mirage Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jaha då e det dags ikväll igen för omaha..... Hittar inte turnering som vanligt ? den ligger under tourney / private / million cruise freeroll Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jaha då e det dags ikväll igen för omaha..... Hittar inte turnering som vanligt ? den ligger under tourney / private / million cruise freeroll men vad är passwordet? eller avrt hitta man det? Citera
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 ALtså, seriöst... det är inte direkt svårt att hitta. Går du via pokerforum.nu så titta 3 cm nedanför bannerraden Går du in via poker.se så är det lite knepigare. Då måste du leta upp rätt tråd - som ligger klistrad som viktig allra överst i den här gruppen. Eller så läser man tidigare inlägg i samma tråd (den här alltså) och hittar både lösen och länkar till lösen. Citera
Johnny Mancusa Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 ALtså, seriöst... det är inte direkt svårt att hitta. Går du via pokerforum.nu så titta 3 cm nedanför bannerraden Går du in via poker.se så är det lite knepigare. Då måste du leta upp rätt tråd - som ligger klistrad som viktig allra överst i den här gruppen. Eller så läser man tidigare inlägg i samma tråd (den här alltså) och hittar både lösen och länkar till lösen. Varör inte skaffa en lösenords tråd,där man kan lämna password till olika turneringar så kanske folk letar där(även om det e glasklart var lösenordet till pokerstars turnering låg).. Citera
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 För att det finns en anledning till varför det är lösenord på turneringar. (Vi har haft den diskussionen förut angående Slitz-frirullarna exempelvis) Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 om man inte råkara ha fylt arton o klonkar vad blir då förstapriset? Kan va kul o veta om man ska lägga tid på och spela den eller inte. Citera
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 om man inte råkara ha fylt arton o klonkar vad blir då förstapriset? Kan va kul o veta om man ska lägga tid på och spela den eller inte. Om man inte "råkat" ha fyllt 18 så får man inte ha konto på Stars, få det ser jag inte som något problem. Om man inte har fyllt 20 så får maninte följa med på kryssningen, men man får sälja/ge bort biljetten till någon Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Men jag läste längre upp i tråden att Nusseman kanske skulle göra ett undantag om man inte hade åldern inne. Så det stämmer alltså inte? Citera
Johnny Mancusa Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 För att det finns en anledning till varför det är lösenord på turneringar. (Vi har haft den diskussionen förut angående Slitz-frirullarna exempelvis) Ok visste inte men det va säkert nån bra anledning varför man inte ska ha en lösenordstråd..kom själv på några Citera
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Men jag läste längre upp i tråden att Nusseman kanske skulle göra ett undantag om man inte hade åldern inne. Så det stämmer alltså inte? Det får du fråga Nusseman om Citera
pop1 Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 om man inte råkara ha fylt arton o klonkar vad blir då förstapriset? Kan va kul o veta om man ska lägga tid på och spela den eller inte. Är det inte bättre att hoppa över att spela så slipper du strul? Peter Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 gdaliy skrev: Första är personlig. Nusseman gör säkert undantag om du är under 18, men annars är lixom meningen att frirullarna ska vara till våra medlemmar och att dom ska komma på jippot, inte att det ska bli en andrahandsmarknad för biljetter... _________________ ????? Citera
Johnny Mancusa Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 ligger rätt bra till har 4500 Citera
Juggler Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Citera
gdaily Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 Vi är tre som spelar och sex som autofoldar vid mitt bord. Jag spelar OCH atofoldar. Har 7500, en flopprocent på 5% Citera
thestonk Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Själv spelar jag med en snubbe med deathwish som autosynar. Och tro mig, det är ganska jobbigt när en som inte kan folda envisas med att dra ut en på river gång efter gång. Det är lite Phil Collins över det Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Och fiskarna tror att 2 par e nuts o vägrar slänga diverse drag:( sitter på en tanig stake på 2k Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 sitter på 9300 och har haft wen riktigt behaglig resa, grymt kul med omaha, men avrf så m ånga sitout? Citera
Johnny Mancusa Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 vet ej va jag höll på med...men e ute iallfall...gl all Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 för att ingen vill spela med en illaluktande fisk som dej slashy Citera
slashyboy Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 för att ingen vill spela med en illaluktande fisk som dej slashy har dock 15000 nu efter lite riverluck o ensam spelande vid mitt bord LOL Citera
Swedish-Hero Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 Jag och Nirre74 har iaf våra krig! Citera
kaTTla Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 floppa en nötfärg så sitter på 5k nu lite bättre iaf Citera
Swedish-Hero Postad 4 November , 2006 Rapport Postad 4 November , 2006 tråkigt med så många sitout! Citera
Recommended Posts