Machmalo Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hej jag spelar för tillfället på PP NLH SH CG 2/4$ och funderar nu att byta sida då alla amerikanare försvunnit. Mitt problem är att jag vill spela på en sida som har reglerbara fönster då jag spelar upp till 4 bord samtidigt, vilket min skärm inte klarar utan överlappning, om det inte går att ändra storleken på fönstren. Så vilka skattefria sidor har denna funktion + fiskar + skattefria utbetalningar?? Citera
PaleRider Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Steglöst reglerbara är väl bara party och stars. Primaklienterna går att reglera enligt fyra olika storlekar och ultimatebet har en miniview. Annars tror jag det är tunnsått med reglerbara fönster. Citera
sulla Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Miniview finns väl på de flesta sidor utom SS vad jag vet. Det funkar utmärkt att ha 4-6 fönster öppna utan att överlappa även på de skärmar med minst upplösning. Citera
Njursparven Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Om du är vinnande på 2/4 så borde du ha råd med en större skärm ganska fort. Citera
eddiemedusa Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Så vilka skattefria sidor har denna funktion + fiskar + skattefria utbetalningar?? Har du provat skansen akvariet? Citera
Machmalo Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Jag kan tänka mig att Pokerstars är ungefär som partypoker innan amerikanarna drog, vet någon om så är fallet? Hur noga koll har skattemyndigheten på pengar man tar ut från Pokerstars?? Är det lätt att smita undan?? Är Pokerstars en bra sida att spela på?? Ja, jag har råd med en ny skärm men hade tänkt att vänta några månader innan jag köper en ny laptop. Har Fulltilt reglerbara fönster?? Finns rakeback hos Pokerstars eller Fulltilt? Vilken sida är bäst Pokerstars eller Fulltilt?? Nu blev det många ????? hoppas på svar på så många ??? som möjligt Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Spanat in vad BetFair släpper??? Kollade precis deras hemsida... http://www3.betfairpoker.com/microsites/update/index.html http://www3.betfairpoker.com/microsites/update/tutorial/index.html Verkar riktigt bra! Inte spelat ngt på PokerChamps själv, men verkar vara en rejält utvecklad variant av den programvaran. Citera
EL_FishkO Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Jobbar du för betfair eller? Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Jobbar du för betfair eller? Nej, men spelar mkt där - hur så? Citera
EL_FishkO Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 bara att du har skrivit samma sak om hur snyggt nya betfair ser ut i typ ett halv dussin trådar de senaste minuterna.. Citera
Atariman Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Hehe, mja, snyggt vet jag inte om jag skrivit - men såg att ingen annan postat om det, så kan ju vara kul att vara först med ngt. Men ber om ursäkt om du upplevt det som att jag bombat med info. Citera
Recommended Posts