polly04 Postad 16 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack TackTack Tack Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 jag frågade om det var riskfritt att ge ut kontonumret till Noble poker! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dburuk Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Jag har lirat poker ungefär 1 år... jag gick in på denna sida poker.se och såg länken till Noble Poker o så fick jag 4 dollar o började lira . .. Nu efter en vecka har jag skrapat i hop över $ 500. Själv började jag med en fylla, hade 12miljoner$ efter 30 minuter, fick ut rubbet i sedlar och sen vaknade jag Fylledrömmar suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hmm.. Tack för alla tips men här mot slutet börjar alla säga att jag borde bli låst? Asså min farsa han har skrivit alla sina uppgifter .. men det är att jag har lirat o nu vill vi ta ut pengarna .. så jag frågade om det var riskfritt att ge ut kontonumret till Noble poker! Tack för alla tips .. o varningar Är nog helt risktfritt. Noble Poker verkar seriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 skön kille, 12 år.. hahahaha (tycker bara det är roligt att åldern är 12, inget emot att du spelar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hmm.. Tack för alla tips men här mot slutet börjar alla säga att jag borde bli låst? Asså min farsa han har skrivit alla sina uppgifter .. men det är att jag har lirat o nu vill vi ta ut pengarna .. så jag frågade om det var riskfritt att ge ut kontonumret till Noble poker! Tack för alla tips .. o varningar Haha, så kommer det fram att han har lirat i sin fars uppgifter. Vad är då problemet, självklart kan du ta ut till hans bankkonto nu. Förutsatt att det inte var några insättningskrav på bonusen du fick. Här har alla suttit å snackat om hur en 12 åring skall kunna ta ut pengar i sitt namn osv. End of discussion nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Brukar inte sådana här trådar låsas tämligen omgående? Att tipsa 12-åringar om cashouts känns lite, off Att en farsa till en 12-åring öht tillåter det känns än mer off. /TF - för att moralisera lite liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 varför chipdumpa när noblepoker har intern transfer (tror jag)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 varför chipdumpa när noblepoker har intern transfer (tror jag)? Då finns det ju en till enkel lösning.. Vilka nätverk har det egentligen? De enda jag vet som har det är Pokerchamps och b2b.. Lite OT, kanske borde starta en ny tråd angående denna frågan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Skaffa neteller, du behöver inte vara 18 för det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Skaffa neteller, du behöver inte vara 18 för det Pokersidan kräver väl endåså att han ska va 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 det ska väll börjas i tid för fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Berinho Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Jag började spela poker-freerolls när jag var 17, min plan var att på ett års spel försöka skrapa ihop pengar till lägenhet, bil osv. Sen när jag fyllde 18 så gjorde jag en neteller och tog ut alla pengarna..det blev en jävligt bra födelsedag . Det går inte göra en neteller om man är under 18, så vänta med det. Mitt tips är att spela 6år till. Går det bra så kanske du blir miljonär, du har inget att förlora eftersom du inte satsar egna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 12 år och spelar poker om pengar på Internet? Det är vid sådana här stunder man frågar sig var världen är på väg? När man är 12 ska man spela Uno om Hubbabubba och inte poker på Internet. Lycka till med att ta ut pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 12 år och spelar poker om pengar på Internet? Det är vid sådana här stunder man frågar sig var världen är på väg? Det gäller att börja spela tidigt om man ska få ihop till pensionen numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 12 år och spelar poker om pengar på Internet? Det är vid sådana här stunder man frågar sig var världen är på väg? När man är 12 ska man spela Uno om Hubbabubba och inte poker på Internet. Lycka till med att ta ut pengarna. Måste säga att dom ungarna som spelar om hubbabubba när man kan lira för dollars är ju dumma i pallet helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
polly04 Postad 13 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2007 Hehe , Har läst igenom alla gamla inlägg som har gjorts vissa var positiva vissa inte. Som sagt startade farsan accountet åt mej eller rättare sagt åt sej själv nu förtiden:-P Som sagt låg fri bonusen på 4 dollar så började lira på fredagen sedan på lördagen låg jag uppe i ca 500$ , Idiotiskt som jag då var .. satsade jag allt på stakes 5-10$ och spelade mej upp till 1600$ Minns sista handen väl .. Hade A-K andra snubben hade Q-Q höjde till ca 100 snubben synade , floppen kom 5-A-A , Jag valde att slow playa så jag checkade , samt så gjorde snubben också det .. turn kom Q så jag checkade och snubben checkade också .. rivern kom -- Minns ej men det var ett lågt tal ... Så jag höjde ca 300 .. han gick all in med sina ca 2000$ och jag synade s¨å klart Tyvärr så förlorade man allt man tjännat ihop på 1 dag.. Skulle ju defenetivt stanna och ta pengarna på 1600$. Jepp Det var allt .. Rätt så Onödig tråd så Admins får gärna radera tråden Mvh // KRiha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts