-aggro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju rätt skönt när det är tight. Där finns mkt "säkra" pengar att tjäna. Man kör över borden och vinner massa småpotter hela tiden plus att man slipper riskera hela stacken alltför ofta mot massa fiskar som kliver in på vad som möjligt.

 

Sitter det bara massa tighta grinders är bara att spela tok-aggro.

 

Gäller ju att kunna släppa när de spelar tillbaka mot en då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju rätt skönt när det är tight. Där finns mkt "säkra" pengar att tjäna. Man kör över borden och vinner massa småpotter hela tiden plus att man slipper riskera hela stacken alltför ofta mot massa fiskar som kliver in på vad som möjligt.

 

Sitter det bara massa tighta grinders är bara att spela tok-aggro.

 

gillar du när det är tight så testa prima..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...