Hemdhes Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Fick mitt konto låst för var nått strul när jag skulle göra den där verifikations grejen som man måste göra för "withdrawal"..testade 3 gånger o sen låstes det.. har mailat till den mail som det står hänvisat till dock inga svar.. vad ska man göra då? Citera
poker_oscar Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Kontakta live-supporten. Citera
Cyntax Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Dom ligger långt efter med supporten, allt för den dumma lagen mot internetpokern. Citera
Jack Black Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 trodde det bara va jag som inte fick svar, men tydligen så är det fler som inte får det. bra då vet jag att felet inte ligger hos mig Citera
Jack Black Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 jag ringde precis till dom och det är nog det bästa du kan göra, du får hjälp på engång. Citera
decoy Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 jag ringde precis till dom och det är nog det bästa du kan göra, du får hjälp på engång. Ringa för dyra pengar? Det verkar inte vara ett seriöst företag, som inte svarar på mail. Skylla på mycket att göra, det är ju flera veckor sedan det där med USA, dåligt! Citera
Brumpa Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 jag ringde precis till dom och det är nog det bästa du kan göra, du får hjälp på engång. Ringa för dyra pengar? Det verkar inte vara ett seriöst företag, som inte svarar på mail. Skylla på mycket att göra, det är ju flera veckor sedan det där med USA, dåligt! jag skickade iväg ett mail några veckor innan USAhändelsen.. det enda svaret jag fick var att frågan är vidarebrfodrad til UK-avdelningen lr nåt i den stilen Citera
SaInT Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 jag ringde precis till dom och det är nog det bästa du kan göra, du får hjälp på engång. Ringa för dyra pengar? Det verkar inte vara ett seriöst företag, som inte svarar på mail. Skylla på mycket att göra, det är ju flera veckor sedan det där med USA, dåligt! Det är väl gratis? Annars kan du nog ringa dit och be dem ringa upp. Citera
Recommended Posts