DejnyRich Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 äh bajs, läste inte allt . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Imorgon ska jag spela in en ny film är tanken, Kan inte du lägga upp länkar till alla dina filmer på första sidan, bli mycket lättare då. Tänkte börja lira lite NL men pallar inte läsa igenom dagboken en gång till, sen så finns risken att man missar nån film Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Imorgon ska jag spela in en ny film är tanken, Kan inte du lägga upp länkar till alla dina filmer på första sidan, bli mycket lättare då. Tänkte börja lira lite NL men pallar inte läsa igenom dagboken en gång till, sen så finns risken att man missar nån film ok, ska fixa det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Imorgon ska jag spela in en ny film är tanken, Kan inte du lägga upp länkar till alla dina filmer på första sidan, bli mycket lättare då. Tänkte börja lira lite NL men pallar inte läsa igenom dagboken en gång till, sen så finns risken att man missar nån film ok, ska fixa det ty ty Hittat nån rolig MTT ikväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Du vill att man ska kommentera dina hh:s men du låtsas som det regnar när man gör det? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Hand 1: checka turn om FI är någotsånär kompetent. Hand 2: Standard, tror inte du kunnat få mycket mer, det värdet du kunnat få in på turn hade nullifierat det värde du fick in på river istället och vice versa. Hand 3: Inte mycket o göra åt den, kanske släppa men det är alldeles för svagt och gör du det kontinuerligt på nl100 mot average joe kommer du få problem, har han set:et oftare än TPGK? Njae. Enda problemet jag ser är att FI kan avra så nitty att AQ finns med i hans HD, då blir det jobbigare att räkna ut rätt move. Din linje är helt ok. Sry att jag inte svarat än Hand 1:Grejen är att på everest är 80% av spelarna totala idioter, tyvärr så brukar jag surfa och snacka på msn när jag lirar så jag brukar inte ha så fina reads Fördelen med att betta är väl att man försvarar sig mot nått färgdrag plus att man får säkerligen betalat av AQ, men eftersom han limpar så borde han inte ha AQ utan nått lågt PP eller nån SC. Men om man checkar så kan man ju få lite bluffvärde på rivern. Men jag borde nog checkat efter, men om rivern blankar då och han pushar, vad gör jag då? Hand 2: Hand två håller jag med om, tycker jag får in mer värde än jag troligtvis borde fått in eftersom han troligen var tom. Egentligen brukar jag va mycket mer straightforward och betta vidare på turnen men känns grymt mycket bättre allafall i detta läget att inducera bluffen. Hand 3: Hand tre är den jag är mest osäker på. Fi hade AJ denna gången men jag vet fortfarande inte om jag gillar mitt spel. Gör average idioter sånna spel med TPGK oftare än set/tvåpar? Tack för kommentarerna SKa va snabbare o svara nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Tror det är en all in om du inte har någon annan read eller info om spelstil. Motiveringen är att han är shortstackad därför anser jag det är större chans att han sitter med Ax eller drag Om det vore fulla inköp hade jag nog checkat efter, men allt detta förändras om du har read eller info om spelstil som sagt. Hade det vart fulla inköp hade jag definitivt checkat efter, fortfarande osäker om jag borde checkat efter nu också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2006 Fan där sa du något händer mig på tok för ofta=/ Men man vill ju sitta och kolla eller snaclka med nån annan när det inte är action på nån av dem 6-8 borden hehe, aa det är ju sant, men blir oftast att man inte begränsar det till när det inte är nån action Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Hand 1: checka turn om FI är någotsånär kompetent. Hand 2: Standard, tror inte du kunnat få mycket mer, det värdet du kunnat få in på turn hade nullifierat det värde du fick in på river istället och vice versa. Hand 3: Inte mycket o göra åt den, kanske släppa men det är alldeles för svagt och gör du det kontinuerligt på nl100 mot average joe kommer du få problem, har han set:et oftare än TPGK? Njae. Enda problemet jag ser är att FI kan avra så nitty att AQ finns med i hans HD, då blir det jobbigare att räkna ut rätt move. Din