Bisox Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Varför inte "Vem på pokerforum.nu skulle du vilja ha sex med ?" Vi vet redan om Nusse och QoS ! Det kanske lurkar lite brudar här som är tänd på dig Hjort ? Själv är jag lite småtänd på en hel drös ! Tur att man har flickan här på forumet så valet är lätt Andravalet blir ju lätt parre för han är inte lika tajt som ni andra...eehh host! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Fan vad man är busted då! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Andravalet blir ju lätt parre för han är inte lika tajt som ni andra...eehh host! Jag vet inte om extremt lös är att föredra i homosexuella relationer, risken för baksug och andra otrevligheter borde öka markant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elvis Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Malin på nya klubbenHon som jobbade på gamla klubben och nu jobbar på den nya, vad nu hon heter (delfinen) Vi som inte är på Klubben så ofta, hoppas att Malin och Delfinen kommer att stå i baren under PF-Live. De har säkert positiv inverkan på ölförsäljningen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erbus Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 om du fick välja 3 tjejer/kvinnor som du skulle vilja ha sex med, då är ju svaret klockrent, vilka tre skulle man inte välja, om det erbjöds vid samma tillfälle?? /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ghostic Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Vem som helst som ställer sig på alla fyra och skriker: Jag är en gottegris, jag är en gottegris!Sen kan det vara Ector eller Mr Pitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Nästa gång jag, Ghostic och Ector är i samma lokal ska jag säga till brorsan att han får 200 spänn om han ställer sig på alla fyra och skriker "Jag är en gottegris, jag är en gottegris!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Tackade just nej till 75 papp för att knasa mig lite på en konferens så du får nog fan höjja budet lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 Tackade just nej till 75 papp för att knasa mig lite på en konferens så du får nog fan höjja budet lite. VA? börjar du sno jobb från Staffan Ling nu också? Räcker det inte med att du tar extraknäcken från Johannes Brost? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 25 Januari , 2005 Rapport Share Postad 25 Januari , 2005 1 QoS 2 Johan Hjort 3 Mikael Persbrandt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calm Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 alltså detta är en sjuk tråd jag säger som tidigare: beggers can't be choosers nu somnar vi om ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 Tackade just nej till 75 papp för att knasa mig lite på en konferens så du får nog fan höjja budet lite. VA? börjar du sno jobb från Staffan Ling nu också? Räcker det inte med att du tar extraknäcken från Johannes Brost? Du menar springa runt med gummihandskar och antasta småflickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 Du menar springa runt med gummihandskar och antasta småflickor? Till Johannes försvar måste jag ju säga att det faktiskt inte va han, utan en en annan snubbe från samma skitproduktion. Kommer inte ihåg vad han heter just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ghostic Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 Han blev ju dessutom frikänd tii slut trots att han är dömd för samma sak på 70-talet... Och namnet är Thomas Hellberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 Hehe okej då, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 26 Januari , 2005 Rapport Share Postad 26 Januari , 2005 3st utan inbördes ordning Lindsay Lohan Angelina Jolie Tila Nguyen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 29 Januari , 2005 Rapport Share Postad 29 Januari , 2005 Med all respekt för min flickvän som toppar alla listor (vill inte riskera drC dilemma med hans tilltänkta)... Kändisar 1. Scarlett Johanson 2. Heidi Klum 3. Svenska kändisar 1. Izabella Scorupcco 2. Jenny Ulving 3. Idrottstjejer 1. Jelena Dokic Blev lite olika listor men men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 29 Januari , 2005 Rapport Share Postad 29 Januari , 2005 Med all respekt för min flickvän som toppar alla listor (vill inte riskera drC dilemma med hans tilltänkta)... Tjejer jag har haft sex med men gärna skulle ha det igen 1. Malin 2. Elin 3. Johanna jag skulle nog säga att det där lätt kan sluta värre än för drc, han skulle ha svårt att förklara sig, du har satt dig i en omöjlig situation min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb_sthlm Postad 4 Februari , 2005 Rapport Share Postad 4 Februari , 2005 Henkeman..... Vill du höra nåt rätt sjukt. Både min flickvän och 2 st på den där listan du kopierat är från Örebro, samma stad som dig.. Mer törs jag INTE säga, men ibland är världen väldigt liten vilket man märkt mer än en gång... Så nu är det locket på som man brukar säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Kan vi inte byta ämne till top3 på lunarstorm istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Kan vi inte byta ämne till top3 på lunarstorm istället? Du vet det här med datumet på trådarna du svarar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 13 Mars , 2005 Rapport Share Postad 13 Mars , 2005 Du vet det här med datumet på trådarna du svarar på? ja det var ju det, tack för påminnelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ljung Postad 17 Mars , 2005 Rapport Share Postad 17 Mars , 2005 1. Angelina Jolie 2. Ashlee Simpson 3. Prinsessan magdalena! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 17 Mars , 2005 Rapport Share Postad 17 Mars , 2005 1. Angelina Jolie2. Ashlee Simpson 3. Prinsessan magdalena! vart är magdalena prinsessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 17 Mars , 2005 Rapport Share Postad 17 Mars , 2005 Elisha Cuthbert Linsday Lohan Systrarna Olsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts