heltok Postad 1 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Spanade in följande artikel på aftonbladet och det första jag tänkte var heltoks dagbok. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,965569,00.html Ni är väl i phuket så det borde väl inte vara någon fará. 3st från kollot är i bangkok och var på väg mot RCA på nyår. läskigt det som hände. RIP de 3 som dog. dessutom dog 179 och ca 2000 skadades i trafikolyckor under nyårsfirandet . kanske terroristerna i världen ska inrikta sig på biltillverkarnas krocktest-avdelningar istället om de vill åstadkomma mer skada :-/ källa: http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=99224 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Ah shit fyfan! Fan vad tråkigt att sånthär ska behöva hända, speciellt i ett så fridfullt land som Thailand! Hoppas ni alla mår bra iaf, ni får väl se till att hålla er inne nu ett tag å grinda istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Vilket javla forum eller nat. Jag far ju logga in 1000 ggr om. Singapore ar sjukt trevligt. Har borde vi kora en manad. Allt ar grymt. Ni som inte kan jobba pga av natet kan leta upp nat bra stalle Borja har kanske: http://www.singaporeservicedapartments.com/ Jag trodde att jag ville bo i Bangkok innan. Nu vet jag att jag vill bo i Singapore. Noten helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tja, kollikrock, trevligt att du har det smut i Singapore. Vi träffades som hastigast på kontoret i lamai, Martin. Vad är det som är så bra i singapore, det jag hört är att det är grymt välstaädat men det kan väll knapapst va det som drar . Dyrt också, stämmer det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 5 Januari , 2007 Rapport Share Postad 5 Januari , 2007 Tja, kollikrock, trevligt att du har det smut i Singapore. Vi träffades som hastigast på kontoret i lamai, Martin. Vad är det som är så bra i singapore, det jag hört är att det är grymt välstaädat men det kan väll knapapst va det som drar . Dyrt också, stämmer det..? Kolli var aldrig i lamai Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Angående singapore. Visst det är fint, folk är smarta och allt är bra. Och dessutom är det billigt. Men satan vad statusfixerade alla är. Tråkiga är de också, alla ska bara jobba, köpa ny mp3spelare, stylea sig, gå och se koola ut hela tiden. Orka vara seriös liksom. Dessutom är kinesiska gubbar äckliga som spottar på gatan, indier luktar illa och malayer osympatiska. Oj, nu generaliserade jag rätt rejält. Men lite så känner man efter någon vecka i Singapore. Bangkok istheshit inser jag efter 2nätter på Oakwood. Allt är grymt här. Oakwood, Senor Pico, Green Leaf, onlinepizza, klonk på river... kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 du glömde kinesiska gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 jag har gått och blivit lite halvt metrosexuell. kolli som lurade mig att slaska bort halva rullen bland ladyboysen i siam paragon. så här ser min samling krämer ut nu: klonkar fint på NL400 nu. så vad ska jag slaska nu? smink? behöver tips från er andra metrosexuella.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359077 hur spelade jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Betta floppen. Får du en syn tycker jag att du kan softa och checka bakom på turn för att sen syna rivern (för jag antar att du kommer inducera fram en bluff med turn-checken). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 Januari , 2007 Rapport Share Postad 6 Januari , 2007 Jag hade nog checkat efter på turn, och värdebettat eler synat river om han bettat. Det är ingen bräda jag skulle vilja bygga pott med iom din hand, så jag hade nog skippat betten på turn. Men sen är jag slaskare på nl100, så jag har nog fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 nl400 gick trögt, KK all in torska mot QQ. satan vad mycket svårare table selection är på nl400. ska man behöva spela på ongame för att hitta fiskar? för på stars finns de ju iaf inte. och party har ju bara fiskiga jackpotbord och de får inte jag sitta på eller ska man orka ToR:a sig in på dem? känns omständigt. nl200 gick dock riktigt fint idag. vände -400 till +600. åt god chimichanga på phatty fiesta. satan vilka fula/feta ladyboys/bögar det är där. övrigt en riktigt slö dag. sett 24... några intressanta händer. kommentera mitt spel: 1. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359115 vilken linje från turn? 2. http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359116 vad gör ni på floppen? dagens tips: om en taxichaffis säger att han är ifrån north/isaan/lao fråga "roi et?". 95% chans att han är därifrån. vill ni skojja lite med honom säg "roi et, jet, ying ying", som betyder typ "101, knulla, fort fort". alltid uppskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 för lite bilder i dagboken... bjuder på några: phi leh: min bunglalow jag och 2st polare bodde i 3dagar innan tsunamin 2004: generiska gata i phuket: en bit mat från karlssons: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Går det inte lira på party längre i thailand utan VPN/proxy eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Går det inte lira på party längre i thailand utan VPN/proxy eller vad menar du? http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=26500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Huh, lurt. Har du testat o köra via proxy eller dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Share Postad 7 Januari , 2007 Ni som är i thai, vad gör ni på ett ungefär av med i snitt per månad exklusive boende? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Ni som är i thai, vad gör ni på ett ungefär av med i snitt per månad exklusive boende? up2u. minsta jag har gjort av med är väl runt $1k/månad. högsta jag har hört någon göra av med är $7k/månad. äter man på gatan kostar det 20baht, äter man på sirocco 5000baht. du lär nog spendera precis så mycket du vill, antagligen lite mer än du tänkte dock säger erfarenheten. gissningvis runt $2k/månad. de som är här nere bränner rätt bra med pengar. de som super hårdast kanske gör av med $5k/månad och vi som inte pallar tempo kanske gör av med $3k/månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
9-LIVES Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 vi som inte pallar tempo Eller spelar mer poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 up2u. minsta jag har gjort av med är väl runt $1k/månad. högsta jag har hört någon göra av med är $7k/månad. äter man på gatan kostar det 20baht, äter man på sirocco 5000baht. du lär nog spendera precis så mycket du vill, antagligen lite mer än du tänkte dock säger erfarenheten. gissningvis runt $2k/månad. de som är här nere bränner rätt bra med pengar. de som super hårdast kanske gör av med $5k/månad och vi som inte pallar tempo kanske gör av med $3k/månad. Hur mycket spelar ni då? Händer/månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Hur mycket spelar ni då? Händer/månad? på tok för lite. typ 1-3h per dag, 500-1500händer/dag. säg 50k händer per månad i snitt. blir rätt sporadiskt utspritt... men i februari då jävlar ska det grindas. 100k händer är målet. jag är en fisk på omaha... hur kasst spelade jag denna? http://www.pokerhand.nu/index.php?showhand=82359212 aja, lär mig iaf lite varje dag. även om jag gör generalfel hela tiden så freerollar man ju fisken mha alla småpotter man donkar till sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Rätt illa på omahan. Det är ok att försöka få in degen på floppen eftersom du kan få deg av A2 och liknande då, på turn så degar inte de händerna och du har i stort sett inga redraws om han skulle ha J2, 55 eller JJ. Så om du inte gasar på floppen tycker jag du kan hålla potten nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 East Meets West Fusion 90 mins 2,000 Baht Green Leaf Spa’s East Meets West Massage Fusion : For your therapeutic benefit, your professional therapist will skillfully perform the most popular techniques of more than four of the world's most renowned massage therapies (Swedish, Thai, Aromatherapy and Sports massage), to bring you an exceptional combination that is unique to Green Leaf Spa. Perfect when you’re looking for that Very Different experience. naaaajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Perfect when you’re looking for that Very Different experience. Bara jag som får läskiga vibbar av versalerna i "Very Different"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Livsnjutare där8-) Ser ut som du trivs i bkk.. In och skriv några rader i min dagbok:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts