proxi Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Lycka till oxen!Hur gick det i Eskilstuna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 GL skuja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Lycka till oxen!Hur gick det i Eskilstuna? Kom 6 =/ Men jag är inte bitter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 GL skuja hjälpte inte A8 mot 44 149a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TeddyKGB Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Go kattkroken i millen på Stars.=) Nu ska det klonkas är de du? samma bord.¨ nu gillar jag honom iaf inte dåp han vann med JT mot min A9.. Hahahhahaha Gl mannen=) du har ingen bra pos på supernova precis=) var ju skönt att kattguld var så bra med sin 44 också sen....!! det var ju som sagt inte dollars han var ute efter utan kattguld.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Go kattkroken i millen på Stars.=) Nu ska det klonkas är de du? samma bord.¨ nu gillar jag honom iaf inte dåp han vann med JT mot min A9.. Hahahhahaha Gl mannen=) du har ingen bra pos på supernova precis=) var ju skönt att kattguld var så bra med sin 44 också sen....!! det var ju som sagt inte dollars han var ute efter utan kattguld.......... hahahhahahahah tror du man kommer långt med en sån stack eller perfekt att få en 50-50 FFs ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 GL skuja hjälpte inte A8 mot 44 149a. GG va kul att spela med dig=) syns nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Gambler21 känns riktigt giftig i million. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Är det ingen som kollar på primas 125K finalbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Är det ingen som kollar på primas 125K finalbord? Ser bra ut för rilleg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 ja det kan man säga, hoppas han bara nu klonkar hem den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis till Iremmats Ingen stor turnering ännu... men klonkade en satellitplats till Paradisepokers Million Freeroll (6st vidare av ca 800). Spelar "finalen" 20 januari där jag ska klonka $1.000.000. På finalbordet var jag nere på 14k stack med blindsen 3-6k. Grym comeback från det tråkiga läget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Någon som fick till storklonken förutom mats igår eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts