Myssion Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Vad krävs för teknik etc för att tillhandahålla Video On Demand (via en websajt, ej program) mot betalning med t.ex. kontokort? Och innan ni frågar: Ja, det rör sig om mangabögporr. Citera
bzkt Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Och innan ni frågar: Ja, det rör sig om mangabögporr. Fan du tänker verkligen på allt Citera
Myssion Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Det är en bra nisch... inte för brett, inte för smalt... Citera
chlu Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag vet inte om det här svaret är någon hjälp. Jag kan inget inom området egentligen, men du kan kanske använda tjänster från t ex Qbrick Citera
Stylish Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Myssion ta kontakt med någon på vbcast, dock har dom nytt namn (minns inte vad). Om du har specifika frågor kan jag snacka med en kompis som har hand om allt tech där Citera
Recommended Posts