Myssion Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nemo234 har backat nästan $400K. Stabilt. Fyll på med vinnande/förlorande spelare som får din haka att trilla i golvet. Citera
Bojen Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nästan alla 5k Sit n Go är Heads Up också.... Blir kanske till att satsa på att gå upp till 5k$ HU SnG Citera
DaPine87 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Fast han behöver ju absolut inte va förlorande bara för att han har -30% ROI efter 350 sngs... Citera
cheunce Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Fast han behöver ju absolut inte va förlorande bara för att han har -30% ROI efter 350 sngs... Nej men det underlättar Citera
jezaja Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nemo, är det Per Ummer? Chansen/risken finns att det är han iaf Han har för mycket pengar och gillar och spela högt och har dessutom nicket Nemo, skulle inte våga spela några pengar på motsatsen iaf Citera
StoffeT Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nemo234 har backat nästan $400K. Stabilt. Fyll på med vinnande/förlorande spelare som får din haka att trilla i golvet. En som haft det tungt denna månad är Nebuchad på Ladbrokes, han var närmare -400k men har nu börjat hämtat upp lite. Enligt våra servrar ligger han juust nu runt -320k, men då har jag råkat missa två större sessionerna men annars äre nog nästan 100% övervakning på alla 25/50 och 50/100 NL Texas på ladbrokes. Vi kommer publicera både winner och loosers både dagligen och månadsvis från och med nästa månad på projektet jag arbetar med. Vi väntar bara på en ny layout, sen två nya servrar, slukar rätt mycket kraft att bevaka 3 nät och runt 30-35 bord Citera
Nickefik Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vi kommer publicera både winner och loosers både dagligen och månadsvis från och med nästa månad på projektet jag arbetar med. Jag hoppas ni begär en slant av skatteverket för det fina jobb ni lägger ner? Citera
StoffeT Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vi kommer publicera både winner och loosers både dagligen och månadsvis från och med nästa månad på projektet jag arbetar med. Jag hoppas ni begär en slant av skatteverket för det fina jobb ni lägger ner? Yes, vi får två stycken luncher varje dag, sen får vi middag om vi rapporterar namn, ålder, och vart alla spelare bor! =) Såklart, näe, vi försöker bara göra en rolig tjänst för alla railbirds, dock e jag lite osäker på om vi ska köra månadsresultat, kanske får massa tiltade highstakare på oss när vi publicerar en dålig månad från dom? Vem vet, Ummer kanske redan har hotat myssion? Vad tror Nickefik om det hela? Citera
Nickefik Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vad tror du Nickefik? =) Först och främst tycker jag ni borde få % på de positiva resultaten ni redovisar... Sen så ska ni så klart redovisa resultaten rullande. Dvs inte bara månadsvis, utan minst veckovis! Ju mer desto bättre! Citera
parre Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 andkan 115 $1 $18 5% $71 - PokerStars JAG. ÄR. EN. VINNANDE. SPELARE. PÅ. STARS! (Det här om något är ett bevis på att sajten är riggad) Citera
baller Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nä, det är ett bevis på att Sharkscope är riggat! Citera
Recommended Posts