Cyntax Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag har ca $1000 på mitt Neteller. Hur ska jag göra för att få mest €uro för dem? 1. Anlita Neteller som skickar över pengarna direkt till mitt finska bankkonto (€uro naturligtvis). Neteller tar en uttagsavgift + självklart kostar det att växla. 2. Sätta in mina $1000 på ett av mina konton hos B2B och där göra en utbetalning. När jag sätter in mina $1000 på B2B försivnner lite i en växlingsavgift. 3. Använda mitt Neteller debitcard och plocka ut d€gen från en bankautomat. Okej, vi kan utesluta alternativ 3. Det är det absolut dyraste. Frågan är då: -1 eller 2. Inte kan väl B2B har så stora valutaskillnader att det blir dyrare än Netellers + dera avgift? Vad tror ni? Citera
Uppenberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 2. B2B tar inga avgifter för insättningar i $ ( iaf minimala avgifter) Citera
jezaja Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 B2B skulle jag gissa på, men du måste rulla runt pengarna lite för att få ta ut. Fått stopp nån gång där av förklarliga skäl. Citera
Recommended Posts