linje är helt ok. Sry att jag inte svarat än Hand 1:Grejen är att på everest är 80% av spelarna totala idioter, tyvärr så brukar jag surfa och snacka på msn när jag lirar så jag brukar inte ha så fina reads Fördelen med att betta är väl att man försvarar sig mot nått färgdrag plus att man får säkerligen betalat av AQ, men eftersom han limpar så borde han inte ha AQ utan nått lågt PP eller nån SC. Men om man checkar så kan man ju få lite bluffvärde på rivern. Men jag borde nog checkat efter, men om rivern blankar då och han pushar, vad gör jag då? Hand 2: Hand två håller jag med om, tycker jag får in mer värde än jag troligtvis borde fått in eftersom han troligen var tom. Egentligen brukar jag va mycket mer straightforward och betta vidare på turnen men känns grymt mycket bättre allafall i detta läget att inducera bluffen. Hand 3: Hand tre är den jag är mest osäker på. Fi hade AJ denna gången men jag vet fortfarande inte om jag gillar mitt spel. Gör average idioter sånna spel med TPGK oftare än set/tvåpar? Tack för kommentarerna SKa va snabbare o svara nästa gång. Lungt Hand 1: Vad hade du gjort om han reraisat dig all in på turn? Dvs, hade han tänkt att spela om hela stacken så gör han det. Tycker bluff induceringen av en check där gör att vi kan calla så många fler riverbets än om han Synar turn och gör nåt äckligt på river. Nu är posten så långt bak så orkar inte kolla efter stackdjupet, om han är djup så checken def att föredra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 kan man få bananer på everest Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 kan man få bananer på everest Inte utan riktigt initierade kontakter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Hand 1: checka turn om FI är någotsånär kompetent. Hand 2: Standard, tror inte du kunnat få mycket mer, det värdet du kunnat få in på turn hade nullifierat det värde du fick in på river istället och vice versa. Hand 3: Inte mycket o göra åt den, kanske släppa men det är alldeles för svagt och gör du det kontinuerligt på nl100 mot average joe kommer du få problem, har han set:et oftare än TPGK? Njae. Enda problemet jag ser är att FI kan avra så nitty att AQ finns med i hans HD, då blir det jobbigare att räkna ut rätt move. Din linje är helt ok. Sry att jag inte svarat än Hand 1:Grejen är att på everest är 80% av spelarna totala idioter, tyvärr så brukar jag surfa och snacka på msn när jag lirar så jag brukar inte ha så fina reads Fördelen med att betta är väl att man försvarar sig mot nått färgdrag plus att man får säkerligen betalat av AQ, men eftersom han limpar så borde han inte ha AQ utan nått lågt PP eller nån SC. Men om man checkar så kan man ju få lite bluffvärde på rivern. Men jag borde nog checkat efter, men om rivern blankar då och han pushar, vad gör jag då? Hand 2: Hand två håller jag med om, tycker jag får in mer värde än jag troligtvis borde fått in eftersom han troligen var tom. Egentligen brukar jag va mycket mer straightforward och betta vidare på turnen men känns grymt mycket bättre allafall i detta läget att inducera bluffen. Hand 3: Hand tre är den jag är mest osäker på. Fi hade AJ denna gången men jag vet fortfarande inte om jag gillar mitt spel. Gör average idioter sånna spel med TPGK oftare än set/tvåpar? Tack för kommentarerna SKa va snabbare o svara nästa gång. Lungt Hand 1: Vad hade du gjort om han reraisat dig all in på turn? Dvs, hade han tänkt att spela om hela stacken så gör han det. Tycker bluff induceringen av en check där gör att vi kan calla så många fler riverbets än om han Synar turn och gör nåt äckligt på river. Nu är posten så långt bak så orkar inte kolla efter stackdjupet, om han är djup så checken def att föredra. Tänker du på AK handen nu? För på turn så pushade ju jag när han checkade.. Men som du säger så om han hade vart djup så hade jag checkat efter.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Lösade upp mitt spel lite under "morgonsessionen". Funkade mycket bättre plus att det är roligare så Plussade ca 350$ på 600 händer. Spelade bra och träffade bra. Måste fan börja gå upp lite tidigare på mornarna, känns som det är mycket fiskigare på morgonen... Spelar alltid 6 st bord nu också, känns bra. Fortsätter så nån vecka innan jag går upp på 8 bord. Kommer också fortsätta på NL100 allafall tills mitten av december, sen får jag se då om jag flyttar upp.. Nu blir det lite Tony Hawk grajnd (sjukt bra spel ) innan jag lirar igen.. BTW så har jag inte bytt dagbok eller bytt spelform på ett bra tag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 mm tony Hawk spelen är sjukt roliga. Är det till Xbox eller pc du har de? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 mm tony Hawk spelen är sjukt roliga. Är det till Xbox eller pc du har de? xbox360 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 mm tony Hawk spelen är sjukt roliga. Är det till Xbox eller pc du har de? xbox360 Ok, soft Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Spelade en kort session lite tidigare idag där jag spelade riktigt jävla uselt så jag stängde ner sanbbt innan tilten kom, backade typ 80$ där fast jag hade tagit ett inköp första handen.. Sen lirade jag precis 600 händer nu, lirade riktigt bra, hade inte så väldans bra kort, men stal bra och floppade stegen en gång mot ett par med dålig kicker som betalade av allt Plussade typ 120$ denna sessionen. Så efter 1200 händer idag är jag upp 410$. SKa ju egentligen lira 2K händer varje dag men känner mig lite halvnöjd med resultatet så får se om det blir mer lir Sen tänkte jag också gå och lägga mig rätt tidigt, för jag funderar på o börja gå upp runt 10-11 på morgonen, skönare att grajnda när det är ljust ute plus att jag gillar hur folk spelar under dagstid.. Sen måste man ju också trycka in lite Tony Hawk med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Och hur har du tänkt kombinera nattlig sömn med vår MSN-grind? Finns inte så väldigt många man kan snacka med om nätterna så att du går och lägger dig tidigt gillar jag inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Och hur har du tänkt kombinera nattlig sömn med vår MSN-grind? Finns inte så väldigt många man kan snacka med om nätterna så att du går och lägger dig tidigt gillar jag inte riktigt hahaaha Mutor motages Ne men 02.00 är väl inte så tidigt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Men guuuuuuud vad tiltad jag blir. Höll på o bli en snuskigt fin session innan jag mötte Ak med KK som sjävlklart pricka hor A... Som vanligt... Så jävla lack blir man, lixom en lirare höjer till 3.5, en höjjer till 12, jag synar efter och han hittar pushen Sen handen efter så får jag AA som jag bli tvingad att lägga. Höjer pre och får 2 syn. Flop kommer 78J, jag höjer 3/4 pott, Fi1 reraisar 3 ggr de, Fi2 pushar, självklart hittar jag ju inte synen, given fold tyckte jag innan dem vek upp 1010 och QQ Blev allafall 165$ upp på 930 händer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Efter inspiration kommer jag på lördag om nått intresse finns göra nått liknande som denna personen: Utmaning Dock med mindre bord och med mindre händer. Kommer inte heller ta lika stora bets, kanske max 25$ eller 50$ bets mest för skojs skull Säg till om nån skulle va intreserad att satsa emot, lixom bara säg att om det finns nått som helst intresse så får jag komma på exakt hur utmaningen ska se ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantanquzzmo Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Du måste ju förslå ett bet först Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Du måste ju förslå ett bet först Håller på o filar på det nu Ville bara se om det fanns nått intresse vilket det verkar finnas (finns en tråd i poker-off topic om detta). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 Har efter 1400 händer idag plussat 360$. Lirat bra mestdels förutom en hand jag spelade över, sen har jag träffat rätt ok med.. Har precis knäckt en energidryck och startat igång en ny session nu (SorkenKK: är det ett ok antalet smileys i posterna nu? ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Har efter 1400 händer idag plussat 360$. Lirat bra mestdels förutom en hand jag spelade över, sen har jag träffat rätt ok med.. Har precis knäckt en energidryck och startat igång en ny session nu (SorkenKK: är det ett ok antalet smileys i posterna nu? ) Han var ute igårkväll efter du gått och lagt dig. Du vet backe har ungefär dubbelt så fuckad dygnsrytm som vi, och det vill inte säga lite det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts