Dahlberg Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 tjena tjena, Jag tänkte bygga ett nytt pokerbord och behöver lite hjälp med att hitta lite saker, på mitt förra hade jag inget armbågsstöd. Detta tänkte jag nu lägga på det här bordet, då kommer min fråga: var kan jag köpa skumgummit och lädret som jag behöver?? (behöver inte vara riktigt läder, fejkläder eller vinyl är dugligt och billigare för den delen) Helst i stockholm, annars går stockholsmområdet bra och internet funkar oxå bra. /Dahlberg Citera
Cleburne Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Det var ju inte riktigt detta som jag hade väntat mig när jag läste rubriken... Skumgummi och läder. Sounds kinky. Citera
Stahl Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Det var ju inte riktigt detta som jag hade väntat mig när jag läste rubriken... Skumgummi och läder. Sounds kinky. Agreed. Sjukt missvisande topic... Citera
DanLar75 Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Jag haller med, Har klickar man glatt i forhoppningen att nan kurvig S&M-brud hamnat har av misstag och vad laser man. Nat om armstod, usch. Citera
zasabi Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Till min rail hittade jag skummgummit på Åhlens och lädret i en vanlig tygbutik (inte i Stockholm dock) Citera
skogis_72 Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Fan, ingen likasinnad, som jag också trodde.... Tur man bor ihop med en läder-och-lack-slyna, så man kan få trösta sig lite hemma sen... Citera
Dahlberg Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 till sazabi: tackar tackar. Till er andra: Citera
Nusseman Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 tjena tjena, Jag tänkte bygga ett nytt pokerbord och behöver lite hjälp med att hitta lite saker, på mitt förra hade jag inget armbågsstöd. Detta tänkte jag nu lägga på det här bordet, då kommer min fråga: var kan jag köpa skumgummit och lädret som jag behöver?? (behöver inte vara riktigt läder, fejkläder eller vinyl är dugligt och billigare för den delen) Helst i stockholm, annars går stockholsmområdet bra och internet funkar oxå bra. /Dahlberg Skumgummi: http://www.special-plast.se vid Odenplan Konstläder: valfri större textilaffär, typ Ohlssons tyger och stuvar i PUB-huset (Hade iaf sist jag byggde bord för några år sedan) Riktigt läder: Vet inte men http://www.leathershop.net verkar ha en del Citera
jdanielsen Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Jag använde galon istället för läder och det har fungerat bra. Citera
Gila01 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 http://www.bilskraddarna.com/ Huvudsta (Motorborgen), Solna Citera
Pulser Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Köpte mitt konstläder vid Barkarby (Ikea). Där fanns en välsorterad butik med skumgummi med. Tips gör läderbiten i ett helt stycke. Snyggast Citera
Recommended Posts