Hoson Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Kommit på mig själv med att flera gånger försökt trycka på foldknappen. När jag kollar på filmen samtidigt som jag lirar (men det händer liksom inget). sitter i ryggmärgen antar jag Hoppas jag foldar samtidigt så du inte får klient tilt:) Tilten är inte längre än en badbeat bort, dina filmer håller mig på ett glatt humör för närvarande. Gillar alla sidohändelser mest typ ungar som härjar, hundar som skiter på golvet och klonkar ramsorna naturligtvis. När kommer nästa förresten? Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Idag siktar jag på att få ut SkankesQuizshowSNGRulle, ska bara spela in den först..... Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Idag siktar jag på att få ut SkankesQuizshowSNGRulle, ska bara spela in den först..... Vad ska jag ha som första pris.... Skankes samlade verk eller en vanlig DVD rulle som jag ratat...??? Citera
Gahlster Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Idag siktar jag på att få ut SkankesQuizshowSNGRulle, ska bara spela in den först..... Vad ska jag ha som första pris.... Skankes samlade verk eller en vanlig DVD rulle som jag ratat...??? Pinnen som hunden blev slagen med tycker jag låter som ett toppenpris! Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Jahoop inspelat var det nu, nu ska den bara ut på nätet vilket som vanligt kan ta tid.... Citera
Pepperpum Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Wow, kan knappt bärga mig Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 Wow, kan knappt bärga mig Blev inget vidare, man kan inte vara på topp jämt Citera
Skanke Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Postad 18 December , 2006 UTE NU SKkanKEsQUiZRuLLe Citera
Gahlster Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 UTE NU SKkanKEsQUiZRuLLe wohoo! Citera
Bluwajt Postad 18 December , 2006 Rapport Postad 18 December , 2006 Haha, klockren start Lite sent för mig nu, men ska kolla det första jag gör imon. Citera
Animaniac Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Hahaha, fan vad bra, tack ska du ha. Tänker inte ens försöka mig på quizen, men riktigt kul film Citera
boman Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 kåk-sången var nog skönast, kunde inte hålla mig på stolen Citera
Looseweak Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Allvarligt, de här filmerna e sjukt sköna. Edit: Kommer det nån redogörelse för hur det ser ut hemma hos Skanke? Lite nyfiken bara, såsom du skriker åt dina barn skriker jag åt min brorsa Citera
hansolo Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Underbar film! Kåk-sången va helt sjuk men den gav mig ett skönt asgarv så här på kvällskvisten! Hoppas att mina svar är rätt också Citera
Cardshark52 Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 citat ur en av mina favoritfilmer "en apas farbror ...... har hundfan kissat? , det där va inte med dt där sista. Citera
Skanke Postad 19 December , 2006 Författare Rapport Postad 19 December , 2006 Allvarligt, de här filmerna e sjukt sköna. Edit: Kommer det nån redogörelse för hur det ser ut hemma hos Skanke? Lite nyfiken bara, såsom du skriker åt dina barn skriker jag åt min brorsa Hehe, det blir lite livat ibland, men med fem stycken som lever runt får man utnyttja de röstresurser man har för att nå fram . Jag sitter även i källaren och spelar så när jag ska "prata" med någon en våning upp får man ta i. Att sedan micken är närmare en barnen gör väl sitt till. Citera
khiseer Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 schyssta filmer skanke! tyckte jag såg att du använde något program för att se vad den andre hade för hand fast han hade lagt sig Den muckade handen kanske var ett bättre ord! hur gjorde du d? och är det typ lagligt tacksam för svar.. Citera
Ultrafish Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Gah, Skanke. Låten får inte vara med tycker jag, kan inte svaret på den. Resten TROR jag att jag kan, och du utslagsfrågan var inte seriös? Citera
Skanke Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 schyssta filmer skanke! tyckte jag såg att du använde något program för att se vad den andre hade för hand fast han hade lagt sig Den muckade handen kanske var ett bättre ord! hur gjorde du d? och är det typ lagligt tacksam för svar.. Det enda jag använder är FT egen HH pryl uppe i hörnet. Där kan man se vad FI hade i de händer som gått till showdown. Citera
Tikkster Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Kan någon hjälpa mig jag får inte ljudet att funka, det har funkat på de tidigare filmerna men inte nu på den senaste. Tack på förhand och tack Skanke för grymma filmer. Tikk Citera
Gahlster Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Gah, Skanke. Låten får inte vara med tycker jag, kan inte svaret på den. Resten TROR jag att jag kan, och du utslagsfrågan var inte seriös? Låten kunde ju tom jag, å jag är apkass på sånt! Citera
Skanke Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Kan någon hjälpa mig jag får inte ljudet att funka, det har funkat på de tidigare filmerna men inte nu på den senaste. Tack på förhand och tack Skanke för grymma filmer. Tikk Prova att gå igenom audioinställningarna igen så du inte råkat bocka i/ur något annars vet jag inte.... Citera
Skanke Postad 20 December , 2006 Författare Rapport Postad 20 December , 2006 Gah, Skanke. Låten får inte vara med tycker jag, kan inte svaret på den. Resten TROR jag att jag kan, och du utslagsfrågan var inte seriös? Du kan väl alltid PMa svaren så du får vara med i tävlingen... Fast du ligger ju jävligt illa till då folk som slagit ut mig ur turneringar har 1234546 poängs avdrag Citera
Gahlster Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Gah, Skanke. Låten får inte vara med tycker jag, kan inte svaret på den. Resten TROR jag att jag kan, och du utslagsfrågan var inte seriös? Fast du ligger ju jävligt illa till då folk som slagit ut mig ur turneringar har 1234546 poängs avdrag Då kanske jag ligger hyfsat till då jag inte kommit längre upp än till 22+2(vilket typ var igår \o/)! Citera
Recommended Posts