eurythmech Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Musikintrotävlingar har jag funderat på ofta. Kanske dags att göra slag i saken också. Hmmm. Citera
Andrew_W Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Devalanteriel, du får kalla ditt quiz för vad du vill, men jag väntar fortfarande på följande: Min nästa tävling ska vara 20 porrrullsstön och 19 stön av Maria Sharapova (tennisspelare), så får ni gissa vilka som egentligen är vad. Citera
Hjort Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Har också skickat in mina svar nu. Jag har nog potential på icketennisdelen av devs quizz. Men sen blir det knepigt. Citera
devalanteriel Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Devalanteriel, du får kalla ditt quiz för vad du vill, men jag väntar fortfarande på följande: Min nästa tävling ska vara 20 porrrullsstön och 19 stön av Maria Sharapova (tennisspelare), så får ni gissa vilka som egentligen är vad. Host. Citera
eurythmech Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Inte porren med till Irland? Citera
Hjort Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Inte porren med till Irland? Porra på irländska? Kan tänka mig Shane McGowans brunstiga skrik. Citera
eurythmech Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Aaargh, sinnesbilderna...(skrev alltså "minnesbilderna" först, hyfsat freudianskt) Citera
Andrew_W Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jag är ledsen Jennez. Din tråd har urartat. Nu yras det plötsligt om Freud, Irland och porr. Jag förstår ingenting. Citera
Cyntax Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Jag är ledsen Jennez. Din tråd har urartat. Nu yras det plötsligt om Freud, Irland och porr. Jag förstår ingenting.Ja, lås den och förklara ledaren just nu som vinnare! Citera
Wiznakh Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Kan informera om att Wiz ar den enda som satt vilka bagge brudar som var snyggast i varlden genom tiderna. enda viktiga frågan. bitches is the shit. Citera
DaPine87 Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Kan informera om att Wiz ar den enda som satt vilka bagge brudar som var snyggast i varlden genom tiderna. enda viktiga frågan. bitches is the shit. din mamma Citera
Wiznakh Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Kan informera om att Wiz ar den enda som satt vilka bagge brudar som var snyggast i varlden genom tiderna. enda viktiga frågan. bitches is the shit. din mamma din mamma. hon är singel har jag hört, ska trycka henne, Citera
DaPine87 Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Kan informera om att Wiz ar den enda som satt vilka bagge brudar som var snyggast i varlden genom tiderna. enda viktiga frågan. bitches is the shit. din mamma din mamma. hon är singel har jag hört, ska trycka henne, din mammem ed! Citera
Jennez Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Slutlig Leaderboard Karl_Rove: 16 Skanke: 14* Cyntax: 14 Devalanteriel + gdaily: 14 Dostojevski: 13 Andrew_W: 12 Loveless: 11 eurythmech: 9 Hjort: 8 Wiznakh: 7 Okok: 6 Albert: 4 Waggho: 4 Bluwajt: 3 Citera
eurythmech Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Heja Andy! Hennes tolva slår Dostojevskis tretton Citera
Andrew_W Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Heja Andy!Hennes tolva slår Dostojevskis tretton Oj, det måste ju vara en bedrift! Vad får jag för pris för det? Citera
Waggho Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Jag kan två svar. Att kunna fjorton plus måste ju vara rigg. Citera
devalanteriel Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det inte söndag kväll snart? Citera
Jennez Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det inte söndag kväll snart? Kl 20.00 stanger jag "slussen". Citera
devalanteriel Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 C'mon you wanker! Klockan är över 20, slussen är stängd, fisken är död och K2A:s kuse heter Leif. Citera
devalanteriel Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Nu är klockan faktiskt jättejättemycket... (och ja, det är ofantligt roligt här i pressrummet) Citera
Jennez Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Slutlig Leaderboard Karl_Rove: 16 Skanke: 14* Cyntax: 14 Devalanteriel + gdaily: 14 Dostojevski: 13 Andrew_W: 12 Loveless: 11 eurythmech: 9 Hjort: 8 Wiznakh: 7 Okok: 6 Albert: 4 Waggho: 4 Bluwajt: 3 FACIT 1. Vem kallades för ”Den femte Beatlen” (Beatlen som i ”Beatlesmedlemmen”) George Best 2. Vad är det så kallade Teodiceproblemet? Om Gud är god och allsmäktig, hur kan det då finnas lidande/ondska i världen. 3. Vem skrev boken ”Olof Palme är skjuten!” ? Hans Holme’r 4. Vem har huvudrollen i filmen ”The Wonderland Murders”? Val Kilmer 5. Det finns två kvinnor som ofta hävdas varit de vackraste i världshistorien, vilka? Sköna Helena och Nefertiti var jag ute efter här. Sjukt många trodde det var Cleopatra 6. Vad förutom grus, sand och vatten är en ingrediens i betong? Cement 7. Vilka var Gustav III sista ord i livet? Litet vila skulle göra mig gott. Många gissade på ”Je suis blesse’”(med res. för stavning). Dessa ord yttrade han när han blev skjuten, han dog inte förran flera dagar senare. 8. I vilken film spelade Harvey Keitel och Robert Deniro mot varandra för första gången? Mean Streets 9. Vilken typ av hatt spelade en avgörande roll i kritiken mot Reefat el Sayed? Doktorshatt 10. Ingemar Johansson erbjöds 1/3 av intäkterna från titelmatchen i tungvikt. Han protesterade och ville ha mer. Hur mycket begärde han? 11.Vad hette Gustav II Adolfs häst? Streiff (inte Leif) 12. Vilket volymmått används när man bedämner priset på bensin i USA? Gallon 13. Vilket färdmedel använder sig blivande taxichaufförer i London sig av när de lär sig gatunamnen? Moped 14. Ungefär hur många invånare har Sveriges till ytan största stad? Ca 24 000 (Kiruna) 15. Vad hette den förra ärkebiskopen i Sverige? KG Hammar 16. Vad hette syskonparet som enligt sägnen grundlade Rom? Romulus och Remus 17. Vad hette ön där Nelson Mandela satt fängslad? Robben Island 18. Vad blir 2+4 enligt Albert Einstein? 6 19. I vilket land finner man en arme av terrakotta? Kina 20. Hur mycket väger Jennez i skrivande stund? 92 kg Citera
Jennez Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Karl_Rove, du far PM:a mig namn och adress sa att jag kan skicka ditt pris. Markersetet skickar jag inte, vi far tima det nan gang. Jag kommer snart att ge mig ut pa "turne" i Sverige. Overlamnar det da vid lampligt tillfalle. Grattis! Citera
Recommended Posts