Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Seriöst jag börjar snart för första gången på att bra antal år gråta. så sjukt. Vadå, limpsyna AI med 6,4 ska ju såklart belönas? K7 mot K3 ska ju absolut inte få stå, coinflip ska man vinna 1 gång av 4?

Postad
Tror det har med dina smileys att göra.

på dina senaste 4 inlägg bara en smiley. Måste vara nåt me coinflips att göra.

stämmer, sen jag drog ner på smiley kom motriggen :(:P SÅ nu jävlar blir det massa smileys i varje inlägg :P:D Förresten så har jag nog min största oturs period nånsin i min pokerkarriär.. Idag = CP otur. Igår = lite otur. I förrgår = CP otur :(:cry:

Postad
MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må?

nope.

ne, har kommit till insikt med det idag :?

ok. välkommen till klubben.

tack :D Hur många medlemmar?

Postad
MEN SERIÖST, finnns det inga GRÄNSer för hur dåliigt en människa ska få må?

nope.

ne, har kommit till insikt med det idag :?

ok. välkommen till klubben.

tack :D Hur många medlemmar?

vet inte riktigt.. ingen direkt koll.. jag har vart medlem några månader nu iaf..

Postad
men orka!!!!!!!! 3 raka coinflips torskar och en 70/30 HU, kul.

kom igen när du torskar överpar vs underpar 4 ggr irad alla runt bubblan :)

om jag räknar upp allt som hänt idag så är det bra mycket värre än det kan jag lova dig.

Postad

NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN.

MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande..

Postad
NU är jag nästan gul på purple. D.v.s. ca 23 inköp back. Det jag märkt är att det går definitivt vinna på dessa i LÄNGDEN.

MEN jag pallar inte swingsen och att prima är riggat. Och det är inte heller spec utvecklande..

Prima har, är och kommer alltid att vara riggat :( Ibland så går det bara inte att vinna där.

Postad

jag gav upp på prima idag då jag låg 5 inköp back :shock:

• Skapa nytt...