wp5165 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Hej! Finns det någon pokersajt ute på internet där man bara kan spela med fiktiva pengar och att sajten ifråga är sådan att man inte behöver ladda ner programvaran på datorn för att kunna spela? Idealet skulle vara om man kunde hitta en sajt där man i förväg kan bestämma med ett antal kompisar att vi ses en viss tid vid ett visst bord - namn på bordet och ett "password" - och så kan inbjudna gäster sedan sitta och spela mot varandra utan att behöva ladda ner programvaran. Tack på förhand för eventuella tips! GP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 pokerroom kan du spela i webläsaren. Har även privata bord på playmoney har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wp5165 Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Hej! Stort tack för ditt svar! Detta ser precis ut att vara det jag söker! GP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 kan inte svenskar spela på pokerroom, eller varför kan man inte välja sverige som land under registreringen? De kollar ens IP också, så det går ej att regga med norge som land Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 kan inte svenskar spela på pokerroom, eller varför kan man inte välja sverige som land under registreringen? De kollar ens IP också, så det går ej att regga med norge som land pokerroom är en del av ongame-nätet, du kan spela via eurobet som tillåter svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jessve Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Betsson kör även de med en webbaserad som du kan spela play money med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts