zajm Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Sitter och spelar hold'em NL25$ på Party men inget är sig likt. 1. Massa spelare sitter med minimi-inköp coh fjantar sig. 2. Tight, tightare tightast, vad händer? Folk kör fold'em som aldrig förr. Är det bara att vänja sig eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Du ska veta att PP är den enda pokersajten som finns, så jag antar att det bara är att vänja sig vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubble1 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Jag tror knappast NL 25$ är tightare än andra sidor på nätet. Party håller en bra fisknivå även om amerikanarna är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Är det bara att vänja sig eller vad är det? Har du missat att fisken (USA) har blivit förbjudna att spela på PP. Finns knappt något värde kvar, bara en massa grinders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 tycker tvärtom, fisk in plenty, men urvalet av bord är betydligt mycke mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 tycker tvärtom, fisk in plenty, men urvalet av bord är betydligt mycke mindre... Håller med. Öppnade ett konto på Full Tilt och det var mindre fisk på 1/2 NL SH där än på party. Kan dock tänka mig att NL25 på party har drabbats av att ännu lägre bord har öppnats, vilket lockar dunderfisken som var "tvingad" att spela NL25 eftersom det var lägsta nivån tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts