Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 bara jag som saknade devalanteriel i pollen? *fixat* devalanteriel: ska vi bilda en klubb för bortglömda moderatorer? Är inte dev före detta moderator? Citera
thorin Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Mest korrekt: Hjort Mest pedantisk: QoS (*RP*BLINLBLINK*) Mest rolig: Nussekvinnan TIHI Sen, de två jag lär mig mest av är nog Nusseman och GDaily, sen är det skönt att ingen kör någon dryg stil, utan gärna hjälper till. Hjort är duktig, men han behandlar mest Limit tycker jag, sen kan det bli lite väl avancerad matte ibland Citera
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Hjort är duktig, men han behandlar mest Limit tycker jag, sen kan det bli lite väl avancerad matte ibland Mmm. Jag är lite mer som Mona Sahlin. "Prata med folk så folk förstår" Citera
Papa Kubo Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Tycker att ni mobbas allihopa. Jag har bara fått en röst. Borde få minst fem bara för att jag har snyggast skägg av moderatorerna Rösta på sig själv - fan vad patetiskt. Citera
Hickmott Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Tycker att ni mobbas allihopa. Jag har bara fått en röst. Borde få minst fem bara för att jag har snyggast skägg av moderatorerna Rösta på sig själv - fan vad patetiskt. QoS, QoS, QoS, kubo är elak mot mig //Hickmott Citera
QoS Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 Barn, barn - var snälla mot varandra nu! - QoS Citera
Knapp_0 Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Nusseman skrev: thorin skrev: Hjort är duktig, men han behandlar mest Limit tycker jag, sen kan det bli lite väl avancerad matte ibland Mmm. Jag är lite mer som Mona Sahlin. "Prata med folk så folk förstår" Nusseman, Jag vill verkligen inte starta ett bråk mellan Thorin och Johan. Men, kan man inte tolka Thorins uttalande lite, liiite annorlunda än vad du gjorde. Citera
thorin Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Jag vill verkligen inte starta ett bråk mellan Thorin och Johan. Men, kan man inte tolka Thorins uttalande lite, liiite annorlunda än vad du gjorde. Om du tolkar mitt inlägg som något negativt mot Johan så uppfattar du det fel eller så skrev jag luddigt, jag tycker han e kunnig som fan, bara att jag personligen lär mig mer av Nusseman bara för att mitt intresse och min kunskap om matematik inte räcker till och att han behandlar mestadels Limit. Sen kan man ju fundera på om Nussemans liknelse med Mona Sahlin gynnar honom . höhö Citera
Henkeman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 bara jag som saknade devalanteriel i pollen? *fixat* devalanteriel: ska vi bilda en klubb för bortglömda moderatorer? Är inte dev före detta moderator? Hmm, det är möjligt, har jag missat isf *fixar tillbaka pollen som den var från början då* men jag saknade honom i pollen iaf Får ta och bilda en klubb med Hickmott och Baller istället tror jag Citera
Henkeman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Är jag den ENDA som inte röstat på mig själv? Vad är det här? Guldbaggen? Citera
TotalFarsa Postad 26 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2005 Hehe, tänk vilka härliga små diskussioner en enkel poll kan ställa till med. Man kan ju iaf klart konstatera att moderatorgruppen inte är en klubb för inbördes beundran. Snarare så verkar det finnas olika falanger som inte räds att gå i halvklinch med varandra... Btw, grattis QoS till ditt, så här långt, trevliga resultat! Vem vet, kanske vänder när som helst... /TF Citera
Hickmott Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Är inte hela den här pollen ett stort bevis på att POKERFORUM.nu är riggat? //Hickmott Citera
QoS Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Nähhh, det är jättefint! Det visar att man visst kan förmedla kärlek på Internet! Puss på alla POKERFORUM.nu-are! - QoS Citera
Nusseman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Sen kan man ju fundera på om Nussemans liknelse med Mona Sahlin gynnar honom . höhö Antagligen inte. Det fans tyvärr ingen annan än den kärringen att ta som exempel Citera
thorin Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Antagligen inte. Det fans tyvärr ingen annan än den kärringen att ta som exempel Jag förstår dig, tyvärr så kan jag bara ta David Beckham som liknelse när vi snackar om mitt utseende, även om han inte är en duktig spelare, det gör ont, men måste man så måste man. Citera
Bisox Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Jag har inte röstat ännu såå...vad har ni att erbjuda Citera
devalanteriel Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Är inte hela den här pollen ett stort bevis på att POKERFORUM.nu är riggat? //Hickmott Vad klagar du för, jag är ju inte ens med. Citera
Nusseman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Jag har inte röstat ännu såå...vad har ni att erbjuda Erbjuda? Du har sett ställningen va? Har du 50 röster eller fler att lägga så kan vi snacka. Fö undrar jag hur Ector kan ligga före mig? Han har mig veterligen aldrig modererat ett inlägg Citera
Che Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 hur pass nödvändigt är det med en popupularitetstävlig? Citera
Nusseman Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Jag håller med. Det är ju helt sjukt att spela ut oss mot varandra och favorisera de som syns mest. Bara för att man själv kör på i Wallenbergs anda: "Verka utan att synas" ska man straffas med att placeras efter Ector i undersökningen. Han som bara syns utan att verka. Den här tråden är väl ungefär lika meningsfull som "Allt om utdragna AA" och "Allt om osannolika händelser" Likafullt postas det flitigt i dem alla, så nån mystisk funktion fyller de väl. Dessutom är det på tiden att QoS får lite cred för det otroliga slit han har lagt ner på vårt lilla forum, så när den här omröstningen är slut ger alla runner ups en tårta till vinnaren tycker jag Citera
drc Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Nussemann - ger mig svar på tal Hjort - ger mig ångest över att jag inser att jag skulle kunna hinna med så mycket mer på en dag än att bara slöa. Henkeman ger mig Homer Mc(Hickmott) ger mig hamburgare QoS ger mig chips i turneringar gdaily ger mig mysfaktor Ector ger mig känslan att vara nära men ändå så långt ifrån någon som syns på tv Matteprof ger mig sunt förnuft Baller ger mig pokertrackerlektioner Jag kan inte bestämma mig över vem som ger mig mest ! Citera
gdaily Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 gdaily ger mig mysfaktor Kan du inte tala om det för några av det täcka könet, att jag ger det alltså... Citera
PokerWiz Postad 26 Januari , 2005 Rapport Postad 26 Januari , 2005 Även fast jag aldrig träffat gdaily in person känner jag en aura av mysighet när jag läser hans inlägg eller ser honom spela aggresivt som en bäver på 5/10 NL på 24h. Min röst föll dock på QoS! Han verkar mysigast av alla Tihihihi! Citera
drc Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 drc: Vilket politikersvar DR "Göran" C Kan du inte tala om det för några av det täcka könet, att jag ger det alltså... Jag ska ta ett snack med tjejerna på klubben och övertyga dem om din överväldigande mysfaktor !! Citera
Recommended Posts