aglo Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Det finns ett par trådar om skins på andra nätverk man jag hittar inga ongame-skins nånstans så jag startar en ny tråd. Jag letar alltså efter ett skin till Ongame-klienter, dvs bilder som ersätter klientens design. Har precis signat till ett ongame-skin och deras gråa klient bli fan deprimerande när man multitablar. (Har försökt googla fram utan resultat - skriver man skin refererar sidorna till olika klienter.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 27 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Ledsen att jag skriver ett onödigt meddelande bara för att tråden ska hamna på förstasidan, men det är nog inte bara jag som är intresserad av detta... Ingen som vet nån sida med skins för ongame-klienter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 Vilket skin spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Pokes just nu, men ska gå över till betsson. Finns det ingen får jag väl leta reda på den snyggaste layouten hos ongame-skinsen och kopiera därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Pokes just nu, men ska gå över till betsson. Finns det ingen får jag väl leta reda på den snyggaste layouten hos ongame-skinsen och kopiera därifrån... Har du också problem att få ut dina pengar? Det är fan ett helvete att få igenom cashouts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 OT: Det tog 3 veckor för mig att casha ut 2k från pokes, det är fan det värsta jag varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 OT: Det tog 3 veckor för mig att casha ut 2k från pokes, det är fan det värsta jag varit med om. Jag har väntat i drygt tre veckor med. Supporten sa det skulle komma idag men det har de inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Var samma sak för mig, skrev dock ett argt mail en gång till och då fick jag pengarna samma dag. Det rekommenderas att skriva saker som att du inte har pengar till mat åt dina barn och liknande, efter jag gjorde det fick jag ut pengarna fort allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Var samma sak för mig, skrev dock ett argt mail en gång till och då fick jag pengarna samma dag. Det rekommenderas att skriva saker som att du inte har pengar till mat åt dina barn och liknande, efter jag gjorde det fick jag ut pengarna fort allafall Har faktiskt gjort det, dock inte så dramatiskt som att mina barn behövde mat. De sa att jag skulle få mina pengar senast den 27:e. Den enda anledningen var det något kryptiska: "We do apologize for the delay but player winning payments are currently being issued to us at a slow rate". Har mailat dom igen idag och dessutom skickat ett mail till någon på Ongame vars mailadress jag hittade på 2+2 så jag hoppas det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Från eurobet tar det ca 5 dagar + 2dagar för banken att registrera. Sen tycker jag imho att ongame har några av dom snyggaste skinsen. Testa betsson tex. eller eurobet, riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Ongame har en stor andel spelare från USA som numera är bannade att spela på nätverket - självklart så vill alla dessa nu ta ut sina pengar från nätverket. Vi talar om kanske så många som 100 000 spelare som vill byta nätverk. Så det kan vara tillfälligt cashflow-problem och även helt enkelt som så att de inte har personalresurser och hantera allas begäran om utbetalningar just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts