Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vore bra med en överblick och en lista på sajter som inte tillåter amerikanare att spela på deras sida. Jag tycker att det har blivit stor skillnad på antalet spelare som är aktiva i alla fall på Cryptologic (där jag mest spelar).

Om jag börjar med några namn så kan ju alla fylla på listan längre ned i tråden, slutligen kan jag sammanfatta listan med alla namnen i ett inlägg.

/ Jualia

Sajter som inte tillåter amerikanare:

International poker nätverket

Action poker nätverket

I-poker nätverket

Cryptologic nätverket

Pacific Poker

Party Poker

Paradise poker

Everest poker

Ladbrokes

Betholdem

Postad

me_too

Sedan: 04 Jul 2006

Skrivet: 2006-10-22 14:15:53 Tråd:

--------------------------------------------------------------------------------

Fick just ett meddelande på Betholdem, som tillhör primanätverket, att de tillsvidare inte tillåter amerikaner. Dödar troligen de omtalade highstakesborden, även om bara runt hälften är amerikaner som lirar där. Troligen söker sig highrollers till Full tilt framöver.

Klarar sig Stars och Full Tilt från stämningar har de troligen tjänat på den nya lagen.

Trafiken på partypoker har gått ner synnerligen mycket - svårt att ens finna spel på omahaborden. Räddningen kan vara att det verkar vara väldigt många tyskar som nyligen börjat spela där - verkar inte vara lika många fiskar per hundra dock - de är väl uber seriösa i poker som i allt annat.

Paradise poker går troligen snart i graven - runt 3000 spelare - främst på turneringsborden - ger inte speciellt mycket rake.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...