Gå till innehåll

DaPajn!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur många gånger ska jag behöva säga att FTP är nöten? :heart::)

 

För alltid, eftersom ingen någonsin kommer att hålla med dig.

 

Varför inte?

 

För att det inte är sant.

 

(här tänkte jag lägga in lite hjärtan och smajlis och sånt för att du inte ska bli arg, men jag tänker absolut inte göra det, så du får låta bli att bli arg ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många gånger ska jag behöva säga att FTP är nöten? :heart::)

 

För alltid, eftersom ingen någonsin kommer att hålla med dig.

 

Varför inte?

 

För att det inte är sant.

 

(här tänkte jag lägga in lite hjärtan och smajlis och sånt för att du inte ska bli arg, men jag tänker absolut inte göra det, så du får låta bli att bli arg ändå)

 

Jag är inte sååå arg :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan inte göra något annat än att spela på pokerstars.

 

Shoppen UTKLASSAR full tilt. jag köpte tex en DVD HDD nu i onsdags ( fick den igår.. 4 Dagars lev tid!! ) för poäng som bara tagit 10 dagar att spela in.

 

Värdet på den är 3795 kr på NetOnNet.

 

Dessutom kan du enklet spara in och köpa bra bonusar.

 

Förutom detta har du ju alla billiga satteliter för bara 375 poäng till söndagsmiljonen. Turbo SNGS med 36 spelare. Enkla att klonka.. Och ger 215 dollar till T$. Eller .. spela miljonen o klonka.

 

POKERSTARS IS THE NUT!

 

Mjukvaran är dessutom överlägsen!

 

 

Väljer du annat, är du crazy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOOOOL, egentligen vågar jag inte säga detta för jag vill inte ha offentlig förnedring igen :P Men, blir inga SnGs, det var inge kul.

 

Har funderat lite, lixom jag ska föreställa ett pokerproffs, eller proffs och proffs, har ingen annan inkomst allafall.. Då måste jag ju kunna va lite proffsigare och kunna bita ihop när det går dåligt och sluta whina..

 

Lixom jag märker ju när jag lirar på everest att motståndet är helt sjukt dåligt och ändå ifrågasättter jag mig själv efter varje förlust session, är ungefär som att ifrågasätta om man har en hjärna :?

 

Så nu kämpar jag vidare på everest istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ta mig fan det veligaste jag nånsin stött på. Helt underbart.

 

:lol:

 

 

Den dagen DaPine slutar vela borde PF och dess medlemmar hålla ett riktigt party 8-)

 

När ska du lära dig DaPine? :lol:

 

Lycka till med lirandet på Everest.

 

Typ aldrig :oops: Hoppas dock att jag kan skärpa till mig en gång i livet :D

 

ty ty :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månaden var inte såååå farlig som jag trodde.

 

OM fröberg blåst mig så är jag back 1175$ (Plus bensin till nässjö och en balt som hotar folk :D )

 

Om han inte blåst mig är jag back 775$ plus jag får rakeback på några hundra.

 

Men då har jag också betalat in mig i SM imorgon :D

 

EDIT: Snart är det payout för railbirds det, blir lite över 1K$ så det är rätt lugnt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite, lixom jag ska föreställa ett pokerproffs, eller proffs och proffs, har ingen annan inkomst allafall..

 

haha :lol: Betalar du hyra och allt va det innebär varje månad och lyckas med det i 1 år, då kan vi snacka pokerproffs :)

 

därför jag skrev: "eller proffs o proffs har ingen annan inkomst allafall".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite, lixom jag ska föreställa ett pokerproffs, eller proffs och proffs, har ingen annan inkomst allafall..

 

haha :lol: Betalar du hyra och allt va det innebär varje månad och lyckas med det i 1 år, då kan vi snacka pokerproffs :)

 

Pokerproffs är man väl om pokern är ens enda inkomstkälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månaden var inte såååå farlig som jag trodde.

 

OM fröberg blåst mig så är jag back 1175$ (Plus bensin till nässjö och en balt som hotar folk :D )

 

Om han inte blåst mig är jag back 775$ plus jag får rakeback på några hundra.

 

 

Svarar han inte på msn/tele? Han verkar ju inte direkt aktiv här på forumet heller nu. Jag gissar att stejken är på $400 (smart jag är va? ;) ) så han borde ju inte vara så dum att han snor dom. Hur gammal är han, är han ens över 18? Vems konto körde ni på? Var det ett av dina eller hade han eget där du skickade över $400 till honom? När hade du senast kontakt med honom? Nu ska man ju inte ankalga honom för någonting ännu, och speciellt inte jag för att jag inte har någon fakta alls men vi får hoppas att det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Svarar han inte på msn/tele? Han verkar ju inte direkt aktiv här på forumet heller nu. Jag gissar att stejken är på $400 (smart jag är va? ;) ) så han borde ju inte vara så dum att han snor dom. Hur gammal är han, är han ens över 18? Vems konto körde ni på? Var det ett av dina eller hade han eget där du skickade över $400 till honom? När hade du senast kontakt med honom? Nu ska man ju inte ankalga honom för någonting ännu, och speciellt inte jag för att jag inte har någon fakta alls men vi får hoppas att det löser sig.

 

På msn har han inte vart inne på 2 veckor, han sa dock i ett mail att han skulle komma in på msn nästa dag, men det var ett tag sen. Stejken är på 400$ och det skickade jag till hans konto. Vill inte heller tro att han blåst mig då han vart svintrevlig på msn och verkar ha jobb o så men man börjar ju bli lite orolig nu :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju snacka med fröberg nästa gång man ser han på stan. Skulle knappast tro att han blåst dig.

 

Så du känner han? :) Kan nästan fortf inte tro att han blåst mig allså, men tyvärr är allt så himla konstigt :? Förut var han inne på msn dygnet runt, nu har han inte vart inne på typ 2 veckor :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...