huggormen_ Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Jag är också lite av en nybörjare när det gäller poker utomlands. Säg att jag vill växla till mig $10 000 i cash, vad är då bäst, växla här eller där? Har hört nått om att max summan man får ta med på ett plan är $10 000. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bearbeer Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Snart börjar en nätt liten resa. Min resa blir på dryga 25 timmar "dörr till dörr". Jaja. Ska bli kul iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jag och en vän ska dit. Någon som har mer info om flygningen? Ska man ta sig på egen hand till Heathrow och åka med direkt flyg därifrån? Jag ska åka från Gatwick och inte Heathrow. Borde ju vara samma flyg, säker på att du sett rätt? Och ja, du får ta dig dit själv (tyvärr) Stort grattis till klonken Haugen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inhuman Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 congratz Haugen! 137k är inte fy skam! tell us everything ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts