MacDaddy Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Undrar om det finns några bra poker irc kanaler. Känner till pokersnack.nu men har man en gång vart där så förstår man varför man inte vill återvända. Helst va svenska men ok med en bra utländsk oxå. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rezzpect Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokersnack å #poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokersnack å #poker På Quakenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Ja det va förstås pokersnack jag prata om. Bara idioter där inne, iaf de som orkar skriva i main chatten. Jag är dessutom bannad därifrån vilket jag ser som ett friskhetstecken från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Det var då charmen tillkom. Enda pokerrelaterade Qnet-kanalen värd att orka hänga i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 ja tack, välj #poker istället för #pokersnack, vi har tillräckligt med pf.nu-idioter som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 ja tack, välj #poker istället för #pokersnack, vi har tillräckligt med pf.nu-idioter som det är #pokersnack var ju innan den bytte namn någon sorts inofficiell kanal till pokerforum.nu. Kanske därför det är många härifrån där...Eller vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Agree 100%. #pokerithailand var rätt skön ett tag Hänger inte på irc längre, men trevligare gäng gick inte att hitta svårt att hitta trevliga kanaler överlag nu för tiden tycker jag. #pokersnack går fetbort. är ungefär som pf.nu om man skalar bort bra spelare, folk över 20 och folk som inte behöver hävda sig online. Och istället plussar på en lowlimitgrinder som använder kanalen som dagbok, drygar sig mot alla och som dessutom av någon anlending har en massa fanboys #poker duger fint om man bara vill hänga runt. är väl inte så hemskt personlig eller så mycket action, men det är kanske inte alltid det man är ute efter heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 #pokerithailand var rätt skön ett tag Hänger inte på irc längre, men trevligare gäng gick inte att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Innan pokersnack fanns det en pokerforum.nu kanal som faktiskt var väldigt trevlig, och mycket mindre med samma folk som tog hand om den (jezaja, baller, några till). Hänger inte så mycket på IRC mer, men annars är #holdem och #holdem.se även de trevliga, även om det inte snackas lika mycket. Det finns även bra med trevligt folk i #pokersnack. Att hacka på Thrasher är bara dumt, han är vettig och ganska duktig. Sen att han dampar ut ibland... Man fattar ju att OPsen där får nog av puckona som emigrerat från counterstriketräsket osv. Det finns även nån twoplustwo kanal men den minns jag inte var den är. Kanske ska titta in någon dag... synd bara att det tar sån tid med irc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Håller med. Började hänga på #pokersnack (fd #pokerforum.nu) då det var mycket vänligare ton där. Sedan dök "Tharsher" upp och skulle kommentera vart inlägg med dryga och sarkastiska kommentarer. Kanalen förlorade sin charm och jag slutade hänga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 va ju när cyll och thrasher kom in i #pokersnack den vart bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack är bra, tyvärr är man bannad där pga. thrasher är en omogen idiot som tror att jorden snurrar runt hans axlar t.ex får man inte säga "gud va bra det går, idag funkar verkligen allt".. eftersom thrasher har haft konstant otur över 500k händer och fortfarande spelare 1-2 fl tar han detta som ett påhopp och man blir instantbannad och kallad tur-idiot osv.. man får heller inte spöa de som har op i starcraft, då blir man bannad har börjat hänga i #poker eftersom man måste ha nån att prata med när man grindar sena nätter för att inte somna om några grinders som ofta spelar natt har lust att starta en ny kanal där man kan fördriva tid mellan borden så hänger jag gärna på (spelar på crypto) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack är bra, tyvärr är man bannad där pga. thrasher är en omogen idiot som tror att jorden snurrar runt hans axlar t.ex får man inte säga "gud va bra det går, idag funkar verkligen allt".. eftersom thrasher har haft konstant otur över 500k händer och fortfarande spelare 1-2 fl tar han detta som ett påhopp och man blir instantbannad och kallad tur-idiot osv.. man får heller inte spöa de som har op i starcraft, då blir man bannad har börjat hänga i #poker eftersom man måste ha nån att prata med när man grindar sena nätter för att inte somna om några grinders som ofta spelar natt har lust att starta en ny kanal där man kan fördriva tid mellan borden så hänger jag gärna på (spelar på crypto) Klart det blir tiltande när du sitter och svär över att det går så dåligt, och sen visar det sig att du backat från 10inköp upp till bara 6inköp upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 det var iofs det roligaste med #pokersnack. thrasher whinade som vanligt att han blev utspelad på FL2/4, postade random HHs som varken innehöll bad beats, svåra beslut eller stora potter. bannade lite random NL20 spelare, fanboys snackade om hur cool thrasher var. sen kommer zyr med sitt "fan va otur jag har, bara 4 inköp plus idag". sen skrev thrasher typ "asså..." sen visste man vad som skulle komma. 