DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Lirat typ 7 timmar idag, nytt rekord har plussat 775$ plus en bonus på 100$. Sammanfattar månaden imorn morgon
joeki Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 * Hälsa på dustinz och punkrock_kid och grajnda nån dag Har du vägarna förbi Visby vet du vart du ska höra av dig för lite grind och party i alla fall
NoiSoli* Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Härligt dapine riktigt nice du kommer få en flygande start på nya månaden
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 * Hälsa på dustinz och punkrock_kid och grajnda nån dag Har du vägarna förbi Visby vet du vart du ska höra av dig för lite grind och party i alla fall Det vet du Härligt dapine riktigt nice du kommer få en flygande start på nya månaden Jag får hoppas på det
NoiSoli* Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Har du vägarna förbi Visby vet du vart du ska höra av dig för lite grind och party i alla fall En Visbybo som spelar poker de kan inte vara sant .. I need some info joeki
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Kör så det ryker nu! :] japp -------------------------------------------------------------------------------------- Har funderat lite på vilka sidor jag ska köra på. Helt klart är allafall prima och everestpoker. Hade egentligen tankar på pokerstars men funderar på hur nödvändigt det är VIP shopen är ju rätt grym om man är supernova men tar ju ett bra tag att bli det, så känns inte så hett just nu. Funderar lite på tribeca vilket verkar vara riktigt fiskigt
joeki Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 En Visbybo som spelar poker de kan inte vara sant .. I need some info joeki Oj. Säger det samma Precis flyttat hemifrån i roma till bogegatan i visby och leker lite pokerproffs tillsammans med en kompis som flyttar in när han kommer hem från jobb i Norge i mitten av november... Har du vägarna förbi och är sugen på lite poker så hör av dig Såg i din dagbok att du inte bor kvar, men ändå Är mitt inne i flytten så allting är inte klart så att säga. Dåligt med bredband och sånt än så länge Men det kommer. Skönt att man inte är ensam 20-årig gotlänning att spela poker iaf
NoiSoli* Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 På dina tankar om nya sajter så rekomenderar jag absolut Pokerstars för multitabling blir inte bättre än så Annars så e ju nya betfair grymt med samma layout som pokerchamps fast snyggare färger dem har ju oxå en bonus för nya spelare i samband med deras så kallade "Independence Day" Tja
cOP Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Läste i Noi's dagbok att du tkr pokertracker är mkt bättre än pokeroffice. Kör inget program just nu men har varit inne på att skaffa office så kan du inte övertyga mig om varför jag istället bör skaffa tracker?
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Läste i Noi's dagbok att du tkr pokertracker är mkt bättre än pokeroffice. Kör inget program just nu men har varit inne på att skaffa office så kan du inte övertyga mig om varför jag istället bör skaffa tracker? Hmm, svårt o förklara men jag gillar inte office, känns som iffice satsar på att det ser snyggt ut medans tracker satsar på statistiken Men på båda så kan man väl ladda hem och använda det gratis i 1000 händer tror jag så testa vilket du gillar bäst
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Oktober Spel: Händer: 12 114 PTBB/100: 5.49 Resultat: 1516$ Bonusar: 487$ Totalt: 2003$ ------------------------------------------------------------------------------------- Detta är ju bara sen nystarten den 23:e nu så jag är riktigt nöjd Mest nöjd av allt är att jag börjar hitta mitt spel ordentligt, kännt dem senaste 2 dagarna att jag lirat riiktigt bra Hoppas att jag kan fortsätta så här och öka på volymen på spelandet ordentligt Dem sidorna jag kommer spela på är mestadels everestpoker och primapoker allafall, sen blir det nog en del lir på pokerstars och sen ska jag testa tribeca lite Sen har jag också ett slaskkonto på pokerchamps som jag började med 100$ på och har 150$ nu Men spelet där kommer inte redovisas.
ea_0707 Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 en fråga bara, 5 ptBB/100 = 2,5 BB/100 ?
heltok Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 5 PTBB/100 = 10 BB/100 5PTBB=5BB=10bb=10big blinds.
eyedol Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Med tanke på hur frågan ställdes så tror jag han förstod efter min förklaring.
Jessica Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Vilken tid kommer du på fredag? Jag slutar 1500
Wiznakh Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Vilken tid kommer du på fredag? Jag slutar 1500 Vi åker neråt när vi gått upp och vaknat.. så approx 17.00 gissar jag på att vi kommer.
Jessica Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Okej men bli fan ej senare än det. lol en av er får soa på golvet och aden andra liggunderlag natt 1. kanske inte dock beror på om farsan skulle talla madrassen över helgen lr ej
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Okej men bli fan ej senare än det. lol en av er får soa på golvet och aden andra liggunderlag natt 1. kanske inte dock beror på om farsan skulle talla madrassen över helgen lr ej Calle då? Skulle inte skåne sova där? Om inte så får skåne sova på golvet annars får han inte åka med i bilen hem
DaPine87 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Blev inget lir i förmiddags då jag var till Örebro och skulle shoppa lite.. Lirade precis en session på everest allafall på 1.5H, lirade 6 st bord, 4 st Sh och 2 st FR. Plussade 170$ trots att jag torskade 1 inköp på en sjukt dåligt spelad hand, den är så pinsam så jag tror nog inte jag vågar posta den Sen torskade jag ett inköp på en tveksam hand med Förutom det så spelade jag riktigt bra och fick skönt betalt av en tomte, AI med KK mot 78 preflop EDIT: Blir lite film nu och sen minst en 1.5H session till...
Djens Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Lördag är supardagen, bara så ni vet. Fredagar är döda i lkpg. utom på platens, och platens suger mer pung än Jenna Jameson.
Recommended Posts