DrRoland Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Tjena Hitta 2,5k$ häromdan som låg och skräpa på ett gammalt prima konto. Tänkte gå in och slaska lite. Vad är det som ger mest "kul" för pengarna? /Roland Citera
wheelinho Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 låter som du är mångmiljonär, vilket du kanske är!? 500$ på 5/10 HU är kul har du ju 5 inköp också Citera
kfluffie Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Plocka ut dem och skänk dem till en välgörenhetsorganisation istället. Alt. sätt dig på ett 25/50$-bord med ett halvinköp och hoppas på det bästa. Citera
poker_oscar Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut, köp en pistol och skjut dig. Vi orkar verkligen inte med dig. Citera
Basselito Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut, köp en pistol och skjut dig. Vi orkar verkligen inte med dig. Är det avundsjukan som gör sig påmind? on topic Gör som kfluffie sa, sätt dig med ett halvt inköp på 25/50. Säg bara till före så jag hinner raila hehe =) Citera
eurythmech Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut, köp en pistol och skjut dig. Vi orkar verkligen inte med dig. Citera
sallor Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut, köp en pistol och skjut dig. Vi orkar verkligen inte med dig. lol Citera
Krilla Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut, köp en pistol och skjut dig. Vi orkar verkligen inte med dig. lol Vad är det som är lol i det inlägget. Citera
Jessica Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Casha ut och låt sy upp en kostym Citera
o_x_e_n Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Sätt dig på 0.5-1 sen går du allin varje hand då får du många skratt kan jag lova. Citera
pwned Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hur kan man glömma såpass mycket pengar? ontopic: sätt dej ner vid ett 25/50 bord eller 50/100 och hoppas på det bästa. Citera
CatEatDog Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Seriöst, jag orkar inte lägga ner någon energi på att skriva något i en sådan här tråd......typ Citera
Kornone Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Gillar inte den här typen av inlägg. Tycker verkligen de är bara skräp. Anledning: För antingen så ljuger du om detta och bara vill få uppmärksamhet, eller så har du verkligen 2,5k som låg och skräpar, men varför frågar du isåfall detta? Det är liksom en fråga som vilken ärthjärna som hellst skulle kunna ta reda på själv. Sorry, blir bara så sjukt ledsen över att forumet håller på att tas över av dessa herrar. Citera
DrRoland Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hur kan man glömma såpass mycket pengar? Förmodligen någon kvarglömd RB Sätt dig på 0.5-1 sen går du allin varje hand då får du många skratt kan jag lova. Funderat på det. Det är en gammal pojkdröm. Citera
DrRoland Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Gillar inte den här typen av inlägg. Tycker verkligen de är bara skräp. Anledning: För antingen så ljuger du om detta och bara vill få uppmärksamhet, eller så har du verkligen 2,5k som låg och skräpar, men varför frågar du isåfall detta? Det är liksom en fråga som vilken ärthjärna som hellst skulle kunna ta reda på själv. Sorry, blir bara så sjukt ledsen över att forumet håller på att tas över av dessa herrar. Klart som fan att jag ljuger för er som inte fattat det än... Citera
Mr_Hansen Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Gillar inte den här typen av inlägg. Tycker verkligen de är bara skräp. Anledning: För antingen så ljuger du om detta och bara vill få uppmärksamhet, eller så har du verkligen 2,5k som låg och skräpar, men varför frågar du isåfall detta? Det är liksom en fråga som vilken ärthjärna som hellst skulle kunna ta reda på själv. Sorry, blir bara så sjukt ledsen över att forumet håller på att tas över av dessa herrar. Klart som fan att jag ljuger för er som inte fattat det än... ha.........ha....ha Citera
Skumdum Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Seriöst, jag orkar inte lägga ner någon energi på att skriva något i en sådan här tråd......typ Hur fasen går det här ihop sig..? Citera
CatEatDog Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Seriöst, jag orkar inte lägga ner någon energi på att skriva något i en sådan här tråd......typ Hur fasen går det här ihop sig..? Har du något att klura på ett tag ! Citera
Krilla Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Gillar inte den här typen av inlägg. Tycker verkligen de är bara skräp. Anledning: För antingen så ljuger du om detta och bara vill få uppmärksamhet, eller så har du verkligen 2,5k som låg och skräpar, men varför frågar du isåfall detta? Det är liksom en fråga som vilken ärthjärna som hellst skulle kunna ta reda på själv. Sorry, blir bara så sjukt ledsen över att forumet håller på att tas över av dessa herrar. Klart som fan att jag ljuger för er som inte fattat det än... De som har läst vissa av dina tidigare inlägg fattade nog. Citera
kfluffie Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Gillar inte den här typen av inlägg. Tycker verkligen de är bara skräp. Anledning: För antingen så ljuger du om detta och bara vill få uppmärksamhet, eller så har du verkligen 2,5k som låg och skräpar, men varför frågar du isåfall detta? Det är liksom en fråga som vilken ärthjärna som hellst skulle kunna ta reda på själv. Sorry, blir bara så sjukt ledsen över att forumet håller på att tas över av dessa herrar. Klart som fan att jag ljuger för er som inte fattat det än... Idiot. Citera
Recommended Posts