Gå till innehåll

heltok - en NLT400böckling på äventyr i Thailand

Recommended Posts

• Svars 609
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Heltok jag glömde en munkjacka i min mopppe på samui, kom ut på msn så ska jag försöka förklara exakt var jag hyrde den, så kan du knata dit och troligtvis få tillbaka den. skulle vara gutt :heart:

Postad
Heltok jag glömde en munkjacka i min mopppe på samui, kom ut på msn så ska jag försöka förklara exakt var jag hyrde den, så kan du knata dit och troligtvis få tillbaka den. skulle vara gutt :heart:

Lika klantig som vanligt...

Postad
Hur ser dina stats ut i PT? Skulle vara kul att jämföra med sina egna.

Ungefär 25/18/2,5/28 skulle jag gissa

Där den sista siffran är TKF (= Total Klonk Factor)

Varför är du vaken kl 07 på en fredagmorgon heltok?

Postad
du har inte lust att lägga upp en rar med dom tablemods du använder? har letat läääänge nu utan å hitta ;)

är bara o ta den med stjärnor i bakgrunden, göra en bild i paint helt i svart och lägga in dem som backgound.

Postad
du har inte lust att lägga upp en rar med dom tablemods du använder? har letat läääänge nu utan å hitta ;)

är bara o ta den med stjärnor i bakgrunden, göra en bild i paint helt i svart och lägga in dem som backgound.

och korten?

Postad

korten är standard stars-oversimplified.

musen blir gul tack vare en inställning i camtasia. syns dock bara i filmen inte på min dator. fråga på sweclockers.

kollikock: solen skiner här nere! folk kollar lite skumt på en när man äter frukost klockan 2 på natten och sedan kvällmat klockan 1 på natten.

mina stats är fiskiga. 25/18/5 med en klonk- och riggfaktor på 1000000. jag är för aggro, men plussar iaf stadigt. minskar min aggfaktor med 1 per månad ungefär. borde hamna runt 3 lagom till nästa år... tror det främst beror på att jag är en åsna.

jag har inte skrivit för jag har varit upptagen. kört många händer, och med många händer menar jag MÅNGA(ja, bra mycket mer än du gissar). men nu är det över så nu ska jag ta det lugnt lite. sov 13h inatt, var en bra start. ska försöka minska på lönnfettet i veckorna som kommer, thaiboxning, strandpromenader och mindre chicken fajitas. det sista kanske blir svårt, men iaf lite nyttigare mat i övrigt.

ska göra nya filmer. har bara varit så sjukt upptagen. ska även försöka fixa fram en bättre mic/headset så det inte låter så fördjävligt(har råkat titta förbi axel när han kollat på mina filmer och det låter ju inget vidare).

november blev en bra månad tillslut. spelade väldigt lite i början av månaden. men klonkade de gångerna. sedan madspelade jag sista dagarna. spelat sjukt dåligt, missklickfoldat set, postat deadblind utg, limpat på button för att rejka händer, etc bara för att klonka race:t. men hamnar nog i trakten +10k inkl allt trots allt. blir nog en macbook pro snart. min mamma kommer ner till thailand och hälsar på kring jul, kanske dumpar min gamla laptop till henne. sedan en 30" skärm vore ju fint. kalaset går väl loss på 5-7k. neteller ströp kriditen i en månad. men nu är det glömt... säkert EV+. tiltar så sjukt på kukwindows och på ful-pc hela tiden....

Postad

folk kollar lite skumt på en när man äter frukost klockan 2 på natten och sedan kvällmat klockan 1 på natten.

Kan ju bero på att du inte hinner sova många minuter mellan din sista och första måltid 8-)

Postad

Fattar inte hur du kan plussa 50 inköp på en månad efter jag såg senaste filmen, fattart inte :D Än mindre när jag nu testat PS o alla är så snortajta så jag blir mörkrädd :D Duktigt gjort, tar mgi ner till thailand om du lvoar o coachar ut din tokaggropokerstil, lätt värt flygresan o boende.

tjing tjong

Postad

Tycker du verkar spela ha bra stats speciellt om det är så tight som bratten säger s¨minska inte på nåt utan fortsätt att tuta påP=)

Ni verkar ha det gutt skulle gärna komit men blir australien 29 jan till mars sen bali 2 månader ......´hade jag inte åkt med tjejen hade jag lätt mött upp nån stans :x

GL

Postad
Tycker du verkar spela ha bra stats speciellt om det är så tight som bratten säger s¨minska inte på nåt utan fortsätt att tuta påP=)

Ni verkar ha det gutt skulle gärna komit men blir australien 29 jan till mars sen bali 2 månader ......´hade jag inte åkt med tjejen hade jag lätt mött upp nån stans :x

GL

jag funderar på att dra till bali i januari. tänkte lära mig surfa... funderar på att dyka på sipadan(borneo) först, alterantivt pokerkollo i fillippinnerna(vilken konsonant ska bort?). har en hel del lösa planer. men efter songkran blir det nog japan iaf... =)