Johny_Tex Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Ska börja om med endast 300 kr, eller 40 dollar. Har tänkt nötgrinda lägsta full ring cashgame bordet. Vad är mest +EV? Svenska Spel eller World PX? Andra förslag är också välkomna. glömde säga: No Limit Texas Hold 'em ska jag spela. Citera
heltok Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 kort sikt SS, lång sikt wpex. ss är fiskigare, wpex mer utvecklande. Citera
freddola Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Jag hade tagit ss i början sen wsex. Lr wsex direkt. Citera
9-LIVES Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Om du inte har råd att bygga rullen från mer än 40 dollar kanske du skall spela limit holdem i början tills du i alla fall har ett par inköp på nolimit. För övrigt skulle jag nog också börja på SS men tämligen snart byta mark precis som "heltok" föreslog. Har själv tidigare gjort samma sak som du nu vill åstadkomma men det gick inte för mig att spela nolimit, jag började med limit. Citera
Recommended Posts