pokernoerden Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Var är det flest antal pockets ni fått irad på MTT? Tidigare idag fick jag 4 stycken irad och de var inte illa heller, TT, 44, QQ och AA. Gick all-in på allt utom 44 där det blev fold. Gissa om dom trodde jag var tiltad och callade mina AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Har inte nån märkvärdig streak i MTT:s, men minns en gång när jag och random kompis körde givar. tror jag fick pockets över 99 5 ggr på raken plussade typ 900 på 25:- givar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan246 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Fick KK-AA-KK en gång ganska nice, kommer i och för sig inte ihåg om det var MMT el. CG =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Jag fick AA 32 ggr irad en gång, det är sant! Gissa om motståndarna var tiltade... (Jag kan svara på min egen fråga; det var dom). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan246 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 haha, nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Jag fick AA 32 ggr irad en gång, det är sant! Gissa om motståndarna var tiltade... (Jag kan svara på min egen fråga; det var dom). Jag fick AA stjärnstopp gånger i rad och förlorade alla Gissa om jag var tiltad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Fick AA på tre bord samtidigt i SNG, åkte ut på alla tre. Okej.. andas och räkna till 10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Jag fick AA 32 ggr irad en gång, det är sant! Gissa om motståndarna var tiltade... (Jag kan svara på min egen fråga; det var dom). Du ljuger! Det är JÄTTEosannolikt juh! Jag fick QQ-KK-QQ-xx-KK och gick från 3000 marker till 42000 marker en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sasquat Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Man får pocket AA i snitt var 217 hand (Ja, alla andra hålpar också såklart.......) Alltså, är det JÄVLIGT osannolikt att du lyckades få det 3 ggr i rad. men visst, vilket flyt isåf........ ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Satt och grindade på pokerstars igår och fick PP på 5 bord av 8 samtidigt.... märkligare blev det när jag satte set på 4 av domma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag har inte sa mycket att skryta med i denna traden men fick faktiskt KK-AA-QQ-QJs live en gang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Man får pocket AA i snitt var 217 hand (Ja, alla andra hålpar också såklart.......) Alltså, är det JÄVLIGT osannolikt att du lyckades få det 3 ggr i rad. men visst, vilket flyt isåf........ ...... Det är väll 1 på 221 som man får AA(och andra pocket). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Har spelat 120 k händer och aldrig fått pockets..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts