Gå till innehåll

Skin (layout) till Ongame-klienter för multitabling?

aglo

Recommended Posts

Det finns ett par trådar om skins på andra nätverk man jag hittar inga ongame-skins nånstans så jag startar en ny tråd.

Jag letar alltså efter ett skin till Ongame-klienter, dvs bilder som ersätter klientens design. Har precis signat till ett ongame-skin och deras gråa klient bli fan deprimerande när man multitablar.

(Har försökt googla fram utan resultat - skriver man skin refererar sidorna till olika klienter.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var samma sak för mig, skrev dock ett argt mail en gång till och då fick jag pengarna samma dag. Det rekommenderas att skriva saker som att du inte har pengar till mat åt dina barn och liknande, efter jag gjorde det fick jag ut pengarna fort allafall :D

Har faktiskt gjort det, dock inte så dramatiskt som att mina barn behövde mat. De sa att jag skulle få mina pengar senast den 27:e. Den enda anledningen var det något kryptiska: "We do apologize for the delay but player winning payments are currently being issued to us at a slow rate".

Har mailat dom igen idag och dessutom skickat ett mail till någon på Ongame vars mailadress jag hittade på 2+2 så jag hoppas det löser sig.

Länk till kommentar

Ongame har en stor andel spelare från USA som numera är bannade att spela på nätverket - självklart så vill alla dessa nu ta ut sina pengar från nätverket. Vi talar om kanske så många som 100 000 spelare som vill byta nätverk.

Så det kan vara tillfälligt cashflow-problem och även helt enkelt som så att de inte har personalresurser och hantera allas begäran om utbetalningar just nu.

Länk till kommentar