Emcity Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Enligt Daniel Negranus blogg på fullcontactpoker är detta uppställningen för dag 1, säsong 3 av High Stakes Poker: Seat 1: Daniel Negreanu Seat 2: Patrick Antonious Seat 3: Brad Booth (tough, tough, cash game player) Seat 4: David Benyamine Seat 5: Antonio Esfandiari Seat 6: Phil Ivey Seat 7: John D'Agostino Seat 8: "Rugby" some awesome online player Ser betydligt tuffare ut än tidigare. Skulle ju vara kul att någon svensk spela där också. Citera
ice9 Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Det är sbrugby, han är en av de nya whiz-kidsen online. Ska bli kul o se hur han klarar sig live. Brukar ju diffa lite mot nätet. /i Citera
sulla Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Nån som vet när detta planeras att sändas? Citera
eurythmech Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2? Har för mig att mars nämndes för sändningsstart? Citera
maxxxx Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2? Ja, aba20 från 2+2 Citera
Raimo Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Verkar vara lite roligare denna säsong än förra även om jag tycker High Stakes Poker är 10x bättre än vad wpt är. Undra nu vilka badbeats Daniel kommer att åka på Citera
MajkTheBike Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hopaps de har tagir bort alla side bets, förstöde mycket av table snacket tycker jag. Bara en massa, "thats mine" och studerande av papper. Citera
Trolldeg Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2?Har för mig att mars nämndes för sändningsstart? Stämmer... Är förövrigt övertygad om att han har störts edge på bordet. Citera
jojje2k Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2?Har för mig att mars nämndes för sändningsstart? Stämmer... Är förövrigt helt övertygad om att han har störts edge på bordet. Ivey? Antonius? Citera
dj.lasseman Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Verkar vara lite yngre spelare. Brunson, Elezra, Farha, Deeb, Greenstein och Chan m.fl är inte pinfärksa. Men det är ju ändå roligt att se dom också. Hoppas de dyker upp ibland. Citera
Emilio Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är ju 100 gånger roligare att se dom än alla nya nätspelare. Citera
eurythmech Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2?Har för mig att mars nämndes för sändningsstart? Stämmer... Är förövrigt övertygad om att han har störts edge på bordet. Vette tusan, gillar Antonius relativa position... Citera
Trolldeg Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2?Har för mig att mars nämndes för sändningsstart? Stämmer... Är förövrigt helt övertygad om att han har störts edge på bordet. Ivey? Antonius? Har svårt att se hur någon livespelare skulle ha kunnat få i närheten av samma erfarenhet och kunskap som sbrugby, eller någon annan riktigt duktig nätspelare för den delen, i NL Hold Em. Spelet i tidigare säsonger har ju varit fruktansvärt dåligt. Nu såg jag inte Antonius när jag skummade igenom deltagarlistan så mitt ändrade uttalandet ifrån "helt övertygad" till att endast vara övertygad. Det är också mycket möjligt att jag lägger alldeles för lite vikt vid tells och sånt men så illa som spelet stundtals var föregående säsonger så hjälper det knappt om dom har korten öppna efter flop. Edit: Jag har dyslexi idag... Citera
stompatompa Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 En annan stor-stjärna som dyker upp är ju Jamie Gold, ska bli kul å se när han pratar in sina bluffar o värdebett mott dessa grabbar. LLL OOOO LLLLL Hmm - fast har de samma deales som i wsop så kan han väl inte torska Citera
Metaddict Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Ser även fram emot att se herr Negreanu spela tight, på gränsen till "weak" som han skriver i bloggen. Blir nått nytt Citera
XarsioN Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Sjukt starkt startfält, ska bli kul o se benyamine, har hört en hel del bra om honom men aldrig sett han lira. Längtar redan Citera
Othello Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 DN skvallrade självklart om säsong tre i sin blogg, trots NDAt. Ni får själva vandra över till hans site för att få se (mindre) spoilers. Citera
mgps Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 intressant att se några av de bästa nätspelarna. Citera
spydah Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 En annan stor-stjärna som dyker upp är ju Jamie Gold, ska bli kul å se när han pratar in sina bluffar o värdebett mott dessa grabbar. LLL OOOO LLLLL Ja den idioten lär bli uppäten... Ska bli kul att se en medioker spelare försöka hävda sig med sina newbiemoves. Citera
JoeFalk Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Kniven snackade om att han ska va med i denna säsongen. Vet dock inte om han tog sig till inspelningen men tanken var så iaf. Han satt o snackade om det när han o erik123 spelade HU på b2b i våras. Citera
Macroman Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2? Ja, aba20 från 2+2 Känner ni till honom från 2+2? Han är inte någon som jag lagt märke till så här på rak arm iaf. Citera
padrinosftw Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Jävlar vad intressant det verkar, ena bordet för att det verkar så outstanding, andra för att man vill se Gold göra bort sig framförallt. Skönt med variation på spelarna. Då är väl det ända kvar att önska att Propostion bet snacket slutar. Citera
eurythmech Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Är sbrugby killen som postade i BBV-forumet på 2+2? Ja, aba20 från 2+2 Känner ni till honom från 2+2? Han är inte någon som jag lagt märke till så här på rak arm iaf. Nja, minns bara den tråden. Citera
PeO Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Players making their debuts on the show include Howard "The Professor" Lederer, 2005 World Champion Joseph Hachem, "High Stakes Poker" host Gabe Kaplan and 2006 World Series of Poker runner up Paul Wasicka. Citera
padrinosftw Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Det blir ju bara bättre och bättre! Dock extremt tråkigt om vår käre Gabe inte ska kommentera i år.. Citera
Recommended Posts