Junglized Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hej Spelade in två stycken NL videos som finns att ladda ner på http://download.file2you.net/jfmxww4njawe/ har en längre tid härjat på 1/2 och börjar bli sugen att ta klivet upp. Skulle vara kula att få lite feedback på mitt spel eller de kommentarer som finns med. Hittar du någon intressanta hand som vi kan diskutera så ange gärna hur långt in i på videon handen spelas och vilken av filerna den är så försöker jag klistra in en HH i tråden. Ledsen om jag har postat tråden i fel forum men ”Off Topic” kändes inte aktuellt eftersom vi förhoppningsvis kommer att få en diskussion kring ett par händer. Citera
Janoh Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Kan väl inte direkt ge dig några tips eller råd då jag själv precis ska ta klivet till nl200. Men kan ge dig cred för schyssta videos Kul att se, de e najs! Citera
danielfroberg Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Vad kan vara fel om man tankar i 20-30 KB/sec? Är inte insatt i datorer, men från DC tankar jag alltid typ 2-300kb/sec. Citera
back Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Vad kan vara fel om man tankar i 20-30 KB/sec? Är inte insatt i datorer, men från DC tankar jag alltid typ 2-300kb/sec. Servern är seg. Inget fel hos dig. Citera
Junglized Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2006 OT: Hur spelar man in film? Använde ett program som heter ACA Screen Recorder Citera
Gyre Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Vilka codec funkar? Får inte någon bild med vlc... Citera
shazmodan Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Postad 18 Oktober , 2006 Jag får perfekt bild med VLC och Windows Media Player, prova att ladda hem den senaste versionen av de båda. Citera
lingonsnaps Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Intressanta filmer! För min del får du gärna göra fler Citera
Recommended Posts