3 miljarder rader superwhine som slutade med kickban på zyr hahahaha längtar tillbaka nästan lite nu när man tänker på det. så kul att se vissa som får ett uns av makt i livet missbrukar det till max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack är väl den enda svenska pokerkanal som funkar. Visst det hänger många spydiga och dryga jävlar där men med tanke på hur många det är som hänger i kanalen så får man väl stå ut med dessa. Tur de inte är för många. Sen är det ju faktiskt bra att ThrasheR är OP för det mesta. Han rensar i alla fall ut alla spammande och dryga fiskar som ingen orkar med. I #poker hänger i princip bara folk som blivit kickade ur #pokersnack och massa affetöntar. Rolig kanal? Nej... Ingen som förstår sig på poker för fem öre där i alla fall av vad jag sett. Förstår att t ex Zyr hänger där eftersom det bara är pappskallar som orkar lyssna på hans eländiga whine när det inte ens går dåligt för honom lololololol. #flopturnriver är en skaplig kanal annars. Fast dom har en dryg OP där, DoGGz eller vad han heter. Annars är dom sjysta. Dom talar engelska där iofs. Men man kan få mycket vettig kritik och de som hänger där är rätt kunniga. Annars vet jag inte. #holdem är väl ThrasheR och all_ur_horses kanal vad jag förstått. Så den kanalen är väl bara en samling av alla dryga människor från #pokersnack. Vore skönt om dom kunde hålla sitt drygande där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack är väl den enda svenska pokerkanal som funkar. Visst det hänger många spydiga och dryga jävlar där men med tanke på hur många det är som hänger i kanalen så får man väl stå ut med dessa. Tur de inte är för många. Sen är det ju faktiskt bra att ThrasheR är OP för det mesta. Han rensar i alla fall ut alla spammande och dryga fiskar som ingen orkar med. I #poker hänger i princip bara folk som blivit kickade ur #pokersnack och massa affetöntar. Rolig kanal? Nej... Ingen som förstår sig på poker för fem öre där i alla fall av vad jag sett. Förstår att t ex Zyr hänger där eftersom det bara är pappskallar som orkar lyssna på hans eländiga whine när det inte ens går dåligt för honom lololololol. #flopturnriver är en skaplig kanal annars. Fast dom har en dryg OP där, DoGGz eller vad han heter. Annars är dom sjysta. Dom talar engelska där iofs. Men man kan få mycket vettig kritik och de som hänger där är rätt kunniga. Annars vet jag inte. #holdem är väl ThrasheR och all_ur_horses kanal vad jag förstått. Så den kanalen är väl bara en samling av alla dryga människor från #pokersnack. Vore skönt om dom kunde hålla sitt drygande där istället. Finns dock vissa som kan poker i #poker sen så är #flopturnriver udnerbar, DoGGz är inte dryg för 5 öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #holdem är väl ThrasheR och all_ur_horses kanal vad jag förstått. Så den kanalen är väl bara en samling av alla dryga människor från #pokersnack. Vore skönt om dom kunde hålla sitt drygande där istället. Holdem är död, va bättre förr när spicy, cyll, legato, shiva, dared mfl satt där. då var den överlägsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Tills hans försvar så var han en pubertal clown innan han fick op.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 På tal om tilt så var nog spicyf bäst i världen på det fortfarande. Han kastade ut 200 pers på ett bräda och höll kanalen stängd några dygn, inget jämfört med lilla thrasher som på sina höjd kan spamma några rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Kriminella gillar inte polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 va ju när cyll och thrasher kom in i #pokersnack den vart bra aww Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 #pokersnack är bra, tyvärr är man bannad där pga. thrasher är en omogen idiot som tror att jorden snurrar runt hans axlar t.ex får man inte säga "gud va bra det går, idag funkar verkligen allt".. eftersom thrasher har haft konstant otur över 500k händer och fortfarande spelare 1-2 fl tar han detta som ett påhopp och man blir instantbannad och kallad tur-idiot osv.. man får heller inte spöa de som har op i starcraft, då blir man bannad har börjat hänga i #poker eftersom man måste ha nån att prata med när man grindar sena nätter för att inte somna om några grinders som ofta spelar natt har lust att starta en ny kanal där man kan fördriva tid mellan borden så hänger jag gärna på (spelar på crypto) Haha om du hade slutat banevada varje tempban och slutat göra upprepade saker som jag bett dig sluta med hade du gärna fått vara kvar i kanalen. #pokersnack förlorade sin charm när någon clown vid namn Trasher fick op och började bete sig pubertalt. Slutade idla där då. #poker får väl bli min nya hangout då. Tills hans försvar så var han en pubertal clown innan han fick op.. haha och vem av dom 500 cs-barnen som jag bannat är duuu då? =) Men som all_ur_horses skrev tidigare ni får gärna hålla er till #poker där hjältar som giFF och tsmayhem förgyller tillvaron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Man skulle kanske ta bort bannen på GiFF...har väl gått ett år snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts