lfx Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Vilka följer finalbordet? Jag kunde tyvärr inte åka upp till Stockholm ikväll men gdaily verkar göra ett rätt bra jobb i mitt ställe. Lite synd att man inte kan gapa i chatten dock. Citera
jezaja Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Logga in på Eviltables klient (tror inte det går från andra b2b-klienter längre?) och sök på MightyZarq eller EVILCalito alternativt leta upp den bland tournaments. EDIT: Man behöver inte logga in. Kör webbrowser direkt via eviltable.com om du inte har konto. Citera
Guts Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Det stod att den skulle streamas ut på nätet men har inte hittat var de gör det. Är det någon som vet? Citera
rosjon Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Sä var man hemma efter en tung andraplats. Kunde inte stanna kvar och festa efter förlusten. Intrycket av festen var för mig bra, gratis dricka till oss vid finalbordet ( tyvärr bara två öl eller två glas vin för resten av gästerna), lite liten buffe men det fanns mycket av allt. gdaily som var stand in för lfx, tog kanske en aning mycket av gratisdrickat, vilket gjorde att han chipdumpade de flesta av sina chips till EvilCalito innan han till slut åkte ut på 4:e plats i en trevägspott där evilcalito slog ut hajmat och gdaily. Vet inte om det var den riktiga EvilCalito som spelade eftersom jag hade för mig att han som spelade som EvilCalito på finalbordet nickade eviltable under kvalspelet, men han spelade bra. Eftersom jag ofta spelar mitt bästa spel HU (lite underligt med tank på hur j-a tight jag är annars) så kämpade jag mig upp från drygt 10000 mot 70000 till en minimal chiplead innan det vände igen med den avgörande handen där jag fick stege på turn och calito färg på rivern. Slutet kom när jag gick allin med 44 och fick syn av K8. K på turn och kvällen var slut. Tyngsta förlusten på länge, och eftersom gratisspriten nu var slut så blev det en Frozen Havanna på en kubansk bar i närheten istället, för att dränka sorgen. Gick inte riktigt att stanna kvar när jag var så besviken, men så är det att vara en dålig förlorare. Lär ta ett par dar innan jag lagt det här bakom mig. Lycka till i Dublin EviltCalito, må klonken vara med dig...kanske syns i Älvdalen..... //jonas Citera
gdaily Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Mycket trevligt arrangemang. Jaghade lovat "Parrestyle" till lfx innan tävlingen och det inbegriper ju även sprit När dom är helt kklara med det här konceptet så tror jag att eviltablebordet kommer bli en bra publikmagnet på mässor och liknande. Citera
jm_j Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Måste väl kladda lite här med.. Finalbordet var lite lustig erfarenhet. Hade det inte varit så mycket ljud omkring så hade jag kanske hört vad de andra sa mittemot. Hade lite svårigheter med tryckkänsliga skärmen i början men lyckades till slut få det spelbart utan massa felklick(pek?) nästan varje gång jag ska göra något. Sedan att det hänger folk alldeles bredvid/bakom gör inte mig något, åskådana var iaf trevliga och störde inte mitt spel. Synd att klonken inte var med mig mera än det var.. tur att det fanns Ola som ville dubbla upp mig två gånger. Gick väl all-in utan syn 6-7 gånger som shortstack på bordet och alla var tråkiga och la sig för att sedan fortsätta sno mina blindar Sista synen med KQo är jag inte så himla stolt över men tyckte det var ändå värt det med chansen att trippla upp & vara ordentligt med i matchen igen. Nu återstår det bara att hitta någon att ge bort min resa till.. har inte direkt nytta av 2st för mig själv. Kul arrangemang för övrigt förutom att det var för mycket folk & ljud i liten plats för mig som knappt hör vad folk säger även utan störningar. //hajmat Citera
Recommended Posts