Prislapp Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Nej nu är du ute och cyklar jojje. Svaret på frågan är: Pokertracker för databas med statistiken i samt Poker Ace Hud för visning av statistiken i klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TIMINHO Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Nej nu är du ute och cyklar jojje. Svaret på frågan är: Pokertracker för databas med statistiken i samt Poker Ace Hud för visning av statistiken i klienten. Okej tack! Vet du någonstans där man kan ladda ner det gratis? Eller ska man behöva betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Jag brukar mixa de lägena med att trycka in smeten, hoppas på att de har lillkåken och blir tiltad av ditt enormt "fiskiga"-spel. Skönt att göra några såna utan att få syn också, metagame och allt vad det innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rudis Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 raisa är du galen!!!! ditt callande är ju en neonskylt med vad du har, han bettar bara fyrtal här. Fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 pushar man så kan de lägga en K också, eftersom du både kan ha 22 och K6. bara de händerna jag spelar så på river.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 pushar man så kan de lägga en K också, eftersom du både kan ha 22 och K6. bara de händerna jag spelar så på river.. Sitter nån jäkla D.Glimne och ip blockar alla bra bord på EB....sovdags snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 vattnas i munnen när du ser detta va? Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #1,219,205,822 Table pARroT99's HE, 4 Nov 2006 6:15 AM ET Seat 3: slikke ($202.80 in chips) Seat 4: JackBlack80. ($462.00 in chips) Seat 10: D.Glimne [ 7D,7H ] ($413.40 in chips) ANTES/BLINDS slikke posts blind ($2), JackBlack80. posts blind ($4). PRE-FLOP D.Glimne bets $14, slikke folds, JackBlack80. calls $10. FLOP [board cards QC,6S,6D ] JackBlack80. checks, D.Glimne bets $24, JackBlack80. calls $24. TURN [board cards QC,6S,6D,7C ] JackBlack80. checks, D.Glimne bets $64, JackBlack80. calls $64. RIVER [board cards QC,6S,6D,7C,9D ] JackBlack80. checks, D.Glimne bets $311.40 and is all-in, JackBlack80. calls $311.40. SHOWDOWN D.Glimne shows [ 7D,7H ] JackBlack80. shows [ 10D,QH ] D.Glimne wins $826.80 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 nåt fiskigt.. Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #1,219,373,252 Table Chitungwiza, 4 Nov 2006 2:04 AM ET Seat 1: LAB27 ($290 in chips) Seat 4: _TheMVP_ ($540.85 in chips) Seat 5: Misconduct12 ($536.40 in chips) Seat 7: bsdpt ($407.20 in chips) Seat 8: mokeypaw ($216.50 in chips) ANTES/BLINDS mokeypaw posts blind ($2), LAB27 posts blind ($4). PRE-FLOP _TheMVP_ folds, Misconduct12 bets $14, bsdpt folds, mokeypaw calls $12, LAB27 calls $10. FLOP [board cards 10H,6H,8S ] mokeypaw checks, LAB27 bets $20, Misconduct12 calls $20, mokeypaw calls $20. TURN [board cards 10H,6H,8S,AD ] mokeypaw checks, LAB27 checks, Misconduct12 checks. RIVER [board cards 10H,6H,8S,AD,3C ] mokeypaw bets $50, LAB27 bets $150, Misconduct12 folds, mokeypaw calls $100. SHOWDOWN LAB27 shows [ 8H,8C ] mokeypaw shows [ JS,JD ] LAB27 wins $399. handen efter... Texas Hold'em $4-$4 NL (Real Money), #1,219,376,457 Table Chitungwiza, 4 Nov 2006 2:05 AM ET Seat 1: LAB27 ($503 in chips) Seat 4: _TheMVP_ ($542.85 in chips) Seat 5: Misconduct12 ($502.40 in chips) Seat 7: bsdpt ($407.20 in chips) Seat 8: mokeypaw ($32.50 in chips) ANTES/BLINDS _TheMVP_ posts blind ($2), Misconduct12 posts blind ($4). PRE-FLOP bsdpt folds, mokeypaw folds, LAB27 bets $15, _TheMVP_ bets $48, Misconduct12 folds, LAB27 calls $35. FLOP [board cards JH,8S,2C ] _TheMVP_ bets $90, LAB27 calls $90. TURN [board cards JH,8S,2C,6S ] _TheMVP_ checks, LAB27 checks. RIVER [board cards JH,8S,2C,6S,5S ] _TheMVP_ bets $185, LAB27 bets $363 and is all-in, _TheMVP_ calls $178. SHOWDOWN LAB27 shows [ 8H,8D ] _TheMVP_ shows [ QC,QH ] LAB27 wins $1,007. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2006 blev en hård natt. aja, orkade iaf göra en kort trist film idag, 20min, 4-6bord NLT200FR. http://bangkok.csbnet.se/poker/heltoksvideodagbok/ film 6.... efter filmen klonkade jag hem det jag torskade i filmen och lite till, så tog igen min lilla svacka jag hade dagarna innan(tack donner för att du klonkar klart mina sng när jag äter oxfile och hummer) så nu har jag ny toppnotering =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Har en fråga till heltok som jag hoppas du kan svara på Är själv lite sugen att åka ner till Thailand nästa höst. Hur mycket fick ni betala för en flygbiljett dit? Ungefär hur mycket pengargör ni av med i veckan, inklusive boende? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
9-LIVES Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Najs film, måste ta och spana in de 5 första senare idag. Lite jobbig utdragnig med AA mot KJ men som du sa, kanske en större bet på turn hade varit bättre. Har dock svårt att se att han skulle vika den handen så du hade nog stött på samma öde. Provade för första gången spela 4+ bord idag efter jag sett din film . Gick ganska bra faktiskt. Tack för inspirationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Har en fråga till heltok som jag hoppas du kan svara på Är själv lite sugen att åka ner till Thailand nästa höst. Hur mycket fick ni betala för en flygbiljett dit? Ungefär hur mycket pengargör ni av med i veckan, inklusive boende? Du vet att du är den 3298479347234:e att fråga dessa saker, av ren princip borde inte heltok svara på detta utan låta dig leta reda på svaren själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Har en fråga till heltok som jag hoppas du kan svara på Är själv lite sugen att åka ner till Thailand nästa höst. Hur mycket fick ni betala för en flygbiljett dit? Ungefär hur mycket pengargör ni av med i veckan, inklusive boende? Flyg 10K, 10-30K/månad incl. allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2006 $1k för flyg och $1-5k/månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnny.h Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag kan inte se filmen är, det något speciellt program jag behöver? Jag har testat real player får endast ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag kan inte se filmen är, det något speciellt program jag behöver?Jag har testat real player får endast ljud... Windows mediaplayer eller vlc funkade utmärkt senast jag kollade på en heltokfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag kan inte se filmen är, det något speciellt program jag behöver?Jag har testat real player får endast ljud... du saknar förmodligen någon codec. tanka hem något codec pack tex k-lite, de bör täcka det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnny.h Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag kan inte se filmen är, det något speciellt program jag behöver?Jag har testat real player får endast ljud... du saknar förmodligen någon codec. tanka hem något codec pack tex k-lite, de bör täcka det mesta. Det funkar nu tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chaos Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Tja! Har följt dina dagböcker med stort intresse, bra skit! Du sa i första filmen att du åker till Samui snart, är det Lamai Wanta som avses? Jag sitter där nu iaf, eller snarare ligger i sjuksängen pga av svårjusterade AC:n, hårt festande i BK, jetlag o sömnlösa nätter på bussar o liknande. Nog whinat. Stället är ju riktigt schysst, linan har brutits ett par gånger men d e lugnt. Jäkligt schysst med bra internet iaf när man är sjuk. Jag lirar FL 2-4 o 3-6 och NL/PL 0.5-1 o 1-2. Knacka på nr 81 om du kommer hit! /Axel lätt. 7nov är vi där Jag är tillbaka på Lamai Wanta efter ett par hårda dagar på Koh Phangan. Bor nu på nr54. Hörs , Axel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 jag bor på rum 82, pinkfloyd 83 bland annat. vi drar och käkar på eldorado nu, sedan bärs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Hälsning till PinkFloyd! Bakis idag oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 första kvällen på lamai igår.. vad tror du nog fullaste kvällen i thailand so far //pinkfloyd (han hade visst auto-login på sin burk= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts