Steffow Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Okey, har du någon aning om hur motståndet är på champs? verkar ju vara bra trafik iaf. Däremot everest verkar ju nästan vara dött, speccat några gånger faktiskt. du lirar NL100 va? hur många bord? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Okey, har du någon aning om hur motståndet är på champs? verkar ju vara bra trafik iaf. Däremot everest verkar ju nästan vara dött, speccat några gånger faktiskt. du lirar NL100 va? hur många bord? är väl mkt engelsmän på champs och vad jag sett så är det rätt löst spel med stora potter.. Everest är absolut inte dött, mkt fin trafik NL100 på oftast 6 bord.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 OK! vilken tid på dygnet? ska checka trafiken nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 okej, det verkade vara ganska hyfsad trafik nu iallafall, blir nog att sätta in där och på champs för min del iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Grajndmål fram tills 15:e Januari! OK, kommer att ha ett mål fram tills den 15:e januari då jag sticker till Thailand Är ca 35 dagar kvar, säg att jag lirar 30 av dem. Ska snitta 2K händer om dagen och snitta 3 inköp om dagen (7.5PTBB/100).. Troligen så blir det bara NL100, kanske blir lite NL200 om det går bra.. D.v.s totalt 60K händer och 90 inköp. Startar imorgon. Varje - betyder 1 K händer och varje > betyder att det gått 5K händer. Kommer att fylla i det jag klarat med grönt, gulligt va? Händer: | - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > | Här på antalet inköp så är varje - 2 inköp och > betyder att det är plus 10 inköp. Inköp: | - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - -> - - - - > | Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Grajndmål fram tills 15:e Januari! OK, kommer att ha ett mål fram tills den 15:e januari då jag sticker till Thailand Är ca 35 dagar kvar, säg att jag lirar 30 av dem. Ska snitta 2K händer om dagen och snitta 3 inköp om dagen (7.5PTBB/100).. Troligen så blir det bara NL100, kanske blir lite NL200 om det går bra.. D.v.s totalt 60K händer och 90 inköp. Startar imorgon. Varje - betyder 1 K händer och varje > betyder att det gått 5K händer. Kommer att fylla i det jag klarat med grönt, gulligt va? Händer: | - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > | Här på antalet inköp så är varje - 2 inköp och > betyder att det är plus 10 inköp. Inköp: | - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - - > - - - -> - - - - > | Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Mer läsarvänligt får man leta efter! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Ska bli mkt roligt att följa, lycka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Vad vore e n lördagkviäll utqan fylleinlägge? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Måste du skriva en massa på fyllan liksom? Och sen alla dessa smileys, fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Vad vore e n lördagkviäll utqan fylleinlägge? sant ::DD: orka kolla imorn hur kreditkortet mår :P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Måste du skriva en massa på fyllan liksom? Och sen alla dessa smileys, fan. LOOOOOL du och sorken lr:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 obliogatorsiksaska fyle inlägget ::DDD: grajndmölet kanse börjar imorgon, beror på hr ja mår :D:D: Måste du skriva en massa på fyllan liksom? Och sen alla dessa smileys, fan. LOOOOOL du och sorken lr:D Ja, Sorken sitte här bredvid mig och är allmänt jättetiltad. Lova att inte säga det till han men han är mest avundsjuk på att han inte har en dagbok där han kan skriva fylleinlägg. För tillfället hänger han mest på Lunar och är allmänt häftig där, samtidigt som hans bittra inställning till livet stundtals lyser igenom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 conspiracy;: GN allaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Mer läsarvänligt får man leta efter! =) ja, tycker jag med, är faktiskt riktigt nöjd Ska bli mkt roligt att följa, lycka till Ty ty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Ärligt känns ditt mål ganska orealistiskt. Vill absolut inte vara ngn glädjedödare men att förutsätta att du ska ligga på 7.5ptBB/100 under en månads tid samtidigt som du tänkt logga MASSA händer känns faktiskt lite överdrivet. Om du sätter ett sådant "omöjligt" mål tror jag att risken är stor att du tappar motivation om/när du märker att du halkar efter. Jag tycker istället att du ska kolla på den winraten du brukar ligga runt och sikta på att hålla den under tiden du hårdgrajndar. Tro mig, det är en stor bedrift om du klarar det.. good luck! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 Ärligt känns ditt mål ganska orealistiskt. Vill absolut inte vara ngn glädjedödare men att förutsätta att du ska ligga på 7.5ptBB/100 under en månads tid samtidigt som du tänkt logga MASSA händer känns faktiskt lite överdrivet. Om du sätter ett sådant "omöjligt" mål tror jag att risken är stor att du tappar motivation om/när du märker att du halkar efter. Jag tycker istället att du ska kolla på den winraten du brukar ligga runt och sikta på att hålla den under tiden du hårdgrajndar. Tro mig, det är en stor bedrift om du klarar det.. good luck! Tänkte ha 5PTBB som mål först men vill ha något att kämpa över Och 2K händer om dagen tar typ bara 4-5 timmar så det är inte så farligt. Just nu efter 25K händer på everest ligger jag på ca 11PTBB/100.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 När jag var ute igår så gick mitt visakort sönder, så jag rev sönder det rakt över en gång och kastade det på backen, är allt lugnt då? Alltså ingen kan hustla mig på pengar med det trasiga visakortet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 När jag var ute igår så gick mitt visakort sönder, så jag rev sönder det rakt över en gång och kastade det på backen, är allt lugnt då? Alltså ingen kan hustla mig på pengar med det trasiga visakortet? Spärra det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 När jag var ute igår så gick mitt visakort sönder, så jag rev sönder det rakt över en gång och kastade det på backen, är allt lugnt då? Alltså ingen kan hustla mig på pengar med det trasiga visakortet? Har du inte ringt och spärrat det? Gör det annars, då är det absolut ingen risk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Hmm dom kan ju fortfarande använda ditt kortnr och CVV nummer. Så du borde spärra det innan nån gör ett stort deposit på ett pokerkonto Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Hmm dom kan ju fortfarande använda ditt kortnr och CVV nummer. Så du borde spärra det innan nån gör ett stort deposit på ett pokerkonto Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 doh! tack för råden allafall Som tur va så är kortet tomt redan Men sen när man får nytt kort, får man samma kortnr och cvv nummer då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 doh! tack för råden allafall Som tur va så är kortet tomt redan Men sen när man får nytt kort, får man samma kortnr och cvv nummer då? lol nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts